سهام Instagram توسط فیس بوک به قیمت ۱ بیلیون دلار خریداری شد

نرم افزار Instagram که یک برنامه محبوب برای به اشتراک گذاری عکس در بین کاربران میباشد که چندی پیش نسخه اندرویدی آن نیز به بازار عرضه شد.این نرم افزار بتازگی توسط فیس بوک به ارزش ۱ بیلیون دالار خریداری شد.

انزل وب

بر طبق گفته های مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک و کوین سیستروم مدیر عامل Instagram عملکرد و طریقه سرویس دهی این نرم افزار همچنان به صورت گذشته ادامه خواهد یافت به علاوه اینکه قرار است فیس بوک از تجربه های تیم Instagram در به اشتراک گذاری عکس ها و.. استفاده کند و امکاناتی نظیر دنبال کردن اشخاص از طریق فیس بوک نیز به نرم افزار Instagram اضافه شود.

انزل وب

همچنین زاکربرگ اضافه کرد که فیس بوک با همکاری نزدیک تیم Instagram به شما کمک خواهد کرد تا از تصاویر زیبا موبایل خود به همراه افراد مورد علاقه تان لذت ببرید.باید به این نکته توجه کرد که این اولین بار است که فیس بوک با سرمایه گذاری زیاد محصولی با تعدا کاربران بالا (بیش از ۳۰ میلیون کاربر ) را خریداری کرده است و این مساله یک نکته بسیار مهم و حیاتی برای این شرکت محسوب میشود و قطعا با موفقیت این نرم افزار در آینده،ما شاهد سرمایه گذاری و خریداری سرویس های بزرگ تر از سوی فیس بوک خواهیم بود.

انزل وب

در حال حاضر بیشترین تاکید مدیران این دو شرکت بر ادامه روند معمول استفاده از این نرم افزار بوده است و آنها نوید بهینه سازی و ارائه قابلیت های جدید در آینده را به کاربران فیس بوک و Instagram داده اند.

منابع خارجی:+،+

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات