انزل وب

اکنون میتوانید در فیس بوک با دوستان خود Angry Birds بازی کنید

بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) که چندی پیش App آن علاوه بر گوشی های هوشمند و کامپیوتر به شبکه های اجتماعی گوگل پلاس نیز راه یافته بود اکنون یک روز زودتر از موعود و به مناسبت ولنتاین در شبکه اجتماعی محبوب فیس بوک نیز دردسترس میباشد.

انزل وب

بر خلاف گوگل پلاس که Angry Birds راتوسط HTML5 اجرا میکرد،این بازی در فیس بوک بر پایه Flash اجرا میشود (برای اجرا نیاز به Flash player دارید) و دارای گزینه هایی همچون لرزش صفحه بازی و تعیین موقعیت خوک ها میباشد که رسما تقلب در بازی و  دور زدن مراحل را برای کاربران فراهم میکند.

انزل وب

بر طبق گفته های Rovio کمپانی سازنده این بازی،Angry Birds فیس بوک دارای امکانات منحصر به فردی نسبت به بقیه نسخه ها است به عنوان مثال قابلیتی به نام power-up (افزایش قدرت) به نسخه فیس بوک اضافه شده است که با ارائه گزینه های متفاوت باعث میشود تا در رقابت با دوستانتان پرنده های شما نسبت به پرنده های دیگران قدرتمند تر باشند، به علاوه اینکه شما میتوانید از طریق فروشگاه نیز برای پرنده های خود قدرتهای اضافی بخرید!

انزل وب

میتوانید Angry Birds فیس بوک را از اینجا بازی کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سریال انیمیشنی پرندگان خشمگین در راه است
انزل وب
Angry Birds Space منتشر شد!
انزل وب
اختراع تیرکمان USB برای بازی Angry Birds
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۹

نظرات