براحتی اطلاعات و داده های مهم چندین مرورگر را در یکجا بکاپ بگیرید

با توجه به رشد و استفاده گسترده از اینترنت،مرورگر های امروزه نقش مهمی در سیستم عامل ها بازی میکنند.اگر شما بر روی سیستم عامل خود از چندین مرورگر استفاده میکنید حتما داده ها و اطلاعات موجود در مرورگر مانند پسوردها،بوک مارک ها و.. برای شما حیاتی هستند زیرا ممکن است با تغییر سیستم عامل و یا حذف مرورگر آنها از دست بروند.

انزل وب

در ادامه نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن داده های چندین مرورگر را در یکجا براحتی بکاپ بگیرید تا در مواقع ضروری آنها را بازیابی کنید.

FavBackup یک نرم افزار کاربردی و پرتابل میباشد که امکان گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات چندین مرورگر معروف (فایرفاکس،گوگل کروم،اپرا،اینترنت اکسپلورر،سافاری و..) را به کاربر میدهد.شما میتوانید از طریق این برنامه براحتی داده های مورد نظر خود را برای گرفتن نسخه پشتیبان تعیین و آنها در مسیر دلخواه ذخیره نمایید.بعد از گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مرورگر میتوان آنرا در هر زمانی توسط مرورگر مورد نظر یا خود برنامه،فراخوانی و بازیابی کرد.

انزل وب

این نرم افزار امکان گرفتن بکاپ از اطلاعاتی مانند بوک مارک،کوکی،پسوردها،پلاگین ها،تاریخچه،تولبار،تنظیمات و.. را به کاربر میدهد.

انزل وب

رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و شما میتوانید از منو بالا یک مرورگر را به دلخواه انتخاب و سپس محل ذخیره سازی فایل بکاپ و داده هایی که میخواهید از آنها نسخه پشتیبان تهیه شود را مشخص کنید.

انزل وب

پس از مشخص کردن محل ذخیره سازی بر روی دکمه Next کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کند.

این نرم افزار را رایگان از اینجا در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی برای Windows XP, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش پشتیبان گیری از چت واتساپ اندروید و آیفون
آموزش پشتیبان گیری از چت واتساپ اندروید و آیفون
آموزش ذخیره و بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو
آموزش ذخیره و بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو
بکاپ فایل و شماره تلفن های آیفون
آموزش انتقال و بکاپ فایل ، شماره تلفن و.. آیفون و آی پد تنها با یک کلیک!
بکاپ گرفتن از فایل های هارد کامپیوتر و لپ تاپ
چگونه فایل های مهم لپ تاپ و کامپیوتر خود را در یک هارد دیگر بکاپ بگیریم؟

نظرات

  • ebram says:

    میخواهم پروکسی ساکس بخرم ولی هیچ ادرسی ندارم چکنم لطفا راهنمایی کنید