انزل وب

تصویر و جزئیات جدید از Google Drive،محصول جدید گوگل

در این هفته گزارش شد که گوگل به انتشار سرویس جدید خود به نام Google Drive (گوگل درایو) که یک محل ذخیره سازی ابری میباشد بسیار نزدیک شده است،حال شواهد بیشتری از این خبر با انتشار تصویر و فیو آیکن این محصول توسط یکی از اعضای وبسایت Geekwire معلوم شد.

انزل وب

گوگل که پیش تر نیز با سرویس Google Docs به کاربران خود ۱۰GB فضای رایگان برای آپلود اسناد ارائه میداد اکنون با ارائه Google Drive قصد رقابت با سرویس های قدرتمندی همچون Dropbox،Microsoft SkyDrive و.. را دارد،اما هنوز مشخص نیست که این سرویس چه مقدار فضای ابری رایگان برای آپلود در اختیار کاربران قرار میدهد.

انزل وب

بر طبق تصاویر انتشار یافته به احتمال زیاد گزینه Drive به نوار مشکی گوگل اضافه خواهد شد و  این سرویس دارای قابلیت های مشابه سرویس Google Docs است اما گزینه Install Google Drive موجود در تصویر میتواند خبر از وجود یک نرم افزار با قابلیت نصب بر روی کلاینت بدهد که میتواند امکاناتی همچون سرویس Dropbox به کاربران ارائه دهد.

انزل وب

با توجه به همه این مسائل به نظر میرسد که گوگل در آماده سازی خود برای یک رقابت نفسگیر در زمینه ارائه فضای ذخیره سازی ابری با دیگر رقبای قدرتمند است که نتیجه این رقابت ۱۰۰% به نفع کاربران خواهد بود.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
BitTorrent سرویسی رایگان و نامحدود برای اشتراک گذاری فایل ها منتشر کرد
گوگل داکس (Google Docs) چیست؟ آشنایی با قابلیت های سرویس گوگل داک
گوگل داکس (Google Docs) چیست؟ آشنایی با قابلیت های سرویس گوگل داک

نظرات