انزل وب

درایو USB خود را به کامپیوتر وصل کنید تا اتوماتیک از فایل های مهم بکاپ گرفته شود

در مکانهای اداری یا تجاری گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) از اسناد و دیگر فایل های مهم موجود در سیستم های کامپیوتری یک امر حیاتی محسوب میشود اما معمولا عملیات گرفتن نسخه پشتیبان فرآیندی زمانبر است،در ادامه برنامه ای کاربردی را معرفی میکنیم که برای گرفتن نسخه پشتیبان از فایلهای مهم و ضروری فقط کافیست فلش درایو یا هر درایو USB دیگر را به کامپیوتر متصل کنید تا به صورت اتوماتیک یک کپی از فایل و پوشه ها در درایو مورد نظر ذخیره شود.

انزل وب

O&O AutoBackup یک نرم افزار برای همگام سازی (synchronize) فایلهای موجود در هارد کامپیوتر شما و درایو های USB (مانند هارد اکسترنال) به صورت اتوماتیک است،به عنوان مثال میتوانید تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل میکنید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده مانند سند و.. صورت گرفته است، نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند.

انزل وب

طرز استفاده از این برنامه بسیار آسان میباشد،فقط کافیست در قست بالایی نرم افزار پوشه و فایل های منبع (source) را انتخاب و سپس در قسمت میانی یک داریو USB برای کپی و آپدیت کردن فایل ها انتخاب نمایید.در قسمت پایینی نی شما باید یکی از عملیات های موجود بر روی فایل و پوشه ها را به دلخواه انتخاب نمایید به طور مثال با انتخاب گزینه Copy all modified and new source data,no deletion of data  فایل های جدید و تعیین شده بدون پاک شدن کپی خواهند شد.(توجه کنید که با انتخاب گزینه اول فایل های شما کاملا انتقال می یابند و با انتخاب گزینه سوم پس از همگام سازی فایل های اصلی پاک میشوند)

در نهایت پس از انجام تنظیمات ابتدا بر روی دکمه Save و سپس بر روی دکمه Execute کلیک کنید.

این نرم افزار از اینجا دانلود کنید.(O&O AutoBackup بر روی ویندوزهای XP،۷ و Vista براحتی اجرا میشود)

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص
بکاپ گرفتن داده های مهم سیستم شما در کامپیوتر دوستان و آشنایان

نظرات