انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۵

در ادامه سری ۲۵ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

این نامه پس از خوانده شدن از بین میرود!

حتما نامه هایی که پس از یکبار خوانده شدن منفجر میشدند را در کارتون کارگاه گجت به  خاطر دارید! سرویس onetimesecret امکانی مشابه را برای کاربران وب فراهم آورده است که کاربران میتوانند متن،لینک،اسرار محرمانه و یا هر چیز دیگری را در یک لینک خصوصی و مرحمانه قرار دهند و آنرا برای دیگران ارسال کنند،یک ویژگی مهم لینک محرمانه این است که پس از یکبار مشاهده از بین میرود و روشی مطمئن برای ارسال اطلاعاتی است که شما نمیخواهید بعدها امکان مشاهده آنها توسط دیگران نیز وجود داشته باشد.

انزل وب

از فعالیت خود در فیس بوک اینفوگرافیک بسازید

در سری های قبل چند سرویس ساخت اینفوگرافیک معرفی کردیم، اما سرویس mysocialstrand از فعالیت های شما در شبکه اجتماعی فیس بوک اینفوگرافیکی بسیار جالب و جذابی میسازد که میتوانید اطلاعات کاملی از فعالیت خود را در این اینفوگرافیک مشاهده و یا آنرا با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انزل وب

تنها با کشیدن و رها کردن عکس های خود را آپلود و مدیریت کنید

dropmark یک سرویس به اشتراک گذاری عکس متفاوت میباشد که تنها با کشیدن عکس ها  آنها را در فضای ابری آپلود و سپس امکان مدیریت و به اشتراک گذاری آنلاین فایل ها به صورت عمومی و خصوصی به کاربر میدهد.یکی از مزیت های خوب این سرویس امکان انجام بیشتر کارها تنها با کشیدن و رها کردن (drag and drop) است که شما را از شر کلیک ها مداوم خلاص میکند.

انزل وب

ماشین زمان در وب

ممکن است شما هم در مواقعی که وبگردی میکنید مطالبی را جستجو نموده اید اما زمانی که به وبسیات مرجع آنها مراجعه میکنید با پیغام هایی همچون صفحه مورد نظر به علت حذف سایت،مشغول بودن سرور و.. از دسترس خارج است رور به رو میشوید.پایگاه archive یکی از مراجع قدرتمند در زمینه ایندکس و نگهداری نسخه های قدیمی صفحات وبسایت ها است شما میتوانید با مراجعه به این پایگاه و وارد نمودن نام سایت مورد نظر در صورت وجود آرشیو به نسخه ها قبلی وبسایت ها دسترسی پیدا کنید.

انزل وب

براحتی با دوستان خود آنلاین همکاری کنید

وبسایت های همکاری گروهی به صورت آنلاین امروزه در وب بسیار پرکاربرد و رایج شده اند،سرویس آنلاین liveminutes یکی از وبسایتها بسیار خوب در این زمینه میباشد که شما میتوانید بدون نیاز به ثبت نام و تنها در عرض چند دقیقه با دوستانتان یک جلسه آنلاین ویدویی،صوتی و متنی ایجاد کنید.این سرویس دارای ابزار و قابلیت هایی همچون به اشتراک گذاری اسناد،وایت بورد،تماس ویدیویی و صوتی،چت و.. است.

انزل وب

جستجو در بین داده های به اشتراک گذاشته شده دوستان

wajam یک نرم افزار کوچک و کاربردی میباشد که به شما این امکان را میدهد که در هنگام جستجو  در وب توسط موتورهای جستجوی معروف همچون گوگل علاوه بر نمایش نتایج جستجو در وب،داده هایی که دوستان شما  نیز در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک،تویتر،گوگل پلاس و.. به اشتراک گذاشته اند و با عبارت جستجو شده شما همخوانی دارند نمایش داده شوند.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات