انزل وب

عکسهای خود را با تکنولوژی تشخیص چهره مدیریت کنید

دوربین های موبایل و دیجیتال امروزه در بیشتر خانه ها یافت میشوند و اکثر آنها دارای یک مموری کارت برای ذخیره سازی عکس ها هستند که این بدین معنی است شما نیاز دارید تا هر چند وقت یکبار عکسهای موجود در حافظه را مدیریت کنید تا همیشه فضای خالی برای ذخیره سازی در اختیار داشته باشید.نرم افزارهای زیادی برای مدیریت عکس وجود دارند که ادعا میکنند در این زمینه بهترین هستند در ادامه ما یک نرم افزار قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن براحتی عکسهای خود را مدیریت کنید.

انزل وب

Fotobounce یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای سیستم عاملهای ویندوز،لینوکس و مک میباشد که به شما کمک میکند تا عکسهای موجود در کامپیوتر را طی چند مرحله ساده مدیریت کنید،این برنامه دارای یک گزینه بسیار کاربردی به نام Face recognition technology است که میتوان از طریق آن به کمک تکنولوژی تشخیص چهره به صورت خودکار عکسهای مشابه را دسته بندی کرد.این ویژگی به طور اتوماتیک چهره آشنایان و دوستان شما در عکسها را شناسایی کرده و آنها طبق تگهای مختلف دسته بندی میکند.

انزل وب

علاوه بر ابزار ویرایش عکس یکی از ویژگی های خوب این برنامه ایجاد یک شبکه مجازی و مطمئن بین شما و دوستانتان برای به اشتراک گذاری عکس است،میتوانید عکسهایی را که میخواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را انتخاب و سپس آنها توسط اینترنت با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انزل وب

،در صورتی که علاقه ای به استفاده از شکبه این نرم افزار ندارید میتوانید به طور مستقیم عکس ها را به شبکه هایی همچون Google, Twitter, Facebook و Flickr ارسال کنید.

انزل وب

چندی پیش ما یک نرم افزار برای دانلود عکسهای موجود در فیس بوک را معرفی کردیم که کاربر را از دانلود تک تک عکسهای آلبوم های موجود در فیس بوک فارغ میساخت اما اینطور که به نظر میرسد این برنامه یک آچار فرانسه همه فن حریف است و شما میتوانید توسط آن عکسهای موجود در شبکه های معروف فیس بوک و فیلکر را نیز یکجا دانلود کنید.

انزل وب

در آخر بد نیست بدانید که علاوه بر سیستم عامل هایی که در بالا به آنها اشاره شد میتوانید از نرم افزار Fotobounce Viewer این کمپانی برای سیستم عامل های موبایل iOS,Android و Black Berry استفاده کنید.

Fotobounce را رایگان از اینجا دانلود کنید.(نرم افرار دارای یک نسخه پولی نیز هست)

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • ساحل says:

    کمکم کنید نمیدونم چی شد یهو مای کامپیترم حذف شد وای بدبخت شدم داداشم منو میکشه

    • reza says:

      سلام .برای برگردوندن مای کامپیوترتون اول نیزنید روی استارت بعد میرید و در ستون سمت راس روی کامپیوتر کلیک راست میکنید و روی show on desktop یا روی crate shortcut کلیک میکنید تا ساخته بشه..

      این یک روش برای برگردوندن مای کامپیوتر هست

  • با سلام.از مطلب مفیدتان در گچساران ار ۹۸(کلیک) با ذکر منبع استفاده شد.
    روابط عمومی گچساران کلیک
    http://www.gachsaran.r98.ir