انزل وب

تازه ها و ترفندهای فیس بوک – بخش چهارم

پس از معرفی برخی از تازه ها و ترفندهای فیس بوک در سه بخش پیش،اینبار در بخش چهارم شما را با برخی از ترفندها و ویژگی های دیگر  شبکه اجتماعی فیس بوک آشنا میکنیم.

انزل وب

کلیدهای میانبر جدید فیس بوک

با ایجاد تغییرات جدید فیس بوک برخی از کلیدهای میانبر بسیار کاربردی به این شبکه اجتماعی اضافه شده اند که در ادامه آنها را معرفی میکنیم.

انزل وب

توجه:برای وارد کردن اعداد از قسمت Num Pad ( اعدادی که در قسمتی از سمت راست کیبورد قرار گرفته اند)کیبورد خود استفاده نکنید.

فرم کلی نگه داشتن کلید های ترکیبی در سیستم عامل ویندوز:

(ترتیب نگه داشتن کلید ها را از راست به چپ است)

مرورگر فایرفاکس:Shift + Alt + عدد مورد نظر

مرورگر گوگل کروم:Alt + عدد مورد نظر

فرم کلی نگه داشتن کلید های ترکیبی در سیستم عامل مک:

(ترتیب نگه داشتن کلید ها را از راست به چپ است)

مرورگر فایرفاکس:Control + عدد مورد نظر

مرورگر گوگل کروم:Option + Control + عدد مورد نظر

مرورگر سافاری:Option + Control + عدد مورد نظر

اعداد میانبر:

  • ۱ : خانه home
  • ۲ :تایم لاین/پروفایل timeline/profile
  • ۳ : دوستان friends
  • ۴ : پیغام ها messages
  • ۵ :اعلان ها notifications
  • ۶ : تنظیمات حساب کاربری general account settings
  • ۷ : تنظیمات حریم خصوصی privacy settings
  • ۸ :صفحه رسمی فیس بوک Facebook’s Facebook page
  • ۹ : شرایط استفاده legal terms
  • ۰ :راهنما help center
  • m : پنجره ارسال پیغام
  • ? : کادر جستجو

علاوه بر این در نمایشگر جدید عکس (Light Box) فیس بوک میتوانید از دوکلید زیر به صورت مستقیم استفاده کنید

انزل وب

  • L: پسندیدم/نپسندیدم  Like/Unlike
  • دکمه های عقب و جلو کیبورد: پرش به عکس بعدی/قبلی

اینطور که به نظر میرسد در مرورگر Internet Explorer 9 تنها میانبر خانه و تایم لاین فعال است و شما میتوانید برای استفاده از آنها ابتدا کلید ترکیبی Alt + عدد مورد نظر را نگه دارید و سپس Enter کنید.

کاور تایم لاین خود را متفاوت و خلاقانه تر ایجاد کنید

چندی پیش ۴۰ پروفایل خلاقانه با استفاده از قابلیت Time Line را معرفی کردیم .اما اگر شما میخواهید بسیار سریع و راحت عکس کاور تایم لاین پروفایل خود را زیبا و خلاقانه تر ایجاد کنید،ابزار سرویس آنلاین Timelinecoverbanner به شما کمک میکند تا یک کاور پروفایل بسیار جالب و جذاب برای پروفایل خود بسازید.

انزل وب

علاوه بر این میتوانید توسط cover maker که یک App مخصوص فیس بوک میباشد یکی از عکس های جالبی که سایز آنها مخصوص کاور تایم لاین است را برای کاور پرفایل خود انتخاب کنید.

انزل وب

ایجاد لیست علاقه مندی در فیس بوک

لیست علاقه مندی ( Interest Lists) یکی از قابلیت های جدید فیس بوک است که به کاربران این قابلیت را میدهد تا در فیس بوک یک لیست  از فید صفحات یا اشاخص مورد مورد علاقه خود که در یک زمینه مشخص و مرتبط فعالیت میکنند در فیس بوک ایجاد کنند و همیشه پیگیر آنها باشند. این قابلیت فیس بوک بسیار شبیه به یک گوگل ریدر مخصوص فیس بوک میباشد.

انزل وب

برای ایجاد Interest Lists ابتدا به اینجا مراجعه کنید.

