انزل وب

تصویری که نشان میدهد Google Drive پنج گیگ فضای رایگان ارائه میدهد

چندی پیش جزئیاتی در مورد Google Drive سرویس جدید گوگل منتشر کردیم،حال تصویری جدیدی از این سرویس از سوی پایگاه Talk Android به بیرون درز کرده است که نشان میدهد این سرویس فضایی رایگان ابری معادل ۵ گیگابایت ( بیشتر از اکانت رایگان سرویس Drop box) را اختیار کاربران قرار میدهد.

انزل وب

همانطور که در عکس نیز پیداست گوگل همانند دیگر سرویس ها نرم افزار Google Drive برای بیشتر دستگاه های موجود مانند تبلت،گوشی هوشمند،کامپیوتر های شخصی و.. ارائه خواهد کرد تا کابران بتوانند از هر جایی به فایل های خود دسترسی پیدا کنند.علاوه بر این، ۵gig به عنوان فضای پایه این سرویس شناخته شده است و احتمالا میتوان از طریق اکانت های پولی این فضا را افزایش داد.

انزل وب

شاید در نگاه اول ارائه ۵ گیگ فضای  رایگان نسبت به سرویس های دیگر کم به نظر برسد اما قطعا گوگل با گذشت زمان و توسعه بیشتر این سرویس این عدد را افزایش خواهد داد.Google Drive به احتمال بسیار زیاد در اردیبشت ماه (April) امسال با آدرس drive.google.com در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

منبع خارجی:Talk Android

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
حذف اطلاعات از اکانت گوگل
آموزش کامل ۴ روش حذف اطلاعات از اکانت گوگل برای حفظ حریم شخصی
راهنمای تبلیغات در گوگل و معرفی مزایای گوگل ادوردز
حذف اکانت جیمیل
چگونه جیمیل را پاک کنیم ؟ حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی

نظرات