انزل وب

گجت و ابزار های جدید – سری ۵

در ادامه سری ۵ گجت و ابزار های جدید را معرفی میکنیم.

انزل وب

قفل و باز کردن درب به وسیله اثر انگشت

Grabit یک قفل درب مجهز به سیستم تشخیص اثر انگشت میباشد که شما برای باز و بسته کردن درب یک مکان باید انگشت خود را بر روی اسکنر دستگیره این قفل قرار دهید تا پس از اسکن و تایید هویت درب برای شما قفل/باز شود.

انزل وب

منبع خارجی:Yankodesign

چادرهای مسافرتی مناسب گیک ها

کمپانی FieldCandy بتازگی چادرهایی مسافرتی با طرحهای جالبی تولید نموده است که یکی از آنها چادر های مسافرتی با طرح بورد های الکتریکی است!شاید در آینده این چادر ها بتوانند به یکی از ابزارهای مسافرتی مورد علاقه گیک ها تبدیل شوند.میتوانید چادر جالب دیگر این کمپانی با طراجی های متفاوت را از اینجا مشاهده کنید.

انزل وب

منبع خارجی:Digitaltrends

ژله موزیکال

عده ای از دانشجویان خلاق فرانسوی با استفاده ار مواد و رنگ های خوارکی و آگار (ماده ى ژلاتینی که از علف دریایی نواحی آسیاى شرقی به دست می آید) ژله هایی ایجاد نموند که با قرار گرفتن بر روی یک سطح حاوی سنسور متصل به کامپیوتر و لمس کردن آنها میتوانند باعث تولید صدا های جالبی از خروجی (بلندگو) شوند.این ژله ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و یک وسیله بازی برای کودکان محسوب میشوند.

انزل وب

ویدیو مربوط به این ژله ها را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:Popsci

پینگ پنگ بازی کردن ماشین ها

بازی به نام Smart eBall که یک کار تبلیغاتی از سوی سازمان BBDO  برای نشان دادن شتاب و توانایی های ماشین های هوشمند الکتریکی Fortwo این شرکت میباشد،به نوعی یک بازی پینگ پنگ عظیم است که بازیکنان آن ماشین های این کمپانی هستند!

انزل وب

ویدیو مربط به بازی این ماشین ها را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:Trendhunter

برچسب های ۳D

عینک های ۳D علاوه بر وزن سنگین خود اکثرا دارای فرم نامناسب هستند و نوع مرغوب آنها نیز اغلب گران میباشد،Stix یک برچسب ۳D ارزان قیمت میباشد که شما میتوانید آنها را بر روی شیشه عینک های طبی خود بچسبانید و عینک خود راهنگام تماشای فیلم سه بعدی به عینک ۳D تبدیل کنید.

انزل وب

منبع خارجی:Yankodesign

کیبورد جمع جور برای گوشی های هوشمند

کیبورد بلوتوثی Elecom alphabet-soup-name TK-MBD041  برای کسانی که هنوز عادت نکرده اند با صفحات لمسی گوشی های هوشمند به خوبی کار کنند تولید شده است.این کیبورد گران قیمت ($۲۳۰) که بیشتر مناسب گوشی های Blackberry میباشد میتوانید به تبلت و گوشی های اندروید و ای او اس نیز متصل و مورد استفاده قرار گیرد.

انزل وب

منبع خارجی:CultOfMac

ترجمه و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
آموزش روش ساخت عکس سه بعدی (3D)
آموزش ۳ روش ساخت عکس سه بعدی (۳D)
انزل وب
ویندوز ۸ تنها محصول شگفت انگیز و جدید مایکروسافت نیست!
اینفوگرافیک حباب سه بعدی

نظرات