انزل وب

گجت و ابزار های جدید – سری ۲

در ادامه سری ۲ گجت و ابزار های جدید را معرفی میکنیم.

انزل وب

 

نمایش جالب اجزای داخلی ابزار دیجیتالی و مکانیکی قدیمی

همه ما ابزارهایی مانند ماشین حساب،تلفن های ثابت قدیمی،ماشین تایپ و.. را یا از نزدیک یا در فیلم ها مشاهده کردیم ،حال عکاسی به نام Kevin Twomey پوشش قدیمی آنها را جدا کرده و تمام اجزای داخلی تشکیل دهنده آنها را به طوری شگفت انگیزی توسط عکس ها به نمایش گذاشته است.

انزل وب

میتوانید عکسهای بیشتر را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:Mymodernmet

عصای سفید هوشمند

عصای سفید یکی از ابزارهای حیاتی برای نابینایان میباشد،Light Stick عصای هوشمند مفهومی برای نابینایان است که دارای یک سنسور در قسمت پایینی خود برای آگاهی فرد از موانع،اسکنر هایی با قابلیت جدا شدن برای اسکن کردن متون و تبدیل آن به صدا برای نابینایان،نشانه گذاری بریل برای تشخیص صحیح در دست گرفتن عصا و دیگر ابزاری کاربردی برای استفاده بهتر از عصاهای امروزی میباشد.

انزل وب

منبع خارجی:Yankodesign

با یک دست درب بطری را باز کنید

Kebo ابزاری جالب و کمی عجیب برای باز کردن درب بطری ها تنها با یک دست است،که بیشتر برای اشخاصی که اهل نوشیدنی هایی با بطری شیشه ای هستند مفید خواهد بود.

انزل وب

منبع خارجی:Gadget Review

اسپیکرهای خورشیدی

عمر باتری اسپکیر خورشیدی Etón Rukus با قرار گرفتن در معرض نور خورشید میتواند به بیش از ۱۰ ساعت افزایش یابد!این اسپیکر خورشیدی که یک ابزار مناسب برای سفر میباشد با باتری ۷.۴ ولت خود میتواند آهنگ ها را از طریق بلوتوث موبایل یا MP3 Player پخش کند.

انزل وب

منبع خارجی:Popsci

عکاسی ساده

عصر دیجیتال میتواند در آینده بسیار نزدیک عکاسخانه ها را به خانه های اشخاص بیاورد.Photosensitive دستگاه مفهومی بسیار کاربردی میباشد که شما میتوانید از طریق دوربین جدا شدنی آن عکاسی و بلافاصله عکس خود را ویرایش و چاپ کنید.همچنین این دستگاه دارای امکاناتی مانند یک پروژکتور برای نمایش عکس،مموری برای ذخیره ۱۰,۰۰۰ عکس،Wi-Fi و.. است.

انزل وب

منبع خارجی:Yankodesign

صندلی چهار چرخ الکتریکی

به لطف ابداع سیستم چرخ در چرخ توسط ژاپنی ها،صندلی چرخدار Permoveh که یک وسیله نقلیه تک نفره میباشد،میتواند اشخاص را براحتی و با آزادی کامل در حرکت،از  یک مکان و به مکانی دیگر تنها توسط یک کنترلر منتقل کند.

انزل وب

منبع خارجی:Digitaltrends

ترجمه و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01

نظرات