شما در این صفحه میتوانید  لیست های ایجاد شده توسط دیگران را جستجو کنید و یا اینکه با کلیک بر روی دکمه Create Lists (ساخت فهرست تازه) خودتان به دلخواه یک لیست جدید ایجاد کنید.

انزل وب

اگر لیستی را جستجو نمودید و فیس بوک لیست مرتبطی را به شما پیشنهاد داد برای اضافه نمودن آن به لیست علاقه مندی ها فقط کافیست بر روی دکمه Subscribe کلیک کنید.

سپس مشاهده میکنید که لیست مورد نظر به قسمت INTERESTS پنل سمت چپ (راست در فارسی) اضافه شده است شما میتوانید با کلیک بر روی آن مطالب مربوط به هر صفحه را در لیست مرتبط پیگیری کنید.(به طور مثال در لیست فوتبال میتوانید خبرهای صفحات هر باشگاه فوتبال را پیگیری و مشاهده کنید).علاوه بر این برترین مطالب هر لیست به فید خوان (news feed) صفحه خانگی فیس بوک شما نیز ارسال میشود.

انزل وب

اما به طور مثال اگر میخواهید یک لیست در مورد IT ایجاد کنید کافیست بر روی دکمه Create Lists کلیک نمایید و از پنجر باز شده صفحات مورد نظر خود را جستجو و انتخاب و سپس بر روی next (بعدی) کلیک کنید.

انزل وب

درصفحه بعد نام لیست خود را تعیین و مشخص کنید چه کسانی میتوانند لیست شما را مشاهده کنند.

انزل وب

در نهایت پس کلیک بر روی دکمه انجام شد شما میتوانید لیست IT خود  را به همراه بروزرسانی آنها را مشاهده کنید.

انزل وب

دو افزونه کاربردی برای فیس بوک

در سری های قبل چند افزونه برای مرورگرها معرفی کردیم، در ادامه دو افزونه بسیار کاربردی دیگر برای فیس بوک معرفی میکنیم:

حذف تایم لاین از فیس بوک

قابلیت Time Line را در سری پیش معرفی کردیم ،پس از معرفی این ویژگی توسط فیس بوک بسیاری از فعال نمودن آن و تغییر چهره و چیدمان پروفایل خود ناراضی هستند ،متاسفانه فیس بوک هنوز قابلیتی برای غیر فعال سازی Time line فراهم نکرده است اما شما میتوانید براحتی توسط افزونه fbpurity ظاهر پروفایل فیس بوک خود را به حالت قبلی بازگردانید.

انزل وب

این افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم،فایرفاکس،اپرا،سافاری و اینترنت اکسپلورر در دسترس است و شما میتوانید از اینجا طریقه نصب آن بر روی هر مروگر را مشاهده کنید.

نمایش عکس کامل تصاویر بند انگشتی فیس بوک تنها با انتقال موس بر روی آنها

نمایشگر عکس فیس بوک با وجود اینکه بسیار از قبل بهینه تر شده است اما هنوز کمی کند و سنگین است.شما میتوانید توسط افزونه Thumbnail Zoom مرورگر فایرفاکس و افزونه FB Photo Zoom مرورگر گوگل کروم براحتی عکس های بنداگشتی که در فیس بوک مشاهده میکنید را تنها با انتقال موس بر روی آنها به صورت کامل مشاهده کنید.این کار باعث میشود تا شما بتوانید بسیار و بدون هیچ گزینه اضافه ای عکس را مشاهده کنید.

انزل وب

جلوگیری از تگ کردن شما توسط دیگر دوستانتان در فیس بوک (آپدیت : آدرس تنظیمات حریم خصوصی تایم لاین)

تا قبل از تغییرات جدید فیس بوک هر کدام از دوستان شما میتوانستند بدون اجازه و درخواست ،شما را در عکس های گاه بی ربط برچسب (Tag) بزنند.این قابلیت میتواند در برخی مواقع بسیار آزاردهنده باشد چرا که ممکن است شما در عکسی توسط دوستانتان تگ شوید که دوست ندارید دیگران نیز آنرا مشاهده کنند(زمانی که در عکسی برچسب میخورید تمامی دوستان شما در فید خوان خود عکس را مشاهده میکنند)

خوشبختانه قابلیتی جدید به تنظیمات امنیتی این شبکه اجتماعی اضافه شده است که شما را قادر میسازد تا از اینکار جلوگیری کنید.برای جلوگیری از تگ کردن ابتدا به تنظیمات حریم خصوصی (Privacy Settings) اکانت خود بروید.

انزل وب

سپس در قسمت Timeline and Tagging بر روی گزینه ویرایش تنظیمات (Edit settings) کلیک کنید.

انزل وب

پنجره ای نمایش داده میشود که دارای گزینه هایی همچون Review posts friends tag you in before they appear on your timeline است،شما میتوانید از طریق این گزیینه تعیین کنید که قبل از نمایش تگ کردن شما توسط دیگران بر روی تایم لاین پروفایلتان،از شما اجازه نمایش گرفته شود.

انزل وب

بیش از ۶۰ App تایم لاین فیس بوک را امتحان کنید

اگر از طرفداران پرو پا قرص قابلیت تایم لاین هستید فیس بوک به تازگی بیش از ۶۰ App مخصوص این قابلیت را در زمینه های گوناگونی همچون نرم افزارهای خبری،بازی،فیلم و.. منتشر کرده است که میتوانید آنها را از اینجا مشاهده و بر روی پروفایل خود نصب کنید.

انزل وب

اگر شما نیز ترفند و ویژگی جدیدی از شبکه ی اجتماعی فیس بوک سراغ دارید میتوانید آنرا در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
تازه ها و ترفندهای فیس بوک – بخش سوم

نظرات

  • امیر says:

    سلام عرض خسته نباشی .. یه سوال دارم لطفا راهنماییم کنین ممنونتون میشم . می خواستم ببینم میشه تمام اطلاعات پروفایلمو به پروفایل جدید انتقال بدم اگه میشه لطفا راهنماییم کنین ..

  • majid says:

    با سلام
    میخواستم بدونم
    ۱-چه شکلی میشه تبلیغات رو از روی صفحه فیسبوکم حذف کنم..
    ۲-اگر یه نفر رو از توی دوستام حذف کنم اون شخص متوجه میشه یا نه؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ۱-افزونه هایی برای اینکار تعبیه شدند ،اما اگر از یک مرورگر بروز استفاده کنید اتوماتیک تبلیغات نمایش داده نمیشند
      ۲- خیر

  • شادی says:

    سلام…ممنون از اطلاعات خوبتون. من نزدیک ۳.۴ روز به فیس بوکم سر نزدم و حالا که خواستم برم یه پیغام میاد که شما پسوردتونو یه روز پیش عوض کردین!!!!در صورتی که من اصلا اون زمان فیس بوک نبودم…بعد از اون پسورد میلمم عوض شد…و الان واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟؟بنظر شما کسی منو هک کرده یا ویروس گرفتم؟؟؟؟

  • parisa says:

    salam!mikhastam bedunam k mishe axi k pak shode bargardund too facebook!age mishe behem javabesho email konid lotfan 🙂

  • samane says:

    سلام
    چطور میتونم فعالیت هایم (لایک کردن، کامنت گذاشتن و …) را از دید دوستان مخفی کنم؟؟ البته در تایم لاین
    ممنون

    • شهریار مهاجر says:

      در قسمت Activity بر روی آیکن مداد کلیک کنید و گزینه hidden activty رو انتخاب و فعالیت مورد نظر مخفی کنید

  • خودم says:

    سلام میخاستم بدونم چیکار کنم که تو فیسبوک هر کاری که یکی از فرند های خاصم انجام میده رو بفهمم. ینی هر جا کامنت میذاره و لای میکنه رو بفهمم. آخه الان فقط یه تعداد اندکیش رو نشون میده

  • سعید says:

    سلام روی دیوار پیجم موضوعی بود پنهانش کردم موقع پاک کردن پرسید پاک شود یا پنهان که من پنهان رو زدم الان بخوام برگردونمش باید چیکار کنم؟

  • nazi says:

    سلام ممنون ازراهنماییهاتون ۱-لطفا مراحل پنهان سازی لیست دوستان رابنویسیدو اینکه چطور آنراازدید mutual هم حذف کرد؟ ۲-چطوری میشه گروه بسته ای راکه درست کردیم حذف کرد ۳-چطوری کامنتهای یکی از دوستان را کلا ازدید دیگران مخفی کرد به عبارتی شخصی شود. مرسی

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      برای شخصی سازی لیست دوستان،به قسما لیست دوستان پروفایلتون مراجعه کنید و بر روی دکمه Edit کلیک کنید/ در مورد گرینه دوم اطلاع کافی ندارم/برای گزینه سوم هم راهی وجود نداره

  • علیرضا says:

    با سلام
    از دیروز یک دفعه home از صغحه من حدف شده برا برگشتنش چی کار کنم.ممنون میشم منو راهنمائی کنین .

  • پرنیان says:

    سلام. من بلاک شدم از طرف فیس بوک و فقط تو صفحه ی خودم می تونم یادداشت بنویسم و نمی تونم ادد کنم یا لایک کنم یا کامنت بزارم. باید چه کار کنم از بلاک بودن خارج شم؟ میشه راهنمایی کنید؟

  • بهروز says:

    لطفا طریقه باز پس گیری درخواستهای دوستی را برایم ایمیل کنید. ممنونم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید به پروفایل شخص مراجعه کنید و بروری دکمه ای که برای ارسال در خواست دوستی بر رو ی اون کلیک کردید کمی مکث کنید تا منویی که حاوی گزینه بازپس گیری درخواست دوستی است نمایش داده بشه

  • ایراهیم says:

    سلام، چیکار کنم تا پیامهای فیس بوک تو ایمیلم نیاد، اخه کافیه چند روز به ایمیلت سر نزنی، بیچاره میشی.

  • ziba says:

    سلام، وقت بخیر
    من هم مشکل دوستمون مرجان رو دارم ، یعنی بعد از تایم لاین کردن بخش عمده ای از فعلایتها و پستهای قبلیم حذف یا پنها شده ، هر چند وقت هم که مرور میکنم میبینم باز یه تعداد از پستهام خود به خود نیست میشه مثلا پست یک ماه پیشم، سرعتم هم خوبه و از گزینه ی earliar هم استفاده کردم نتیجه نداد، اگه میشه راهنمایی کنید ،جایی علتشو رو پیدا نکردم
    با تشکر

  • مرجان says:

    سلام، گزینه earliar رو زدم ولی بازم همه رو نشون نداد ، مربوط به قسمت تنظیمات نیست ؟

    • شهریار مهاجر says:

      ممکن مشکل از سرعت اینترنت و یا مرورگر شما باشه،در ضمن بهتره چک کنید ببینید جاوا اسکریپت مرورگرتون فعال هست؟

      • ziba says:

        سلام . این مشکل رو من هم دارم تقریبا ۸۰ درصد فعلایتهای قبلیم بعد تایم لاین کردن دیگه روی والم نیست ،البته تو قسمت activity log تو قسمت پستهای خودم نشون داده میشه اما تو صفحم چیزی نیست ،لطفا راهنمایی کنید ،هر چند وقت هم یه سری از پستهام همینطور پنها میشن ، سرعتمم خوبه ، اگر ممکنه راهنمایی کنید

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          ممکنه که به دلیل آزمایشی بودن تایم لاین فیس بوک به طور دقیق تمامی پست ها نمایش نده! اما بنده تا جایی که اطلاع دارم این مشکل معمولا برای کسایی که از مرورگر بروز و اینترنت با سرعت پایین استفاده میکنند رخ میده

  • مرجان says:

    سلام خسته نباشید مطالب سایتتون خیلی خوب بود و کمک زیادی به من کرد.

    اما چند هفته ایی هست که پروفایلم رو تایم لاین کردم ولی نصف استاتوس های قبلیم رو نمیبینم استاتوس هام پنهان شده یا فیس بوک حذف کرده ؟ ممنون میشم کمکم کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      خیر حذف نشدند بلکه پنهان هستند برای مشاهده همه پست های ارسال شده در یک ماه بر روی گزینه earliar کلیک کنید،البته نمایش همه پست ها به سرعت اینترنت شما هم بستگی داره

  • مرجان says:

    سلام خسته نباشید مطالب سایتتون خیلی خوب بود و کمک زیادی به من کرد.

    اما چند هفته ایی هست که پروفایلم رو تایم لاین کردم ولی نصف استاتوس های قبلیم رو نمیبینم استاتوس هام پنهان

  • farhad says:

    سلام خسته نباشید ببخشید من زیاد پیغام دوستی میدادم بعد وقتی میخوام به کسی پیشنهاد دوستی بدم فیسبوک این پیغامو میده do you knoe this user personally to prevent misuse of facebook this reques can not be sent.to learn more plase visit the help center.if you believe you are seeing this message in eror or you can veport the problem.حالا میخواستم ببینم باید چی کار کرد تا مثل روز اولش بشه. با تشکر از سایت عالیتون.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شما به علت دادن درخواست زیاد به عنوان اسپمر شناسایی شدید،اگر بعد از چند روز با هم این پیغامو دریافت کردید با فیس بوک مکاتبه کنید

  • محمد says:

    با عرض سلام.در صفحه فیس بوک من پیغام verify اومده و شماره موبایل میخواهد. برای اینکه این پیغام را حذف کنم و به حالت قبل برگردم بدون اینکه شماره موبایل بدهم باید چیکار کنم؟ممنون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شما باید برای تایید هویت حتما شماره موبایل خود را وارد کنید

      • پانیذ says:

        سلام به سایت خوبتون.
        خواهش میکنم جواب سوال منو بدین.همون که میگفتم میتونم block this image رو درست کنم یانه؟لطفا راهنمایی کنین و ساده توضییح بدین.خواهش میکنم واقعا به کمک شما نیاز دارم.
        بازم ممنون

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام اگر از مرورگر فایر فاکس استفاده میکنید:
          این مسیر رو دنبال کنید Tools> Options> Content (اگر از فایر فاکس ۱۵ استفاده میکنید گزینه Options با کلیک بر روی دکمه فایر فاکس نمایش داده میشه) در قسمتی که گزینه Load images قرار داره بر روی دکمه execptions کلیک کنید.در پنجره ای که ظاهر میشه هر آدرسی که مربوط به فیس بوک هست رو پاک کنید و پنجره ها رو OK کنید
          در ضمن برای پاک کردن هر شخص به پروفایلش برید و موس رو بر روی دکمه Friends ببرید و کمی صبر کنید تا یک منو برای شما ظاهر بشه،از ون منو گزینه unfriend رو انتخاب کنید

  • پانیذ says:

    با سلام خدمت سایت خوبتون.من ۶ یا ۷ روزه تو فیس بوک عضو شدم.من یه نفر رو اشتباهی ادد کردم اون هم منو acc کرد.من رفتم تولیست دوستام تا اون شخص رو remov کنم.کلیک راست کردم گزینه remov رو پیدا نکردم. بنابرین اشتباهی گزینه block image رو زدم و الان عکس لیست چت و عکسای خودم رفته و کلا همه و همه رفته.حتی نشون نمیده تو لیست چت کیا on هستن کیاoff.اما بقیه میتونن عکسامو ببینن.لطفا راهنمایی کنین. ممنون میشم.راستی اگه جواب رو به ایمیلم بفرستین واقعا ممنون شمت میشم. با تشکر paniz

  • سارا واحد says:

    سلام.گوشه ی صفحه ی timeline من نمیاد که دوستام چه کامنتی گذاشتن یاچیو لایک کردن.میشه راهنمایی کنید؟

  • fereshteh says:

    salam
    chejuri mitunam ba https facebookam ro baz konam?
    az proxifire estefade mikonam
    profile hame dorost baz mishe vali male man ye jurie 🙁
    komakam konid!
    merc

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      برای اینکار به تنظیمات کاربری پروفایلتون برید و گزینه Security رو انتخاب کنید و بخش Secure Browsing رو enable کنید

  • sam says:

    salam bebakhshid chand rooze ke man nemitoonam hich page ro like konam chiz haii ro ham ke az ghabl like kardam roo wallam nemiare bad mizane 0 like vali vaghti miram dakhelesh page haii ro ke lake kardam miad (too ghesmate ?like) hala bayad chikar konam

  • omid says:

    سلام دوست عزیز از سایت مفیدت خیلی ممنونم.می خواستم بدونم چطور wallm رو برای همه باز بزارم تا بتونن نظر بدن یا لیک کنن..مرسی

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      برای اینکار به تنظیمات حریم خصوصی پروفایلتون برید و در قسمت Limit the Audience for Past Posts اینکار رو انجام بدید

  • shayan says:

    slm man khodam ke vared profile am miram timline e vali kase dige i brere ghadime.6mahi mishe ke profile daram lotfan komak konid.man vared link timeline shodam vali get timeline khamooshe

  • ریحان says:

