انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۵

درادامه سری ۱۵ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

روند تغییرات دنیا را مشاهده کنید

betterworldflux یک پایگاه داده آمار قدرتمند میباشد که میتوانید توسط نمودار ها و شاخص ها متفاوت این سرویس روند تغییرات و یا رشد عامل هایی همچون:ایدز،سرعت اینترنت ،سلامت و .. را تحت نمودار و بردار زمانی در کشورهای مختلف جهان ( از جمله ایران) مشاهده کنید.

انزل وب

بسیار سریع کاغذهای برچسبی ایجاد کنید

حتما با کاغذهای برچسبی (stickynote) که بیشتر برای نوشتن نکات و یادداشت استفاده میشوند آشنایی دارید،حال میتوانید در عرض چند ثانیه توسط سرویس آنلاین superstickies متن دلخواه خود را بر روی این کاغذها تایپ و آنها را به صورت عکس برای دیگران ارسال و یا در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

انزل وب

سرویس بهداشتی عمومی نزدیک به شما کجاست؟

sitorsquat یک سرویس بسیار جالب و کاربردی برای پیدا کردن نزدیک ترین سرویس بهداشتی عمومی (WC) در منطقه ای که حضور دارید است.فقط کافیست پس از ورود به سایت نام محلی که در آنجا حضور دارید را تایپ کنید تا sitorsquat نزدیک ترین WC به شما را در نقشه گوگل نمایش دهد.

انزل وب

ابزاری آنلاین برای ایجاد نمودار

hohli سرویسی برای ایجاد نمودار و چارت ها مختلف به صورت آنلاین میباشد.شما میتوانید توسط ابزار آنلاین این سرویس نمودارهای میله ای،سه بعدی،دایره ای و .. را براحتی ایجاد کنید.

انزل وب

ایجاد PDF و eBook از از محتوا وبسایت ها

اگر میخواهید محتوا وبسایت ها و پایگاه های اینترنتی را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب PDF در اختیار داشته باشید میتوانید در سرویس zinepal آدرس وبلاگ و یا وبسایت مورد نظر خود را وارد کنید تا بر طبق آدرس فید،محتوا وبسایت مورد نظر را به صورت PDF در اختیار داشته باشید.

انزل وب

بهبود روشنایی تصاویر به صورت آنلاین

fotofuze یک ابزار کاربردی آنلاین میباشد که میتوانید با آپلود عکس خود تنظیمات نور آن را به صورت رایگان اصلاح و ویرایش کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات