سریال انیمیشنی پرندگان خشمگین در راه است

پس از موفقیت های پی در پی بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین)،بتازگی Nick Dorra مدیر قسمت انمیشن کمپانی Rovio در کنفرانس MIPTV در جشنواره کن فرانسه اعلام کرد که این شرکت قصد دارد سری انیمیشنی پرندگان خشمگین را منتشر کند.

انزل وب

اگرچه برنامه ریزی اینکار یک سال قبل انجام شده بود اما Dorra اکنون جزئیات بیشتری از این سریال را منتشر کرد،سریال پرندگان خشمگین قرار است در ۵۲ قسمت ۳ دقیقه ای در پاییز سال جاری منتشر شود.این شرکت فنلاندی در نظر دارد توزیع این مجموعه را از طریق نرم افزار (App) مخصوص انجام دهد.آنها معتقدند از این طریق،این سریال انیمیشنی میتواند به طور گسترده ای در بیشتر دستگاه های دیجیتالی رایج نمایش و با بازخورد خوبی روبه رو شود.

انزل وب

Dorra گفت: انمیشن های موجود Angry Birds که ما تخمین زده ایم حدود ده ها هزار نفر از آنها بازدید کرده اند،بهترین راه برای ارتباط با طرفداران موجود، و مهم تر از آن برای به دست آوردن طرفداران جدید است.او اشاره کرد: “انیمیشن در راس آنچه که برند ما در حال انجام آن است قرار دارد “.

انزل وب

Rovio که سال پیش استودیو انیمیشن Kombo را خریداری و marvel chairman را استخدام کرد،تصمیم دارد پروژه های انمیشنی خود را تا سال ۲۰۱۳ گسترش دهد اما به گفته Dorra فعلا این کمپانی بر روی انمیشن های کوتاه تمرکز کرده است.

همچنین وی این خبر خوب را هم به علاقه مندان این بازی داد که مراحل اضافی Angry Birds Space به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منابع:+،+

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
Angry Birds Space منتشر شد!

نظرات