انزل وب

۸ مرجع عالی برای دانلود رایگان نرم افزار

دانلود،واژه ای آشنا برای اهالی اینترنت.دانلود کردن نرم افزار،بازی،موسیقی،عکس و.. امروزه به قدری پرکابرد شده است که کمتر کسی را میتوان یافت که با آن آشنا نباشد.در ادامه برخی از بهترین پایگاه های اینترنتی داخلی و خارجی را برای دانلود به شما معرفی میکنیم که میتوانید با مراجعه به آنها نرم افزار دلخواه مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

انزل وب

مراجع خارجی

download.com

دامنه download.com که متعلق به پایگاه قدرتمند cnet میباشد بی شک یک مرجع فوق العاده برای دانلود میباشد،پایگاه cnet علاوه بر انتشار اخبار،راهنمای خرید و آموزش های بی نظیر دارای یک پایگاه داده غنی از نرم افرارهای رایگان میباشد و شما میتوانید با مراجعه به آن نرم افزارهای ویندوز،مک،درایور،گوشی های هوشمند و حتی افزونه ها مرورگرها دانلود کنید.علاوه بر این میتوانید با مشاهده برترین نرم افزرها به انتخاب کاربران و نوسیندگان این سایت از بین چند نرم افزار در وقت خود صرفه جویی و بهترین را دانلود نمایید.

انزل وب

softpedia.com

با توجه به تحریم ایران توسط برخی از پایگاه ها مانند sourceforge،پایگاه softpedia یک گزینه مناسب برای دانلود نرم افزارهای رایگان و منبع باز میباشد،یکی از نکات مثبت این وبسایت دارا بودن لینکهای Mirror (آیینه) برای دانلود است که کاربران را قادر میسازد تا از چندین سرور نرم افزارها را دانلود کنند.این وبسایت دارای پایگاه داده نسبتا خوبی از نرم افزارها برای ویندوز،مک و.. میباشد.

انزل وب

filehippo.com

قبلا نیز filehippo را معرفی کرد بودیم،اما این پایگاه اکنون نیز در لیست ما قرار میگیرد زیرا با جمع آوری نسخه های متعدد یک نرم افزار و همچنین نمایش آخرین نسخه از آن برای دانلود رایگان شما را از جستجو کردنهای خسته کننده برای یافتن آخرین نسخه و یا نسخه های قبلی یک نرم افزار بی نیاز میسازد.

انزل وب

oldversion.com

بر خلاف filehippo که آخرین نسخه یک نرم افزار را به کاربران ارائه میدهد،پایگاه oldversion نسخه های قدیمی یک نرم افزار را برای دانلود در اختیار کاربر قرار میدهد،شاید در نگاه اول این موضوع کمی گیج کننده باشد اما بر طبق شعار این سایت “همیشه جدیدترین بهترین نیست”،اگر به این شعار کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که این حرف تا حدی درست است زیرا برخی از نرم افزارها همانند نرم افزار مشهور Nero با ارائه نسخه جدید روز به روز در حال پیچیده تر و سنگین تر شدن (از نظر بار گذاری و امکانات) هستند که این موضوع میتواند برای همه خوشایند نباشد.

انزل وب

lifehacker.com

وبسایت lifehacker یک پایگاه با محوریت دانلود نیست اما دلیلی که در این لیست قرار میگیرد این است که انتخاب و پیشنهاد های بسیار خوب این پایگاه برای دانلود بهترین نرم افزار در هر زمینه ای باعث شده تا در وقت و هزینه کاربران صرفه جویی شود و اعتبار انتخاب های lifehacker در نظر کابران بسیار بالا باشد.

انزل وب

مراجع داخلی

قبل از شروع معرفی مراجع داخلی باید به این موضوع توجه کنیم که متاسفانه در پایگاه دانلود داخلی به علت بسیاری ازمسائل همچون عدم امکان خرید نرم افزار از داخل کشور و.. ما شاهد عدم رعایت قانون کپی رایت میباشیم و در همه ی وبسایت های زیر بیشتر نرم افزار های پولی و دارای مجوز (license) به صورت کرک شده و رایگان در اختیار کابران برای دانلود قرار میگیرند.

mihandownload.com

یکی از بزرگترین و برترین مراجع دانلود رایگان داخلی میباشد که با ارائه نرم افزار،مستند،کتاب های الکترونیکی،بازی و… برای دانلود دارای طرفدارن بسیار زیادی در داخل کشور است،یکی از نقاط ضعف این پایگاه و تقریبا همه پایگاه های دانلود ایرانی ارائه محوصلات فروشگاهی و تبلیغاتی در بین پست های اصلی میباشد که به طور زننده ای باعث آزار کاربران میشود.

انزل وب

p30download.com

p30download نیز یکی از پایگاه های قدیمی و قدرتمند در زمینه ارائه نرم افزار،بازی،App موبایل و.. است.بروز بودن و ارائه نسخه های جدید نرم افزارها را میتوان یکی از نقاط قوت،و پست های تبلیغاتی متعدد و طراحی وبلاگی این پایگاه را از نقاط ضعف آن دانست.

انزل وب

kamyab.com

این پایگاه که ابتدا با نام kamyabonline شروع به کار کرد و اکنون با نام kamyab در دسترس است و در زمینه دانلود رایگان نرم افزار دارای پایگاه داده نسبتا خوبی است اما ظاهر و پستهای تبلیغاتی بیش از حد آن از کیفیت کار kamyab کاسته است.

انزل وب

در آخر به هموطنانی که امکان خرید قانونی نرم افزارها از داخل کشور برای آنها محیا نیست پیشنهاد میکنیم که از نرم افزارهای رایگان و متن باز مشابه استفاده کنند که در برخی از مواقع عملکردی بهتری نسبت به نرم افزارهای پولی دارند.همچنین شما میتوانید مراجع خوب دیگر داخلی و خارجی برای دانلود رایگان که با آنها آشنا میباشید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

مسیر دانلود پیشفرض برنامه و ابزارهای ویندوز را تغییر دهیم
چگونه مسیر پوشه دانلود پیشفرض برنامه و ابزارهای ویندوز را تغییر دهیم ؟
دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..
دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..
پیدا کردن لینک دانلود مستقیم فایل
چگونه لینک دانلود مستقیم هر فایلی را سریع بدست آوریم ؟
حل مشکل غیر فعال شدن و اضافه کردن افزونه IDM به فایرفاکس،گوگل کروم ،اپرا،ادج،سافاری و..
حل مشکل غیر فعال شدن و اضافه کردن افزونه IDM به فایرفاکس،گوگل کروم ،اپرا،ادج،سافاری و..

نظرات

  • کاوه says:

    سایت های خوب
    soft98
    patoghu
    p30download

  • سیدعباس عزتی says:

    چگونه میتوان بلندگو رانصب کردلطفا توضیح دهید.

  • lمحسن says:

    دوستان چجوری میشه از سایت download.com فایل دانلود کرد؟؟؟

  • محمد says:

    خوب بودن
    اما سایت ایرانی دیتا هم خوبه در حال رشده در آینده نزدیک جز برترین وب سایت ها خواهد شد.
    iranidata.com

  • سایت ماهم واسه خودش اسم و رسمی داره حواستون باشه 🙂

  • امیر says:

    چرا سایت کانی دانلودو معرفی نکردی؟
    مگه از میهن دانلود بدتره.

  • مهدي says:

    نرم افزار مدیریت ایمیل به زبان فارسی
    این نسخه برنامه ایمیلهای یاهو را نیز پشتیبانی میکند

    دیگر نیازی نیست برای کنترل ایمیل هایتان وارد سایت شوید . با این نرم افزارمیتوانید بدون اتصال به اینترنت نامه های الکترونیکی خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار هر لحظه ایمیل شما را کنترل میکند در صورتیکه نامه ای داشته باشید به شما اخطار میدهد.

    برخی از ویژگیهای نرم افزار:

    ارسال ایمیل بصورت تکی و گروهی
    وارد کردن اطلاعات فایل TXT که حاوی لیست ایمیها میباشد برای ارسال گروهی
    امکان تعریف چندین ایمیل در برنامه
    دریافت خودکار ایمیل همراه با اخطار صوتی و تصویری
    گروه بندی ایمیل ها
    امکان پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات
    قابلیت بایگانی نامه ها
    جستجوی پیشرفته نامه ها بر اساس تاریخ نامه , موضوع نامه و فرستنده نامه
    سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
    پشتیبانی کامل از یونیکد UTF 8 و زبان فارسی
    دارای صندوق بازیافت و در صورت حذف اشتباهی یک نامه , قابل بازیابی میباشد
    آپدیت خودکار برنامه
    انتشار تبلیغات تان برای دیگران
    محافظت از نامه ها
    ارسال خودکار در زمان مشخص(خودش سیستم را روشن میکند , شروع به ارسال میکند و در پایان , سیستم را خاموش میکند, بدون دخالت انسان)
    http://www.tahmasb.com/images/MailManagerFarsi_Setup.zip

  • soft98.ir
    downloadha.com
    vatandownload.com
    alborzdownload.com

  • mohammad says:

    هیچ کدوم از این سایتا به پای سافت گذر نمیرسه.
    http://softgozar.com