انزل وب

Tobii:فناوری انقلابی برای کنترل ویندوز توسط حرکت چشم

لمس کردن صفحات لمسی تبلت،گوشی هوشمند و کامپیوترها برای اجرای نرم افزارها و کارهای دیگر ممکن بزودی توسط تکنولوژِی جدیدی به نام Tobii از دور خارج شود!توسط این فناوری جدید کاربران قادرند کارهایی مانند حرکت موس،اجرا نرم افزارها و باز کردن لینک های اینترنتی را تنها به وسیله حرکت ساده چشمانشان انجام دهند.

انزل وب

یک کمپانی متخصص در توسعه تکنولوژی ردیابی چشم بتازگی نرم افزار جدیدی به نام Tobii Gaze برای ویندوز ۸ منتشر کرده است که توسط یک دستگاه کنترل چشم ،وب کم و یا کامپیوتر مخصوص Tobii میتواند به شما بگوید که به کدام قسمت از صفحه نمایش خیره شده اید.این تکنولوژی این امکان را به کاربر میدهد تا بدون استفاده از موس و کیبورد و یا لمس نمایشگر با سیستم و ویندوز به صورت نقطه ای تعامل داشته باشد.

انزل وب

به عبارت ساده تر Tobii Gaze همانظور که صفحات لمسی دستگاه هایی مانند تبلت و موبایل ها را دگرگون کردند رابط کاربری کامپیوترهای معمولی را دچار تغییر و تحولات انقلابی خواهد کرد،همچنین میتوان تصور کرد اگر این فناوری با تکنولوژی مانند سیری اپل همراه شود به پایان دوره ورودی ها سخت افزاری مانند موس و کیبورد بسیار نزدیک خواهیم بود.

انزل وب

ویدیو مربوط به عملکرد Tobii Gaze در ویندوز۸ را از اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد فناوری Tobii را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات