انزل وب

Listen With Friends:قابلیت جدید فیس بوک برای گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان

بر طبق آخرین اخبار منتشر شده توسط وبلاگ رسمی فیس بوک ،بزودی کاربران این شبکه اجتماعی میتوانند از طریق قابلیت و دکمه جدید Listen With Friends،با موسیقی که دوست دیگر آنها در حال گوش کردن آن است همگام شوند و با یکدیگر یک آهنگ مشخص را گوش کنند.برای استفاده از این قابلیت فیس بوک کاربران باید به برنامه های Spotify یا Rdio در پروفایلشان اجازه دسترسی دهند تا بتوانند در همان موقیعت آهنگ که دوستشان در حال گوش کردن آن است قرار گیرند،علاوه بر اینکه توسط چت فیس بوک میتوانند در مورد آهنگی که در حال پخش است نیز گفتگو کنند.

انزل وب

به منظور نمایش دوستانی که توسط برنامه های Spotify یا Rdio در حال گوش کردن آهنگی هستند آیکون موسیقی در رابط چت و news ticker فیس بوک نشان داده میشود.همچنین کاربران همانند یک DJ میتوانند آهنگ ها را در رابط کاربری برنامه ها انتخاب کنند و تا ۵۰ دوست قادرند به طور همزمان به یک آهنگ مشخص گوش دهند و در همین حال در مورد آهنگ بعدی نیز تصمیم گیری کنند.

انزل وب

زمانی که یک کاربر شروع به گوش کردن آهنگی میکند این رخداد در news ticker دیگر کاربران نمایش داده میشود.علاوه بر این فیس بوک امکان شخصی سازی و محدود کردن را به کاربران داده است تا بتوانند آهنگ هایی که قبلا گوش دادند را از Timeline پاک کنند و یا اینکه انتخاب کنند چه کسانی مشاهده کنند آنها در حال گوش کردن موسیقی هستند.در آینده بسیاری از هنرمندان با استفاده از این قابلیت فیس بوک میتوانند کارهای خود را تبلیغ کنند علاوه بر اینکه فروش اکانت های پولی نیز برای فیس بوک و برنامه های Spotify یا Rdio منبع درآمد بسیار خوبی محسوب میشود.

Listen With Friends تا بهمن ماه امسال برای همه کاربران فعال خواهد شد.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

براحتی یک دی جی حرفه ای شوید: 8 تا از بهترین برنامه DJ برای کامپیوتر
براحتی یک دی جی حرفه ای شوید: ۸ تا از بهترین برنامه DJ برای کامپیوتر
معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید
معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید
آموزش تصویری کار با دستگاه دی جی میکسر (DJ Mixer)

نظرات

  • ریحانه says:

    سلام
    ببخشید من قسمت ticker رو در فیس بوک مخفی کردم. چجوری میتونم دوباره فعالش کنم؟

  • من فقط میخوام ۱ آهنگ تو پروفایلم پخش کنم
    …….این همه پیچوندن نداره

  • abolfazl says:

    عالی بود

  • Sara says:

    salam ,bara man k timeline nmiad b 2ta addres k dadin raftam ama 2kmeye sabzi nmibinam k bzanam ta timeline baram faal bshe nmi2nam dg bayad chikar konam age mishe tozih bdin .

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ظاهرا مشکل عدم نمایش دکمه تایم لاین برای بعضی از پرفایل ها از خود فیس بوک هستش و خیلی از کاربران با این مشکل مواجه هستند،خود فیس بوک اعلام کرده که بزودی این قابلیت برای همه فعال میشه
      موفق باشید