انزل وب

اینبار بلک بری طرح مفهومی برای گوشی های هوشمند خود ارائه میدهد

با توجه به ارائه طرحهای مفهومی متعدد برای کمپانی های بزرگ تولید کننده موبایل و گوشی های هوشمند ما بندرت شاهد ارائه طراحهای مفهومی برای گوشی های هوشمندی همچون BlackBerry هستیم،اما اکنون میتوانیم شاهد یک طرح مفهومی برای این گوشی های باشیم که قرار است انعطاف پذیری،سبک وزنی و شفافیت را برای اسمارت فون های آینده این کمپانی به ارمغان بیاورد.

انزل وب

این گوشی علاوه بر اینکه قابلیت تبدیل به حالت کشویی را دارد میتوان از صفحه نمایش انعطاف پذیری که در دو طرف BlackBerry به صورت پیوسته قرار گرفته است نیز براحتی استفاده کرد.

انزل وب

John Anastasiadis،طراح این گوشی میگوید: دوربینهایی در پشت و جلو گوشی و در زیر صفحه نمایش قرار گفته اند که دارای قابلیت ایجاد شفاف سازی هستند.صفحه نمایش پیوسته این دستگاه میتواند برای فضاهای کاری جداگانه و یا تعامل سه بعدی با دستگاه استفاده شود. و در کل این BlackBerry برای استفاده های تجاری،سرگرمی و برنامه های کاربردی جهت یابی میتواند کاربرد داشته باشد.

منبع خارجی:yankodesign

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
قطعات جدا شده ۳۰ گجت محبوب
انزل وب
مصاحبه با مایک لازاریدیس بنیان‌گذار و مدیرعامل بلک‌بری
معرفی سرویس برای تبدیل نمایش سایت در موبایل

نظرات