انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۱

در ادامه سری ۲۱ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

مدیریت راحتر جیمیل توسط بومرنگ

یکی از سرویس های معروف ایمیل دهی در جهان سرویس جیمیل میباشد،حال boomerang که افزونه ای مخصوص مرورگرهای Firefox, Chrome و Safari است امکاناتی کاربردی همچون ارسال ایمیل بر طبق زمانبندی،خالی کردن اتوماتیک Inbox و نگهداری ایمیلهای مهم و یادآوری ایمیلهای که جوابی برای آنها ارسال نشده است را برای شما فراهم میکند که باعث افزایش کارایی و مدیریت راحت تر جیمیل شما میشود.

انزل وب

آنلاین و بدون دردسر گراف فرمولهای ریاضی رسم کنید

اگر میخواهید گراف فرمولهای ریاضی را بر روی بردار مختصات به صورت دستی رسم کنید قطعا کاری وقتگیر است،شما میتوانید با استفاده از سرویس آنلاین graph براحتی فرمول خود را تایپ و سپس بلافصله گراف مربوط به آنها را  ر روی بردار مختصات این سرویس مشاهده کنید.علاوه بر این برای مقایسه گراف چندین فرمول فقط کافیست از منو سمت فرمول بعدی را وارد کنید تا با رنگی دیگر بر روی بردار نمایش داده شود.

انزل وب

مکانی برای دوستدارن سینما

cinematicket یک پایگاه پارسی برای دوستداران سینمای ایران است که میتوانید علاوه بر مشاهده جدول فروش فیلم های داخلی،اخبار و برنامه های اکران آنها، بلیت سینما فیلم مورد نظر خود را آنلاین خریداری کنید.البته باید این نکته اشاره کنیم که هنوز  امکان خریداری آنلاین بلیت برای تمامی سینماهای کشور فراهم نیست اما این سرویس با توسعه بیشتر قطعا به یکی از سرویسهای خوب برای فروش آنلاین بلیت سینما تبدیل خواهد شد.

انزل وب

نمایش خلاقیت با استفاده از  CSS3

CSS3 یکی از عناصر مهم در طراحی وب میباشد که امروزه استفاده از آن بسیار فراگیر شده است،حال طراح وب Andrew Hoyer ،ابزار سرگرمی فوق العاده جالبی با استفاده از CSS3 ایجاد نموده است که احتمالا دیدن آنها باعث حیرت شما میشود،میتوانید مجموعه این ابزار سرگرمی و طریقه ساخت آنها را از اینجا مشاهده کنید.

انزل وب

پرطرافدارترین دوست فیس بوک یا تویتری شما کیست؟

mvfapp یک نرم افزار (App) مخصوص شبکه های اجتماعی تویتر و فیس بوک میباشد که شما میتوانید براحتی از طریق آن پرطرفدارترین دوست فیس بوکی و یا پر طرفدارترین دنبال کننده خود (Follower) در تویتر را مشاهده کنید.

انزل وب

به جای خواندن کتاب به آنها گوش دهید

علاقمند به خواند کتاب هستید اما مشغله های کاری به شما این جازه را نمیدهد تا وقت کافی برای کتاب خواندن داشته باشید؟ وبلاگ پارسی audiobook یک مکان مناسب برای دانلود کتابهای صوتی است که با جمع آوری کتابهای داخلی و خارجی این امکان را به شما میدهد از طریق موبایل یا کامپیوتر خود کتابهای صوتی با موضوعات مختلف را دانلود و براحتی آنها را در هر مکانی گوش کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات