انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک و جیمیل در قسمت نهایی طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل یاهو (Yahoo) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

در صورتی که اکانت یاهو شما هک شده باشد و شما به هیچ یک از اطلاعات اکانت خود مانند تاریخ تولد و ایمیل پشتیبان دسترسی ندارید چه باید کرد؟

در ابتدا تاکید میکنیم که این روش ۱۰۰% تضمینی نیست اما میتواند به شما کمک کند،در صورتی که دسترسی شما به اکانت خود توسط هکر کاملا گرفته شده است میتوانید مستقیما با بخش پشتیبانی ایمیل یاهو تماس برقرا کنید و مشکل را شخصا توضیح دهید.

برای ارتباط میتوانید از طریق متاکبه ایمیلی یا تلفنی (به زبان انگلیسی،از اشخاص مورد اعتماد مسلط به زبان انگلیسی نیز میتوانید کمک بگیرید) استفاده کنید،جهت مکاتبه ایمیلی به یکی از ایمیل آدرس های زیر ایمیل بزنید و مشکل خود را توضیح دهید

help@cc.yahoo-inc.com  یا cc-advoc@yahoo-inc.com

برای تماس تلفنی هم میتوانید با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید، برای شماره تلفن دوم یاهو اعلام کرده است که تماس با این خط و گرفتن شماره ۲# در زمانی که شخص در حال توضیحات سرویس های مشتری است رایگان میباشد،(انزل وب هیچ گونه مسوئلیتی برای تایید این موضوع ندارد)

شماره تماس اول:

۱-۴۰۸-۳۴۹-۱۵۷۲

شماره تماس دوم:

۸۶۶-۵۶۲-۷۲۱۹

پشتیانی یاهو مسائل اصلی مربوط به اکانت و کارهای انجام  گرفته را از شما سوال و اطلاعات تغییر یافته را با اطلاعات اصلی بررسی می کند.پس از ۲۴ ساعت در صورد تایید اکانت شما بازیابی خواهد شد.

در صورتی که کسی بدون اجازه به اکانت یاهو من دسترسی پیدا کرده است چه باید بکنم؟

اگر فکر میکنید که کسی به غیر از خودتان به ایمیل شما دسترسی پیدا کرده است و فعالیت های مشکوکی (از قبیل ایمیل های خوانده شده و یا ایمیل های ارسال شده ناشناس در پوشه Sent و..) را مشاهده میکیند میتوانید از طریق ایمیل آدرس های زیر با یاهو ارتباط برقرار کنید (مکاتبه باید به صورت رسمی و به زبان انگلیسی انجام شود)

ایمیل آدرس تیم پاسخگویی یاهو:

y_answers_team@yahoo.com

ایمیل آدرس بخش اهمیت به مشتریان یاهو:

cc-advoc@yahoo-inc.com

دقت کنید که تمام جزئیات داستان در ایمیل ارسال شده توضیح داده شود،آخرین تاریخ و پسورد که از طریق آن به اکانت خود دسترسی داشته اید را حتما ذکر کنید،نیازی به ارسال اطلاعات هنگام ثبت نام نیست تنها جزئیات آخرین آپدیت اطلاعات اکانت را ذکر کنید و اینکه منتظر پاسخ بمانید و از ارسال درخواست های مکرر خودداری کنید.

برای بازیابی لیست تماس افراد و مسنجر پاک شده چه باید بکنم؟

در صورتی که فرد هکر یا هر شخص دیگری به اکانت شما دسترسی پیدا کرد و افراد لیست مخاطب شما (Contact List) را پاک نمودید از طریق روش هایی که توسط یاهو توضیح داده شده است میتوانید لیست مخاطب خود را بازگردانید

برای بازیابی ایمیل ،چت و گفت و گو های پاک شده یاهو چه باید کرد؟

در صورتی که خود شما یا فرد دیگری که از طریق هک و.. به اکانت یاهو شما دسترسی داشته ایمیل و چت های شما در این سرویس را پاک نمود میتوانید از بخش بازیابی ایمیل و چت یاهو درخواست بازیابی ایمیل را راسال کنید.


 

قبل از شروع بهتر است نکاتی را که قبلا در روش بازیابی اکانت جیمیل و فیس بوک به آنها اشاره کردیم را از اینجا و اینجا مرور کنید.

بازیابی اکانت یاهو

ابتدا وارد صفحه اصلی ایمیل یاهو (Sing in) شوید.

انزل وب

سپس بر روی گزینه I can’t access my account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد باید انتخاب کنید که چه اتفاقی برای اکانت شما رخ داده است.برای بازیابی پسورد خود گزینه اول را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

اکنون باید آی دی یا ایمیل آدرس یاهو خود را که میخواهید آنرا بازیابی نمایید به همراه کد امنیتی که در تصویر نشان داده شده است وارد کنید.

در صفحه بعد ممکن است دو صفحه متفاوت برای شما نمایش داده شود:

اگر قبلا ایمیل بازیابی (Recovery Email) یا شماره تلفنی برای اکانت خود تعیین کرده باشید از شما سوال میشود که آیا پسورد به ایمیل بازیابی فرستاده شود (گزینه اول) و یا اینکه میخواهید از طریق سوال امنیتی ایمیل خود را بازیابی کنید.(ممکن است گزینه های این صفحه نسبت به اطلاعات قبلی اکانت شما متفاوت باشد)

انزل وب

اگر که قبلا ایمیل بازیابی برای اکانت خود تعیین نکرده باشید مستقیم به صفحه سوالات امنیتی منتقل میشوید.

انزل وب

نکته:ما در اینجا روش بازیابی اکانت با سوال امنیتی را آموزش میدهیم.

در صفحه پرسش های امنیتی ابتدا شما باید پاسخ یکی از دو سوالی که هنگام ثبت نام آنها را تعیین نموده اید را تایپ و بر روی Next کنید.

اگر سوال اول را بدرستی پاسخ دهید در صفحه بعد سوال امنیتی دوم را نیز باید پاسخ دهید.

انزل وب

پس از پاسخ درست به دو سوال امنیتی در صفحه بعد میتوانید یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین کنید.پسورد جدید و تکرار آن را تایپ و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

حال اکانت شما با پسورد جدید در اختیارتان است اما قبل شروع یاهو یک صفحه بسیار مهم را نمایش میدهد که شما میتوانید اطلاعات ایمیل آدرس خود را مرور و ویرایش کنید.در این صفحه شما میتوانید یک ایمیل بازیابی،شماره تلفن و سوالهای امنیتی جدید به اکانت خود اضافه کنید که علاوه بر افزایش امنیت ایمیل آدرس،بازیابی اکانت در دفعه بعد را بسیار آسانتر میکند.همچنین توصیه میکنیم که سوالهای امنیتی خود هر چند وقت یکبار عوض کنید تا احتمال هک اکانت شما کاهش یابد.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • آرزو says:

    سلام دوستان، چند روزه من نمیتونم وارد ایمیل خودم شوم وقتی میخوام وارد بشم
    میخوام وارد بشم مینویسه پسورد وارد کن وقتی هم ک میزنم قبول نمیکنه
    این ایمیلم ۱۰ سال پیش ساختم و شماره تلفن پشتیبانش نبوده، ایمیل پشتیبانش بوده
    کسی میتونه کمکم کنه

  • شهاب says:

    پسورد یاهوم یادم وفت

  • soniya_njt77 says:

    هک شدم

  • Nazary says:

    فسبوک باز کنم Please Confirm Your Identity‎ این کلیمه میاد به شماره دسرس ندارم

  • moty says:

    سلام خسته نباشین
    We’re experiencing some technical difficulties…

    We’re sorry, but Yahoo Mail can’t load due to a temporary error. You can try back again shortly, or visit our help pages for ways to troubleshoot the issue.
    Temporary error: 19 این اررور رو میده میشه راهنمایی کنین لطفا ممنون

  • مهراب says:

    سلام و درود
    ایمیل من جزو ایمیل هایی بود که در سال آخر دولت احمدی نژاد ، توسط یاهو قفل شد .
    نه ایمیل پشتیبان را بلد هستم و نه سوال و جواب های امنیتی را
    حال چه باید بکنم ؟

  • علیرضا says:

    سلام ببخشید من ناشنوا هستم و مشکل ایمیلم قفل شد ایمیلم در مغازه shop.farhad@yahoo.com پسورد زیاد اشتباه کردم قفل شد وقتی رمز میخوام تغییر کنم I Forgot My Password زدم خطا ارور It looks as though we can’t recover your account online. Please visit our Help site to get back in. نمdدونم چیه لطفا کمکم کنیدتوروخدا بگو

  • shahram says:

    سلام دوستان، چند روزه من نمیتونم وارد ایمیل خودم شوم وقتی میخوام وارد بشم مینویسه رمزسرورتغیرکرده ولی من هیچی رو عوض نکردم هرچقدر رمزش رو وارد می کنم درست نمیشه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم

  • samim says:

    پسپورتی ایمیلم خراب شوده

  • مهمان says:

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم اگر ممکنه ازتون راهنمایی بگیرم
    من یه id yahoo دارم که فکر میکنم هک شده به سایت یاهو که میرم ایمیل و پسوردم که میزنم تایید میشه و بعد مستقیما میره به صفحه ریست پسورد ولی متاسفانه من هیچ اطلاعاتی از سوال امنیتی شماره و حتی ایمیل پشتیبانیم ندارم میخواستم ببینم راهی هس که بتونم ایمیلمو باز کنم؟
    با تشکر فراوان

  • علی سعادت says:

    میخواهم پسوردفیسبوک ام رابدست آورم

صفحات 1 10 11 12