بکاپ گرفتن داده های مهم سیستم شما در کامپیوتر دوستان و آشنایان

در گذشته از اهمیت گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) از داده ها بسیار صحبت کردیم،زمانی که هارد داریو کامپیوتر شما ویروسی و یا دچار مشکل میشود تنها چیزی که میتوانید براحتی داده های مهم شما را بازگرداند نسخه های پشتیبانی هستند که شما قبلا از داده های خود تهیه نمودید.

انزل وب

در ادامه نرم افزار کاربردی دیگری را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن به طور رایگان داده های مهم خود را در کامپیوتر دوستان و آشنایان خود بکاپ بگیرید.

BuddyBackup یک نرم افزار رایگان و کاربردی میباشد که شما میتوانید از طریق آن نسخه پشتیبان داده های مهم خود را در فضای خالی هارد درایو سیستم آشنایان و دوستان خود ذخیره کنید. همچنین توسط این برنامه دیگر نیازی نیست از سرویس هایی که با دریافت هزینه داده های شما را در سرورهای خود ذخیره میکنند استفاده کنید.

انزل وب

این نرم افزار به طور پیوسته فایل و پوشه هایی که شما برای گرفتن بکاپ از قبل تعیین نمودید را تحت نظر میگیرد و در صورتی که تغییری در آنها ایجاد شد،برنامه تغییرات را ذخیره و سپس فایل را رمزگذاری (encryption) میکند و آنها را از طریق اینتنرت به سیستم اشخاصی که شما از قبل آنها را به برنامه معرفی کرده اید ارسال میکند.

در هنگام نصب نرم افزار از شما خواسته میشود در صورتی که قبلا از این برنامه استفاده نکردید یک اکانت جدید ایجاد کنید.(و یا از یوزنیم و پسورد خود برای ورود استفاده کنید)

انزل وب

حال شما میتوانید فایل و پوشه هایی که میخواهید از آنها بکاپ گرفته شود را انتخاب نمایید.پس از انتخاب بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

انزل وب

نرم افزار دارای ۴ تب اصلی Home, Choose Backups, Backup Status و Restore میباشد.تب Home اطلاعاتی در مورد فایلهایی که باید از آنها بکاپ گرفته شود،فضایی که برای بکاپ گرفتن استفاده شده ،فضایی به اشتراک گذاشته،لیست دوستان و… را به شما نمایش میدهد.

انزل وب

با کلیک بر روی گزینه Options قسمت backed up folders این تب شما میتوانید تنظیماتی ویژه ای همچون انتخاب شخصی که فایل ها باید در فضای خالی سیستم وی ذخیره شوند،تعداد بکاپ ها،انتخاب مجدد پوشه ها برای بکاپ گرفتن و.. را تعیین کنید.

انزل وب

در تب Backups میتوانید  فایل ها و پوشه هایی که برای بکاپ گرفتن را مشخص نمودید را مشاهده کنید.علاوه بر این توسط چراغ قرمز (هنوز از فایل/پوشه بکاپ گرفته نشده)،چراغ سبز (یک بکاپ گرفته شده است)،چراغ سبز به همراه + (چند بکاپ گرفته شده است) فرآیند بکاپ گیری هر پوشه را مشخص میکنند.

انزل وب

برای اضافه کردن هر شخص به نرم افزار از تب Home در قسمت Buddies بر روی گزینه Invite Buddies  کلیک کنید و سپس در پنجره ظاهر شده توسط ایمیل آدرس شخص مورد نظر را برای اضافه کردن دعوت کنید.

انزل وب

همچنین میتوانید از طریق گزینه Add Buddy قسمت Buddies کسی را در این سرویس عضو میباشد و از این نرم افزار استفاده میکند را جستجو و به لیست دوستان خود اضافه کنید.

این نرم افزار را رایگان از اینجا در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی برای Windows XP, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 دانلود کنید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص
انزل وب
درایو USB خود را به کامپیوتر وصل کنید تا اتوماتیک از فایل های مهم بکاپ گرفته شود

نظرات