گوگل پلاس با ۱۷۰ میلیون کاربر از رابط کاربری جدید خود پرده برداشت

چند روز پیش شبکه اجتماعی گوگل پلاس که حدود ۱۷۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد،رابط کاربری جدید خود را برای همه ی کاربران خود فعال کرد که این طراحی تغییراتی بسیاری در قسمت های مختلف این شبکه اجتماعی به ارمغان آورد.انعطاف پذیری بیشتر،قابلیت اضافه کردن ویژگی های جدید،سادگی و در عین حال زیبایی جزو دلایل اصلی بودند که باعث ایجاد تغییرات در رابط کاربری گوگل پلاس شدند.

انزل وب

در اولین نگاه،چیزی که بسیار جلب توجه میکند جابه جایی منو بالایی (navigation bar) گوگل پلاس به بغل (در نسخه فارسی در سمت راست و در نسخه انگلیسی در سمت چپ) و تبدیل آن به یک ساید بار داینامیک است که کاربر میتواند آیکن ها را با کشیدن و رها کردن ویرایش کند.علاوه بر این تغییر ظاهری آیکن ها و بهینه شدن نحو نمایش پست های تصویری و ویدویی که بزرگتر و بهتر از قبل شده است یکی از نکات مثبت این تغییرات میباشد.

انزل وب

گوگل با الهام از خاصیت تایم لاین فیس بوک سعی نموده تا در صفحات تجاری و شخصی  امکان استفاده از یک عکس بزرگ مستطیلی به عنوان کاور پروفایل به کاربران ارائه دهد.

علاوه بر سرویس چت که بهینه تر از قبل شده است یکی دیگر از بخشهایی که دچار تغییر و تحولات اساسی شده اساسی شده است،قابلیت Hangouts (پاتوق) میباشد که اکنون دارای یک صفحه  اختصاصی خاص خود است.در این صفحه شما میتوانید لیست آپدیت شده ای  از دعوت هایی که از شما صورت گرفته را مشاهده کنید و همچنین قادر خواهید بود به Hangout عمومی براحتی دسترسی پیدا کنید.

انزل وب

باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات در رابط کاربری شبکه اجتماعی گوگل پلاس میتوانید مفید واقع شود یا اینکه همانند قابلیت تایم لاین فیس بوک تنها باعث سردرگمی بیشتر کاربران خواهد شد.

ویدیو مرور کلی رابط کاربری جدید گوگل پلاس را از اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی جدید گوگل پلاس را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
حذف اطلاعات از اکانت گوگل
آموزش کامل ۴ روش حذف اطلاعات از اکانت گوگل برای حفظ حریم شخصی
راهنمای تبلیغات در گوگل و معرفی مزایای گوگل ادوردز
حذف اکانت جیمیل
چگونه جیمیل را پاک کنیم ؟ حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی

نظرات