معرفی دو قابلیت جدید در شبکه اجتماعی فیس بوک

شبکه اجتماعی فیس بوک که چند روز پیش با خرید نرم افزار Instagram سر و صدای زیادی برپا کرد بتازگی دو قابلیت جدید و کاربردی خود را معرفی کرد.اولین قابلیت کاربردی این شبکه Groups for Schools (گروه هایی برای دانشگاه) میباشد که به کاربران دانشجو فیس بوک این قابلیت را میدهد با استفاده از ایمیل آدرس دانشگاه خود به گروه های مختلفت دانشگاه یا دانشکده خود بپیوندند.

انزل وب

بر طبق گفته هایی که در صفحه خبری فیس بوک توسط مهندس Michael Novati بیان شد،توسط این قابلیت اشخاص میتوانند براحتی با پیوستن به گروه های مختلف از هر آنچه که در محوطه دانشگاه در حال رخ دادن است با خبر شوند.آنها میتوانند درباره کلاس ها با دیگران گفتوگو کنند،در مورد رخدادهای متفاوت تصمیم گیری کند و یا اینکه عکس ها و .. را با هم دانشگاه هایی خود به اشتراک بگذارند.

انزل وب

بر طبق گفته های فیس بوک آنها یک ابزار به اشتراک گذاری فایل برای به اشتراک گذاری راحت تر متن ها،برنامه ریزی های آموزشی،تفریحی و.. نیز معرفی خواهند کرد.این قابلیت با هدف به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات دانشجویان با یکدیگر قرار است برای تمامی دانشگاه های سراسر جهان فعال شود.شما میتوانید از اینجا برای استفاده از این قابلیت در دانشگاه خود ثبت نام کنید.

انزل وب

قابلیت دیگری که فیس بوک بتازگی آنرا معرفی نموده است،امکان دریافت یک کپی از  آی پی آدرس،درخواست های دوستی و نامهای قبلی پروفایل ها است.فیس بوک که قبلا امکان گرفتن و دانلود کردن نسخه پشتیبان از اکانت را برای کاربران معرفی کرده بود،بتازگی اعلام کرد که اکنون اشخاص میتوانند توسط این قابلیت که تا حدودی به امنیت پروفایل ها نیز کمک خواهد کرد آی پی آدرس هایی که به پروفایل شما دسترسی داشته اند،درخواست های دوستی و نامهای قبلی پروفایل را نیز دانلود و بررسی کنند.

انزل وب

فیس بوک اعلام کرده است که در آینده کاربران میتوانند اطلاعات و داده های بیشتری از اکانت خود توسط این قابلیت دانلود و بررسی کنند که قطعا این یک نکته امنیتی مثبت برای این شبکه اجتماعی محسوب میشود.

منابع خارجی:+،+،+

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات

  • Marjan says:

    سلام . ببخشید من یه سوال داشتم . خیلی به این پست مربوط نیس .
    می خواستم ببینم چطور می تونم privacy shortcuts رو از کنار گزینه های home , find friends حذف کنم ؟ آخه قبلا نبود . و هر کاری کردم نتونستم مثل اولش درستش کنم . می شه راهنمایی کنید .

  • مطاب فوق بعد از تست در گچساران کلیک قرار گرفت با ذکر منبع(جهت استفاده کاربران)
    گچساران کلیک