انزل وب

قابلیت جدید موتور جستجو بینگ برای شناسایی و نمایش پروفایل و صفحات فیس بوک اشخاص

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنت از موتور جستجو گوگل برای برای جستجو کردن در وب استفاده میکنند بسیاری از شرکت ها و اشخاص سعی دارند تا خود را بهتر به گوگل معرفی کنند تا در عرصه تبلیغات و.. موفق تر باشند.اما هرگز نباید رقبای دیگر را نیز دست کم بگیریم چرا که عده ای از کاربران هنوز از موتورهای جستجوی نظیر Bing (بینگ) مایکروسافت استفاده میکنند.

انزل وب

امروزه با گسترش فعالیت ها در شبکه اجتماعی فیس بوک،شناسایی پروفایل و صفحات تجاری فیس بوک توسط موتورهای جستجو یک امر مهم محسوب میشود،گوگل که پیش تر نیز در ایندکس کردن پروفایل ها و صفحات فیس بوک در پایگاه داده خود پیشرو بود چندی پیش با معرفی Search+ نشان داد که در زمینه شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده است حال با توجه به این تغییرات موتور جستجو بینگ که نسبت به گوگل با فیس بوک همکاری بیشتری داشته است به تازگی یک App و ویژگی مخصوص فیس بوک به نام Bing Linked Pages را معرفی نموده است که کاربران را قادر میسازد اکانت فیس بوک خود را به موتور جستجو بینگ لینک بزنند.

انزل وب

این قابلیت که تا حدودی شبیه به قابلیت Search+ است باعث میشود تا زمانی که دوست شما درباره شما و یا دوستانتان جستجویی انجام میدهد صفحات لینک شده و متربط با شما در نمایش نتایج جستجو شخص در رتبه ی بالاتری قرار گیرند.این ویژگی باعث میشود اگر چندین شخص و صفحه با نامهای مشابه در فیس بوک وجود داشته باشند نمایش نتایج جستجو برای وی دقیق تر و مفهوم تر باشد.

انزل وب

برای استفاده از این قابلیت ابتدا به این صفحه مراجعه و بر روی دکمه Get started کلیک کنید،سپس باید به بینگ اجازه دسترسی به پروفایل فیس بوکتان را بدهید.در صورتی که میخواهید از نشان دادن برخی از صفحات متربط با خود در نمایش نتایج جستجو جلوگیر کنید بر روی ذکمه Unlink me زیر هر لینک کلیک کنید.

انزل وب

اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دانلود کنید:تم و مجموعه تصاوریر پس زمینه موتور جستجو بینگ مایکروسافت + Bing Desktop

نظرات