معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۷

در ادامه سری ۲۷ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

با دوستان گوگل پلاسی خود نقاشی کنید

اگر در شبکه اجتماعی گوگل پلاس عضو باشید حتما با سرویس Hangout آشنا هستید(این سوریس به کاربران امکان چت گروهی تصویری را میدهد) حال میتوانید توسط سرویس جالب Scootdoodle و این قابلیت با دوستان خود در شبکه گوگل پلاس به طور همزمان نقاشی بکشید.این سرویس دارای ابزار جالب گوناگونی دیگری مانند امکان نقاشی کشیدن بر روی صورت و .. نیز میباشد.

انزل وب

مکانهای دیدنی جهان را به صورت تصاویر پانورما و سه بعدی ببینید

تصاویر پانورما (تصاویر ۳۶۰ درجه) و سه بعدی به تنهایی دارای جذابیت خاص خود هستند حال اگر بخواهیم تصاویر مناطق دیدنی جهان را به صورت سه بعدی و پانورما مشاهده کنیم این جذابیت دو چندان خواهد شد.سرویس Airpano گالری عکسی از مناطق جهان دیدنی جهان به صورت پانورما و سه بعدی و در کیفت های متفاوت گرد آوری کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

انزل وب

آموزش ویدیویی عوض کردن قطعات ماشین

Carcarekiosk پایگاه غنی و بسیار کاربردی در زمینه ماشین و آموزش ویدویی میباشد که شما میتوانید با وارد کردن نام ماشین خود ویدیوی آموزشی تعویض قطعات ماشین خود نظیر چراغ جلو و عقب، کابین فیلتر هوا، فیلتر روغن و.. را مشاهده کنید.

انزل وب

در عرض چند ثانیه جدول مقایسه با استفاده از HTML و CSS

به دنبال راهی سریع براس ساخت یک جدول مقایسه برای چند محصول،سرویس و .. هستید؟ Compareninja توسط HTML و CSS این امکان را به شما میدهد تا بسیار سریع یک جدول مقایسه زیبا را طی یک ویزارد ایجاد کنید.

انزل وب

هنری هست یا نه؟

در سرویس Artornot همانطور که از نامش نیز پیداست شما باید به عکس های که این سرویس نمایش میدهد با توجه به معیارهای خود برای هنری بودن یک عکس رای بدهید،و یا اینکه خود عکسی برای رای گیری به این سرویس اضافه کنید.پس از رای دادن به هر عکس میتوان درصد کلی هنری بودن هر عکس مشاهده کرد.

انزل وب

با دنیا صحبت کنید

پادکست (به انگلیسی: Podcast) یا پادپخش انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از فید صورت می‌گیرد، و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت.[ویکی پدیا] از طریق سرویس Spreaker شما میتوانید پادکست خود را از طریق هر دستگاهی مانند موبایل،لپ تاپ و.. ضبط کنید و آنرا را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات