انزل وب

چگونه قابلیت Personal Search را از حالت پیشفرض نمایش نتایج جستجو گوگل برداریم

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش قابلیت Search + گوگل را معرفی کردیم و گفتیم که  توسط این قابلیت حالت پیش فرض نمایش نتایج جستجو گوگل بر اساس فعالیت ها و ارتباطات شما و دوستانتان در شبکه اجتماعی گوگل پلاس خواهد بود.ممکن است این قابلیت از نظر عده ای مفید و خوب باشد اما اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید حالت پیشفرض نمایش نتایج جستجو شما در گوگل به حالت قبل بازگردد و به نوعی همان گوگل قدیمی خود را در اختیار داشته باشید در ادامه یک روش بسیار آسان و ساده را برای انجام اینکار معرفی میکنیم.

انزل وب

خوشبختانه خود سرویس گوگل امکان غیر فعال کردن و برداشتن قابلیت Personal Search از حالت پیش فرض نمایش نتایج جستجو را فراهم کرده است.برای اینکار وارد صفحه اصلی گوگل شوید و در بالای صفحه بر روی دکمه چرخ دنده کلیک و سپس گزینه Search Settings را انتخاب کنید.

انزل وب

سپس در قسمت Personal results گزینه Do not use personal results را انتخاب و بر روی دکمه Save پایین صفحه کلیک کنید.

انزل وب

خب به همین راحتی این قابلیت غیر فعال شد و حالا اگر کلمه یا جمله ای برای جستجو تایپ نمایید مشاهد میکنید که گزینه Hide personal results برای نمایش پیشفرض نتایج جستجو انتخاب شده است.

انزل وب

پینوشت:شما میتوانید در صفحه Search Settings و در قسمت Google Instant predictions قابلیت Google Instant (این قابلیت باعث میشود تا پس از تایپ کلمه در کادر جستجو بلافاصله نتایج مرتبط با آن نمایش داده شوند) را نیز غیر فعال کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
حذف اطلاعات از اکانت گوگل
آموزش کامل ۴ روش حذف اطلاعات از اکانت گوگل برای حفظ حریم شخصی
راهنمای تبلیغات در گوگل و معرفی مزایای گوگل ادوردز
حذف اکانت جیمیل
چگونه جیمیل را پاک کنیم ؟ حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی

نظرات

  • سمیرا says:

    سلام.من نمیخوام وقتی دارم تو گوگل چیزی تایپ میکنم،کلماتی بیاد پایین مثلا برا راهنمایی؟چه تنظیماتی رو انجام بدم؟

  • یک سوال که هنوزه که من ۲سال وبلاگ می سازم بلد نیستم چگونه آرم یا لوگو را در تب قرار بدم مثال سایت شما

    • شهریار مهاجر says:

      برای اینکار چندین راه وجود داره میتونی توی فایل css پوزیشن width کلاس لگو را برابر ۵۰% قرار بدی تا لگو دقیقا در وسط صفحه قرار بگیره، توی فایل html هم میتونی پوزیشن Div که لگو یا عکس دورنش قرار داره رو برابر مساوی ۵۰% و height رو به دلخواه خودت تنظیم کنی

  • مرســـــــــــــــــــــــــــی از راهنمایتون

  • راستی اسم من محمد و فامیلیم علی وردی

  • ببخشید اصلاح می کنم آدرس سایتhttp://anzalweb1.mihanblog.com هستش پوزش

    اگه میشه کمی بیشتر توضیح دهید در رابطه با قالب های آی تی سیستم میهن بلاگ برای وبلاگ توضیح بیشتری بدبد ببخشید

  • سلام آقای شهریار مهاجر ازتون می خوام اگر ممکنه شما قالب سایت رو به وبلاگ تبدیل کنید که من اون رو تو وبلاگ بگزارم.

    باسپاس محمد علی وردی

    • شهریار مهاجر says:

      متاسفانه اینکار کمی وقتگیر هست و با توجه به اینکه کمی این روزها بنده درگیر هستم فعلا این امکان وجود نداره که قالب رو تبدیل کنم ، اما شما میتونید از قالب های آی تی سیستم میهن بلاگ برای وبلاگ استفاده کنید

  • سلام آقای شهریار مهاجر من محمد علی وردی هستم ۱۶ سال دارم وسال اول رشته ای کامپیوتر هستم و خیلی از سایت شما خوشم اومده من یک وبلاگ بنام سایت شما ساخته ام برای گسترش سایت شما که اگه شما راضی باشید مطالب شما را کپی کرده و درون وبلاگ بزارم البته با ذکر منبع اگه شما راضی هستید که امید بارم راضی باشید کار را شروع کنم من وبلاگ را ساخته.

