انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۴

درادامه سری ۱۴ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

آزمایشگاه آنلاین فایل ها

filelab یک سرویس آنلاین میباشد که به شما اجازه میدهد تا فایلهای صوتی و تصویری خود را میکس و افکت گذاری کنید و یا اینکه از طریق Windows Cleaner عملکرد کامپیوتر خود را مشاهده و آنرا بهبود ببخشید.

انزل وب

با گوگل بر روی ماه راه بروید

پس از موفقیت محصولات و سرویس های ارائه شده مانند Google map،Google Earth و.. ازسوی گوگل،اینبار این کمپانی توسط سرویس Google Moon به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید براحتی کره ماه را کاوش کنید.

انزل وب

یک مبدل و محاسبه گر حرفه ای

بیشتر اوقات ما برای تبدیل مسافت،طول،وزن و.. از نرم افزارهای رایج تبدیل استفاده میکنیم اما سرویس calkoo یک مبدل و محاسبه گر حرفه ای تحت وب میباشد که میتوانید علاوه بر تبدیل و محاسبات پارمترهای معمول،بسیاری از احتمال ها و پارمترهای خاص مانند هزینه سوخت،محاسبه محیط و مساحت اجسام و.. تبدیل و محاسبه کنید.

انزل وب

همگام سازی نمایه ها

آواتار یا نمایه همان تصویری است که در دنیای مجازی به نوعی بیانگر چهره شماست،یکی از سرویس های معروف ایجاد آوتار برای ایمیل سرویس Gravatar میباشد،متاسفانه برخی از کاربران پس ایجاد حساب و انتخاب نمایه در این سرویس دیگر فرصت نمیکنند تا آواتار خود را بروز نمایند،اما شما میتوانید از طریق سرویس avatarharmony نمایه خود را در Facebook،Twitter و Gravatar براحتی همگام و بروزسانی کنید.

انزل وب

آنتی ویروس ابری

یکی از مشکلاتی که کاربران با نصب برخی از آنتی وبروس ها با آن مواجه میشوند،کندی سیستم است.حال Panda Cloud Antivirus اولین آنتی ویروس رایگان جهان بر پایه محاسبات ابری میباشد که پردازش و پروسه اصلی آنتی ویروس بر روی سرورها ابری انجام میشود و شما فقط با رابط گرافیکی نرم افزار به عنوان آنتی ویرویس کار میکیند که این امر باعث میشود که بار پردازش ها بر روی سروهای ابری اعمال شود.

انزل وب

برنامه ریزی سفر

اگر قصد سفر دارید و میخواهید مکانها و جاهای دیدنی منطقه مورد نظرتان را پیدا و برای آنها برنامه ریزی کنید،سرویس tripomatic یک گزینه مناسب برای جستجو مکانهای دیدنی یک منتطقه توسط نقشه ،برنامه ریزی سفر و به اشتراک گذاری آن با دیگران است.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

×