    سلام.. یه بار این سوال رو ازتون پرسیدم جواب ندادید
    سمت چپ که لیست دوستان هستن هر روز یه تعدادیشون عوض میشه.. این عوض شدن همینجوری اتفاقیه یه دلیل داره؟ یه تعدادی عکسشون مدت زیادی اونجا هست .. این به معنیه اینه که اون افراد بیشتر به پروفایل من سر میزنن؟

  • tooba says:

    با سلام . من تو فیس بوک block کردن باید چکار کنم؟حتی با یه ایمیل و پسورد جدید هم رفتم ولی موفق نشدم

  • سوال says:

    ۱: آیا ترفندی برای ادد کردن بیش از ۵۰۰۰ دوست وجود دارد؟(به جز سابسکریبر)
    ۲: آیا پروفایل دوم را میشود به پروفایل اول متصل کرد(به جز ریلیشن شیپ زدن)
    ۳: آیا میتوان به لیست اشخاصی که درخواست دوستی داده ایم (از ابتدای ثبت نام تاکنون)و آنها نه تایید کرده اند نه رَد کرده اند ، دسترسی پیدا کنیم و کَنسل کنیم؟
    ۴: آیا؟ 😀 پیشاپیش متشکرم :*

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ۱- خیر
      ۲- خیر فقط میتونید اطلاعات پروفایل قبلی رو وارد پروفایل جدید کنید
      ۳- بله با افزونه unfriend finder براحتی اینکار انجام پذیره قبلا در مورد این افزونه توضیحاتی کاملی دادم،همچنین میتونید به صورت دستی با رفتن به پروفایل شخص و پس گرفتن درخواست اینکار رو انجام بدید
      موفق باشید

      • سوال says:

        من از این افزونه قبل از فرمایش شما استفاده کردم هم از اکسپلورر هم موزیلا
        ولی متاسفانه این افزونه دروغ میگه
        چون ۳۴۹ تا واسم لیست کرد در صورتی که من با همشون فرند هستم تک تک چک کردم
        چند روز امتحانش کردم اعدادشم کمو زیاد میشد
        افزونه ی بیخودیه
        شاید کنتورش قاطی کرد چون من ۵۰۰۰ فول هستم
        منم تو این یک سال یادم نیس که به کیا درخواست دادم که بخوام دستی پاک کنم
        به نظر من این مساله بزرگترین ضعف فیسبوکه
        و ضعف بعدیشم اینه که پروفایل دوم رو نمیشه به اولی متصل کرد
        چون الان خیلی ها چندین پروفایل فول دارن
        به مارک زاکربرگم گفتم اینو :دی
        مرسی که وقت گذاشتی هم واسه من هم دیگران
        کل سایتتونم تو این ۱هفته خوندم زحمت کشیدید خیلی خوبه
        موفق باشید

  • نرگس says:

    خسته نباشید
    من میخواستم یه کاری کنم که statu هام اگه هم پابلیکه ولی تو نیوزفید بعضیا نره یعنی اگه اونا بیان پیج من بتونن ببینن.چه کار کنم؟؟چنین امکانی وجود داره.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      هنگام ارسال وضیعت در قسمتی که نوشته friends (دوستان) کلیک و گزینه custom رو انتخاب کنید،در قسمت بعدی دوستانی که میخواید استاتوس شما رو نبیند مشخص کنید
      موفق باشید

      • نرگس says:

        سلام.خیلی ممنونم.اما چیزی که من دنبالشم غیر از اینه.وضعیت پابلیکه اما فقط فرد موردمظر در صورتی که به مستقیما به پیج بیاد می تونه استاتوها و عکسا رو ببینه.

        • شهریار مهاجر says:

          تا اونجایی که بنده اطلاع دارم همچین امکانی وجود نداره و در حالت public همه میتونن پست های شما رو مشاهده کنند

  • mina says:

    ?axaye albome covere face booko chetori pak konim

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      به قسمت آلبوم های پروفایلتون مراجعه کنید و عکس های قسمت Cover Photos رو پاک کنید
      موفق باشید

      • shayan says:

        slm man khodam ke vared profile am miram timline e vali kase dige i brere ghadime.6mahi mishe ke profile daram lotfan komak konid.man vared link timeline shodam vali get timeline khamooshe.

  • عرشیا says:

    عالی بوود ممنون

صفحات1 2 3 4
×