انزل وب

گجت و ابزار های جدید – سری ۳

در ادامه سری ۳ گجت و ابزار های جدید را معرفی میکنیم.

انزل وب

سازماندهی میزکار با الهام از دکل های برق

Power Lines Cable Organizer یک ابزار بسیار جالب فلزی میباشد که با الهام گرفتن از ساختار دکل های برق بر روی میز کار شما قرار میگیرد و میتوانید سیم های ابزاری همچون موس،کیبورد،هدفون و.. را بر روی خود نگه دارد و از گره خوردن آنها و به هم ریختگی میزکار شما جلوگیری کند.

انزل وب

منبع خارجی:Digitaltrends

ساخت پونز با الهام از پنجه گربه

Biomimicry Pin یک طرح مفهومی برای ایجاد پونز هایی ایمن تر میباشد که ایده ی آن از پنجه گربه ها گرفته شده است،قسمت تیز این پونزها با یک قسمت توخالی از سیلیکون انعطاف پذیر روکش شده است که فقط در اثر فشار بر روی سطح،این لایه سیلیکونی از بین رفته و پونز در جای مورد نظر قرار میگیرد.

انزل وب

منبع خارجی:Yankodesign

بطری آب دونده ها با جیب اضافی

دوندگان معمولا در حین دویدن چندین بار از بطری آب خود استفاده میکنند،Clean Bottle یک بطری آب معمولی بهمراه یک کیف کوچک است که به دوندگان اجازه میدهد وسایلی از قبیل:کارت های اعتباری،افزودنی های خاص،پول،گوشی و.. را نیز با بطری خود در یک دست گرفته و حمل کنند.

انزل وب

منبع خارجی:Ohgizmo

دوچرخه سواری ایمین با Globars

Globars یک طرح مفهومی ساده و بسیار کاربردی برای دوچرخه ها است که با قرار دادن لامپ های LED قابل شارژ بر روی فرمان دوچرخه ها باعث میشود تا ایمنی دوچرخه سوار در شب بیش تر از قبل باشد.

انزل وب

منبع خارجی:Gajitz

رباتی که میتواند ۹ متر به بالا پرش کند

Sand Flea یک ربات پرنده میباشد که میتواند تا ارتفاع ۹ متر به بالا پرش کند،این ربات همچنین میتواند از بین ساختمان بدون اینکه هیچگونه صدمه ای به آن وارد شود پرش کند.Sand Flea جهت مصارف نظامی (مانند خنثی کردن بمب و..) برای ارتش آمریکا ساخته شده است.

انزل وب

منبع خارجی:Digitaltrends

لباس شویی که در جیب شما جا میشود

Scrubba یک لباس شویی همراه میباشد که میتواند به اندازه یک قوطی نوشابه جمع و در جیبتان قرار گیرد،Scrubba یک دستگاه ساده تشکیل شده از کیسه های بدون منفذ با یک تخته شست و شو داخلی انعطاف پذیر است که وزن آن فقط ۶.۵ اونس میباشد.تنها چیزی که برای شستن لباس ها نیاز است آب،چند قطره مایع شستو شو  و ۲۰-۴۰ ثانیه حرکت دادن دستگاه بر طبق کتابچه راهنما میباشد.

انزل وب

منبع خارجی:Gizmag

ترجمه و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01

نظرات