انزل وب

معرفی ۵ سرویس آنلاین برای چت

چت آنلاین (online chat) واژه ای آشنا برای اهالی وب است و اگر بخواهیم آنرا به زبان ساده تشریح کنیم گفتگوی بلادرنگ دو یا چند شخص آنلاین در محیط اینترنت را چت آنلاین میگویند.اشخاص برای چت کردن آنلاین میتوانند از گجت های پرکاربرد امروزی مانند گوشی،تبلت،لپ تاپ،PC و.. به همراه نرم افزارها و سرویس های که قابلیت چت را برای اشخاص فراهم میکنند استفاده کنند.

انزل وب

در ادامه ما ۵ سرویس آنلاین را به شما معرفی میکنیم تا در زمانی که تنها به اینترنت دسترسی دارید نیز بتوانید بدون نصب نرم افزار تحت کلاینت به سرویس های فراهم کنند چت متصل شوید و با دوستان خود آنلاین چت کنید.

Meebo Messenger

شاید بتوان گفت این وبسایت یکی از کامل ترین سرویس دهندگان آنلاین چت میباشد که امکان متصل شدن کاربران به سرویس های معروفی همچون یاهو مسنجر،فیس بوک،Windows Live و.. را فراهم میکند.

انزل وب

شما میتواند با وارد کردن نام کاربری و پسورد اکانت خود در سرویس چت مورد نظر براحتی لیست دوستان خود را در این سایت مشاهده و در محیط Meebo و بدون نیاز به نرم افزار با آنها چت کنید.همچنین اگر در خود این سرویس اکانتی ایجاد کنید میتوانید به چند اکانت سرویس مختلف دسترسی داشته باشید.

eBuddy

یک سرویس محبوب و معروف دیگر فراهم کننده چت میباشد که بیشتر محبوبیت خود را از طریق مسنجر موبایل خود کسب کرد.

انزل وب

شما میتوانید از طریق eBuddy به سرویس هایی همچون فیس بوک،یاهو،MSN و.. متصل شوید.

imo.im

این سرویس امکان متصل شدن به بسیاری از ارائه دهنگان سرویس چت (ndows Live, Skype, Yahoo!, Google Talk, Facebook, AIM ,ICQ, Jabber, VKontakte, MySpace, Hyves,Steam) را برای کاربران فراهم آورده است.

انزل وب

نسبت به سرویس های قبل imo امکان اتصال به سرویس های بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است.

Instan-t Express Web IM

این سرویس علاوه بر نرم افزار مخصوص چت خود که امکان متصل شدن و ادغام کردن چند اکانت در یکجا برای کاربر فراهم میکند دارای یک سرویس تحت وب نیز میباشد که قابلیت اتصال آنلاین به اکانت سرویس هایی همچون Windows Live, Google Talk, AIM/ICQ, و Yahoo را به کاربر میدهد.

انزل وب

ILoveIM

ILoveIM یک سرویس جمع و جور و سبک میباشد که امکان اتصال به سرویس هایی همچون Windows Live, Yahoo!, ICQ, AIM,Facebook, Google Talk و MySpace ساپورت میکند.پسورد هایی که شما در این سرویس وارد میکنید به همراه یک ۱۰۲۴-bit RSA key رمزگذاری میشوند.همچنین میتوان در  ILoveIM به صورت invisible (مخفی) وارد اکانت ها شد.

انزل وب

یکی از نکات منفی این سرویس نمایش تبلیغات در لیست دوستان است.

شما نیز میتوانید سرویس هایی آنلاینی که امکان اتصال به سرویس دهنگان چت را برای کاربران فراهم میکنند در بخش نظرات معرفی کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات