انزل وب

توسط LG Finestra همیشه به اجتماع متصل باشید

LG Finestra یک نمایشگر شارژی مفهومی بر پایه گوشی هوشمند میباشد.چیزی که ما اینجا داریم یک نمایشگر به همراه یک قاب شارژی و توانایی همگام سازی با تلفن های هوشمند است که این قابیلت را به کاربران میدهد تا براحتی به شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

انزل وب

میتوانید براحتی گوشی هوشمند را در نزدیکی نمایشگر شفاف LG Finestra قرار دهید و علاوه بر چت و گفتوگو با دوستانتان، آیتم های نمایش داده شده بر روی نمایشگر را نیز دستکاری کنید.

انزل وب

نمایش عکس و تصاویر یکی دیگر از قابلیت های این نمایشگر میباشد.

انزل وب

همچنین برای راحتی بیشتر میتوانید از کیبورد مجازی LG Finestra برای تایپ کردن استفاده کتید.این طرح برنده LG Mobile Design Competition سال ۲۰۱۱ شد.

منبع خارجی:yankodesign

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • sadegh says:

    عزیز دقیقا عین مطالب من رو کپی کرده واز داری این حرف رو میگی وقت کردی یک نگاه بکن و کارا خدا چقدر ترجمه من وشما شبیه هم هست ۹۹ درصد
    یک ذکر منبع چیزی نمی شود من هم که الان دارم میگم وقت به خاطر فرهنگ ،فرهنگ داشته باش

    • شهریار مهاجر says:

      دوست عزیز وجود منبع خارجی یکسان باعث میشه ترجمه ها شبیه به هم باشند،بنده دوباره میگم این مطلب رو خودم ترجمه کردم و از جایی کپی برداری نشده!
      به عنوان مثال شما در این پست وبلاگت http://www.daneshworld.mihanblog.com/post/1353 هیچ توضیحی ندادی و منبع خارجی که استفاده کردی هم ذکر نکردی
      اما بنده خود این مطلب رو ترجمه https://anzalweb.ir/?p=4267 و منبع خارجی هم ذکر کردم
      موفق باشید

  • sadegh says:

    سلام
    ایا درست هست خیری که بنده ترجمه کرده و برای اولین بار توی سایت های ایرانی هست که متعلق به وبلاگ من هست بدون منبع ذکر شده خواهشا منبع رو ذکر کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دوست عزیز این خبر رو بنده خودم ترجمه کردم واز هیچ منبع فارسی کپی برداری نشده