انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۳

در ادامه سری ۲۳ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

پرواز را با مایکروسافت تجربه کنید

MicrosoftFlight یک بازی و شبیه ساز پرواز مخصوص کامپیوتر میباشد که بتازگی از سوی مایکروسافت منتشر شده است.در این بازی که به دو صورت مجانی و پولی برای دانلود قرار گرفته و سواحل هاوایی در آن شبیه سازی گردیده است شما باید ماموریت های هوایی تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید و مهارتهای پرواز خود را افزایش دهید.

انزل وب

نقطه متضاد با محل سکونت شما بر روی کره زمین کجاست؟

نقاط متقاطر در روى زمین یا Antipodes در واقع مکان هایی هستند که در نقاط جغرافیایی مخالف محل قرارگیری شما در طرف دیگر کره زمین قرار دارند،اگر میخواهید بدانید کدام قسمت از سطح زمین در آنطرف کره دقیقا در مختصات جغرافیایی متضاد با محل سکونت شما قرار دارد میتوانید از نقشه بالایی سرویس Antipodemap محل سکونت خود را تعیین کنید تا در نقشه پایینی این مکان را بر روی نقشه مشاهده کنید.

انزل وب

محدویدیت و تحریم ها را دور بزنید

با توجه به تحریم ایران توسط برخی از پایگاه های دانلود نظیر SourceForge،GoogleCode و.. عدم امکان دانلود نرم افزارهای متن باز از این پایگاه ها برای هموطنان داخل کشور، میتوانید این تحریم ها را براحتی توسط سرویس ایرانی Codedb دور بزنید.فقط کافیست لینک پروژه و نرم افزار مورد نظر خود در SourceForge را در این سرویس وارد کنید و سپس بر روی گزینه Download کلیک کنید تا نرم افزار را از لینک مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید.همچنین این سرویس بزودی قابلیتی برای دانلود از GoogleCode نیز فراهم خواهد کرد.

انزل وب

نقشه خود را بسازید و آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید

اگر اهل مسافرت و گشت و گذار و سفر به مکانهای مختلف هستید میتوانید از طریق سرویس Uencounter.me مکانهای دیدنی و جالبی که ملاقات کرده اید را بر روی نقشه علامت گذاری کنید و توضیحاتی در مورد آن محل بدهید تا دیگران نیز بتوانند از آن محل ها دیدن کنند.علاوه بر این شما میتوانید مکانهای که به طور اتفاقی و یا روزانه در آنجا حضور داشته اید را بر وری نقشه مشخص و آنها را با دیگران و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

انزل وب

محلی برای دوستداران حیوانات

دنیای حیوانات همیشه برای ما بسیار جالب و گاهی اوقات خنده دار بوده است،پایگاه Cutestpaw مجموعه  ای از عکسهای جالب و دوست داشتنی حیوانات را جمع آوری کرده است که برخی از آنها بسیار جالب و خنده دار هستند.در صورتی که شما نیز دارای حیوان خانگی بامزه ای هستید میتوانید عکس حیوان خود را در این سرویس آپلود و ارسال کنید.

انزل وب

سازماندهی پی دی اف ها

پسوند PDF یک فرمت فایل معروف برای کتاب های الکترونیکی میباشد،اگر در سیستم خود دارای تعداد زیادی از این نوع فایل ها هستید میتوانید آنها را از طریق نرم افزار Readcube براحتی سازماندهی کنید.این نرم افزار با ایجاد یک کتابخانه مجازی علاوه بر امکان دانلود و نمایش فایل های PDF جدید و مشابه مرتبط با موضوع دلخواه شما،کاربر را قادر میسازد تا فایلهای PDF موجود بر روی سیستم خود را سازماندهی نموده و در میان متن تمامی فایلها جستجو متنی انجام دهد.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • fereshte says:

    واااااااااااااااااااااااااای!!!!
    دستتون درد نکنه فوق العاده است××××××××××××××

  • reza says:

    عالی بود مهندس شهریار عزیز…سایت شما واقعا” بی نظیر هست…مرسی از شما