    برای شروع چند سایت کاربردی نام مب برم ::.

    ۱.کم حجم کردن عکسها بدون افت کیفیت:اگر بخواهید عکسهای خودتان را در سایت یا وبلاگتان قرار دهید و یا بخواهید در شبکه اجتماعی قرار داده و یا آنها را ایمیل کنید بهتر است حجم عکسها را کم

    کنید چرا که با کم کردن حجم عکس میزان پهنای باند کمتری از سایت شما مصرف می شود و بازدیدکنندگان سریعتر می توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند همچنین دریافت تصاویر از طریق ایمیل سریعتر خواهد بود. یکی از راحت ترین روش ها کوچک کردن اندازه عکسها است اگر با دوربین دیجیتال ۱۸ مگاپیکسلی عکس بگیرید و بخواهید حجم آن را کم کنید می توانید به راحتی با کوچک کردن عکس این کار را انجام دهید اما اگر سایز عکس مناسب باشد پیشنهاد ما استفاده از سایت اینترنتی JpegMini است. که می تواند عکسهای شما را تا ۵ برابر کم حجم تر کند بدون اینکه تغییر محسوسی در کیفیت عکس

    ایجاد کند.

    پس از باز کردن سایت به قسمت Try it now مراجعه کنید و عکس خود را آپلود کنید و کمی منتظر شوید تا حاصل کار خود را مشاهده و دانلود کنید .

    <<<<<>>>>>

    ۲.تبدیل آنلاین عکس به طرح و نقاشی و سیاه وسفید ::.
    Snapstouch نرم افزار انلاین برای تبدیل عکس به طرح ، نقاشی و یا تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید است . برای تبدیل تصویر خود شما نیازی به دانلود نرم افزار ندارید و می توانید به صورت آنلاین از این سایت استفاده کنید . نحوه استفاده از این سایت بسار ساده است . رابط کاربری آن به زبانه تقسیم می شود : طراحی ، طرح ، نقاشی ، B & W. فقط بر روی زبانه مربوط به عمل است که شما می خواهید برای انجام را کلیک کنید. برای مثال ، اگر شما می خواهید برای تبدیل عکس به طرح، تنها با کلیک بر روی تب Drawing کلیک کنید و سپس نوبت آپلود عکس مورد نظر شماست و بعد باید روی دکمه مربوطه کلیک کنید تا Snapstouch بلافاصله عکس را تبدیل کند و نتیجه را به شما نشان دهد . اگر از نتیجه بدست آمده راضی بودبد می توانید آن را دانلود کنید .

    آدرس سایت : http://www.snapstouch.com/

    ۳.افکت گداری و ویرایش سریع عکسها::.
    افکت گذاری بر روی تصاویر همیشه لذت بخش است اما نیاز به مهارت دارد و شاید شما هم بخواهید روی تصاویر افکت گذاری کنیذ ما چون دانش و مهارت لازم برای کار با نرم افزار های افکت گداری و ویرایش عکس را ندارید از کار صرف نظر می کنید . Pixlr – O – matic این را میداند و به همین دلیل می خواهد شما را به استفاده از برنامه وب خود دعوت کند . کار با این نزم افزار تحت بسایر ساده اسان و شسته رفته است . شما ابتدا عکس مورد نظر خود را اپلود می کنید سپس از انواع افکت ها افکت موردنطر را انتخاب می کنید علاوه بر افکت شما می توانید فاب عکس و انواع نویز و نور بر روی تصویر را هم انتخاب کنید که این به سلیقه شما بستگی دارد . و در اخر هم عکس افکت گذاری شده را ذخیره می کنید .
    آدرس سایت :www.pixlr.com/o-matic

    >>>>بدرود<<<<

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ممنون از محبتی که دارای محمد علی جان،حتما از وبسایتهای که معرفی کردی در سری وبسایت های جالب و کاربردی استفاده میکنیم
      در صورت تمایل میتونی با ما در زمینه مورد علاقه خودت که در حوزه کاری سایت نیز هست همکاری کنی
      در مورد وبلاگ هم اگر با ذکر منبع از مطالب استفاده میکنی مشکلی وجود نداره
      موفق و پیروز باشی