انزل وب

مایکروسافت لگوی جدید ویندوز ۸ را به طور رسمی معرفی کرد

طراحی لگوهای ویندوز مایکروسافت از ابتدا تا کنون دچار تغییرات جزئی شد و در طی چند نسخه اخیر همیشه حالت پرچمی و منحی خود را تا حدودی حفظ کرده است.با توجه به اینکه ویندوز۸ قرار است تحولی عظیم و سرمایه گذاری سودمند برای مایکروسافت باشد،این شرکت تصمیم گرفته است که لگو ویندوز جدید نیز تغییر و هماهنگی بیشتری با رابط کاریری Metro داشته باشد.

انزل وب

از این رو مایکروسافت امروز لگو جدید ویندوز۸ را که بسیار هماهنگ با Metro UI است و شکل ظاهری آن شبیه پنجره صاف و تخت بدون هیچ انحنایی میباشد را به طور رسمی معرفی کرد.به گفته مایکروسافت در طراحی این لگو سعی شده که دارای ظاهری مدرن و در عین حال کلاسیک باشد همچنین رنگ آن نیز نسبت به تم و قالب کنونی ویندوز تغییر کرده و با حات کلی ویندوز هماهنگ میشود.

انزل وب

با توجه به اینکه تنها چند هفته تا انتشار نسخه مصرف کنند ویندوز ۸ باقی نمانده است،ظاهرا همه چیز برای ورود طوفانی ویندوز ۸ در حال آمده شدن میباشد.

میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این لگو را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی و آموزش نصب و استفاده از ویندوز 10 - ترفندهای ویندوز 10
بررسی و آموزش استفاده از ویندوز ۱۰ – بخش دوم : ترفند ها و حل مشکلات رایج
بررسی و آموزش نصب و استفاده از ویندوز 10 - ترفندهای ویندوز 10
بررسی و آموزش استفاده از ویندوز ۱۰ – بخش اول : نصب و نگاه کلی
انزل وب
مجموعه ترفندهای ویندوز ۸ – سری ۱
اولین تصاویر منتشر شده از فایرفاکس با رابط کاربری مترو برای ویندوز ۸

نظرات