انزل وب

گجت و ابزار های جدید – سری ۱

از این پس سعی میکنیم در انزل وب گجت و ابزارهای جالب،عجیب و کاربردی که بتازگی تولید و منتشر شده اند و یا هنوز در مرحله مفهومی و آزمایشی به سر میبرند را به صورت مجموعه و خلاصه در یک پس به شما معرفی کنیم.

انزل وب

در ادامه میتوانید سری ۱ گجت و ابزار های جدید را مشاهده کنید.

دنیای آتشین

Third Rock یک محفظه آتش مناسب برای سوزاندن چوب و دیگر ضایعات در حیاط خانه ها است که دارای طراحی هوشمندانه و عمیق می باشد.

انزل وب

منبع خارجی:ohgizmo

نمایش وزن توسط نمودار گرافیکی

ترازوها یک ابزار رایج برای وزن کردن اشخاص هستند،اما ترازو Weight Recorder دارای روشی متفاوت برای وزن کردن است.این ترازو توسط مداد وزن شما را به صورت نمودار رسم میکند که میتواند بعد ها با بررسی نمودارها یک جدول زمانی از روند افزایش یا کاهش وزن خود ایجاد کنید.

انزل وب

منبع خارجی:yankodesign

دستگاه فرستنده و گیرنده برای آیفون

حتما دستگاه های فرستند و گیرنده ماموران امنیتی و افسران پلیس را در فیلم ها مشاهده کردید حال tomko میتواند گوشی آیفون شما را به یکی از همین دستگاه های فرستنده و گیرنده تبدیل کند!

انزل وب

منبع خارجی:۷Gadgets

کامپیوتر عنکبوتی

Spider Computer که شبیه به ابزارهای جاسوسی میباشد یک طرح مفهومی جالب برای کامپیوترهای آینده است که میتواند بر روی میز قرار گیرد و شما از طریق کیبورد مجازی آن،داده ها را وارد و خروجی را توسط پروژکتور این دستگاه مشاهده کنید.

انزل وب

منبع خارجی:frank-etc

چادر های هوایی

یکی از خطراتی که اشخاص رادر  طی سفر به مناطقی همانند جنگل ها تهدید میکند چادر زدند بر روی زمین و خطر حمله حیوانات وحشی است،حال چادرهای مسافرتی Tentsile با ابتکار جدید در طراحی به شما این امکان را میدهند که بتوانید در بالای درختان و بر روی هوا چادر بزنید.

انزل وب

منبع خارجی:digitaltrends

Samsung InTouch

این دستگاه جدید سامسونگ میتواند هر تلوزیون HD را به یک تلفن ویدویی متصل به وب تبدیل کند. InTouch توسط یک اکانت Skype و  اتصالات Wi-Fi به کاربران امکان تماس ویدیوی با کیفت تصویر ۷۲۰p را میدهد.همچنین این دستگاه از نرم افزار اندروید استفاده میکند و به کاربر قابلیت وبگردی،مشاهده ویدیو های یوتیوب و.. را نیز میدهد.

انزل وب

منبع خارجی:popsci

در قسمت نظرات،دیدگاه و پیشنهادات خود را درباره این بخش جدید با ما در میان بگذارید.

ترجمه و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01

نظرات