به سرعت فایل و پوشه های خالی را پیدا و حذف کنید

در هنگام پاکسازی فضای درایو ها به صورت دستی احتمالا شما نیز با پوشه های خالی که دارای هیچگونه فایلی نیستند مواجه شدید.اغلب این پوشه های خالی که گاها تو در تو نیز هستند مربوط به نرم افزارهایی میباشند که شما آنها را از روی سیستم خود پاک نمودید اما پوشه خالی نرم افزار همچنان در سیستم شما باقی مانده است.علاوه بر این برخی از فایل ها در سیستم هستند که حجم آنها مساوی صفر میباشد که ممکن است ویندوز و برنامه ها به صورت موقتی آنها را در سیستم ایجاد نمودند اما در نهایت این فایل ها بدون اینکه حذف شوند همچنان در داریو ها باقی بمانند.

انزل وب

در ادامه نرم افزارهای کوچک و کاربردی را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید از طریق آن پوشه ها و فایل ها خالی سیستم را براحتی پیدا و حذف کنید.

EFMS Empty Folder Remover و FMS Empty File Remover دو نرم افزار رایگان میباشند که شما میتوانید از طریق آنها فایل و پوشه های بی مصرف سیستم خود را حذف کنید.

هر دو نرم افزار دارای رابط کاربری مشابه و بسیار ساده ای هستند.از طریق دکمه Open Folder نرم افزار FMS Empty Folder Remover شما میتوانید یک پوشه مادر را برای جستجو انتخاب کنید و سپس پس از انجام عملیات جستجو ،نام و مسیر پوشه های خالی را مشاهده کنید.با زدن تیک چک باکس کنار هر پوشه میتوانید به صورت دستی آن پوشه را برای حذف کردن انتخاب کنید،و یا با کلیک بر روی گزینه Check All همه پوشه های یافت شده را برای حذف کردن انتخاب کنید.

انزل وب

پس از انتخاب،برای حذف کردن پوشه ها بر روی دکمه Delete Cheked From Disk کلیک کنید.

در نرم افزار FMS Empty File Remover نیز از همان روش نرم افزار فوق برای حذف کردن فایلهای خالی استفاده کنید.

انزل وب

هر دو نرم افزار در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی برای Windows XP, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 میباشند.

دانلود FMS Empty Folder Remover

دانلود FMS Empty File Remover

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش پاک کردن اطلاعات و فایل بدون بازگشت با ریکاوری در اندروید
آموزش حذف دائمی و غیر قابل بازگشت اطلاعات و فایل ها در اندروید
انزل وب
فایلها و پوشه های حذف شده در ویندوز۷ را بدون هیچ برنامه ای بازیابی کنید

نظرات