انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۴

در ادامه سری ۲۴ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

متن مورد نظر را تایپ کنید و بلافاصله لگو خود را تحویل بگیرید

در سری های قبل چند سرویس ساخت لگو را معرفی کردیم اما اینبار میخواهیم سرویس Logotypemaker را به شما معرفی کنیم که نسبت به سرویس های قبلی دارای یک ویژگی برتر است.با استفاده از این سرویس تنها کاری که لازم است برای ساخت لگو انجام دهید تایپ نام شرکت،گروه و.. که میخواهید لگو را برای آن ایجاد کنید است.پس تایپ نام موردنظر بلافاصله این سرویس دسته ای از لگوهای ایجاد شده را به شما نمایش میدهد که شما میتوانید به دلخواه هر یک از آنها را دانلود یا ویرایش کنید.

انزل وب

کدنویسی به صورت گروهی

معمولا اعضای یک گروه نرم افزاری به صورت جداگانه بر روی یک قسمت پروژه کار میکنند،حال شما میتوانید توسط ویرایشگر سرویس تحت وب Stypi کدهای پروژه را که توسط هر یک اعضا نوشته شده اند ویرایش و مدیریت کنید.اینکار باعث میشود تا شما و دیگر اعضای گروه براحتی و در هرکجا بتوانید بر روی کدها کار کنید و ایرادها و مشکلات را بسیار زود برطرف نمایید.همچنین این سرویس داری یک چت باکس برای صحبت کردن اعضا با یکدیگر و قابلیتی به نام PlayBack برای بازگشت و مشاهد روند کدنویسی نیز هست.

انزل وب

محتویات کیو آر کدها را در وب و کامپیوتر مشاهده کنید

همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم کیو آر کدها (QR) بیشتر برای گوشی های هوشمند طراحی و ایجاد میشوند تا کاربران قادر باشند براحتی از طریق اسکن کردن یک کیو آر کد به محتویات آن که اغلب یک لینک است دسترسی داشته باشند.اما اگر میخواهید محتویات کیو آر کدها را در مرورگر اینترنتی (کروم) کامپیوتر خود مشاهده کنید میتوانید از افزونه QRreader مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید.پس از نصب این افزونه میتوان براحتی با کلیک راست بر روی عکس کیو آر کد و انتخاب گزینه Read QR code from image به محتویات آن دسترسی پیدا کرد.

انزل وب

ویرایشگر تصویر آنلاین با استفاده از Javascript, HTML 5 و CSS3

اغلب ویرایشگرهای تصویر آنلاینی که ما در انزل وب معرفی کردیم با استفاده از Flashplayer و پلاگینهای مرورگرها کار میکردند اما ویرایشگر تصویر Picozu تصاویر را با استفاده از تکنولوژی های جدیدی همچون Javascript, HTML 5 و CSS3 ویرایش و افکت گذاری میکند که بدین معناست دیگر شما نیازی به نصب هیچگونه پلاگینی بر روی مرورگر خود ندارید و فقط کافیست مرورگرتان بروز باشد تا بتوانید براحتی از ابزار تصویر این سرویس به صورت آنلاین استفاده کنید.

انزل وب

تنها دوقیقه طول میکشد تا از دسترسی به اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنید

در برخی از مواقع خبرهایی از گوشه و کنار وب مبتی بر سو استفاده از اطلاعات کاربران توسط برخی از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و.. به گوش میرسد،حال  Mypermissions سرویسی بسیار کاربردی است که شما از طریق آن میتوانید تنها در عرض دو دقیقه تمامی برنامه های (Apps) موجود در شبکه های اجتماعی که شما عضو آنها هستید و به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارند را مدیریت کنید و از این طریق امنیت اکانت خود را افزایش دهید.

انزل وب

نظارت بر وبگردی کودکان

اینترنت همان قدر که میتواند دارای محتوای مفید و سودمند باشد به همان اندازه نیز میتواند دارای محتویات غیر اخلاقی و زننده باشد که اگر کودکان در وب با آنها مواجه شوند امکان تاثیرگذاری منفی بر روی ذهن آنها وجود دارد.Care4teen سرویس و نرم افزار تحت وبی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید براحتی بر روی وبگردی کودکان خود نظارت کنید و از دسترسی آنها به برخی از سایت ها و محتویات بر روی وب جلوگیری کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات