انزل وب

بارکد و کیو آر کدها را براحتی در ویندوز بخوانید

در سری قبل معرفی وبسایت های جالب و کاربردی افزونه ای مخصوص مرورگر گوگل کروم را به شما معرفی کردیم که کابران میتوانستند از طریق آن محتویات کیو آر کدها (QR Code) در مرورگر خود مشاهده کنند.اما اینبار نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که علاوه بر نمایش محتویات کیو آر کدها،توانایی خواندن بارکد در ویندوز را نیز داراست.

انزل وب

درباره فواید و موارد استفاده کیوآرکدها در گذشته بسیار صحبت کردیم و احتمالا امروز شما این کدها در اطراف خود بیشتر از قبل مشاهده میکنید چراکه یک راه بسیار سریع برای انتقال اطلاعات هستند.نرم افزار رایگان bcTester قادر است تا بارکدها و کیو آرکدهای دو بعدی را از فایل های تصویری و حتی فایلهای PDF بخواند.

انزل وب

در نگاه اول رابط کاربری برنامه بسیار ساده است،زمانی که شما عکسی را به نرم افزار اضافه میکنید در بالا پنجره ابزار متفاوتی برای شناسایی ظاهر میشوند،به عنوان مثال از طریق گزینه Quick Recognize QR میتوانید بسیار سریع محتویات کیو آر کد را در یک پنجره جداگانه مشاهده کنید.

انزل وب

نرم افزار به طور پیشفرض و اتوماتیک میتواند کدهای لود شده در برنامه را شناسایی کند اما از طریق گزینه هایی مانند گزینه Settings آیکن بارکد میتوان تنظیمات پیشفرض را به طور دلخواه تغییر داد.

bcTester را رایگان از اینجا برای ویندوزهای ۸،۷،Vista و XP دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

ساخت بارکد خطی آنلاین ،کیو آر کد ها و..
مقایسه کامل ترین ابزار های ساخت بارکد خطی آنلاین ،کیو آر کد ها و..

نظرات