بدون استفاده از Safely Remove Hardware درایو های USB را از کامپیوتر جدا کنید

احتمالا شما نیز در زمانی که یک فلش درایو و.. را از پورت USB سیستم جدا میکنید از گزینه Safely Remove Hardware برای جدا سازی امن درایو USB استفاده کرده اید و یا با اشخاصی استفاده از این گزینه برای آنها بسیار مهم است رو به رو شده اید.

انزل وب

در سیستم عامل های اولیه استفاده از گزینه برای جلوگیری از خرابی و ایجاد مشکل در روند نوشتن و خواندن دیتا بر روی حافظه های جانبی بسیار مهم و حیاتی بود.با گذشت زمان و توسعه سیستم عامل ها این گزینه بیشتر جنبه تشریفاتی و گاها بی مصرف را به خود گرفت و حتی در سیستم عامل به روز گزینه ای برای حذف این قابلیت در نظر گرفته شده است. در ادامه روشی برای حذف این قابلیت و عدم استفاده از گزینه Safely Remove Hardware برای جدا سازی امن داریو های USB در ویندوز را به شما معرفی میکنیم.

برای اینکار ابتدا کلید ترکیبی Win+R را نگه دارید و عبارت devmgmt.msc را تایپ و Enter کنید.

انزل وب

پنجره Device Manager نمایش داده میشود،بر فلش کوچک قسمت Disk drives کلیک کنید تا درایو های داخلی و خارجی سیستم را مشاهده کنید.یک درایو USB را به دلخواه انتخاب و بر روی آن دابل کلیک کنید.(درایوهای USB همیشه در قسمت نام خود دارای عبارت USB هستند)

انزل وب

در پنجره باز شده تب Policies را انتخاب کنید.شما در این قسمت دو گزینه Quick Removal و Better Performance را مشاهده میکنید،با انتخاب گزینه اول دیگر نیازی نیست برای جداسازی امن این درایو USB از گزینه Safely Remove Hardware استفاده کنید و با انتخاب گزینه دوم هر بار که میخواهید این درایو را از سیستم جدا کنید باید از این گزینه استفاده کنید.

انزل وب

در نهایت برای جلوگیری استفاده از Safely Remove Hardware گزینه  Quick Removal را انتخاب و پنجره را OK کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • sohrab says:

    سلام آقای مهاجر
    مرسی که لطف میکنید جوابه مارو میدید
    من دیشب تا ۴ صبح توface bookبودم اما نزدیک ظهر که وارد شدم بلاک شده بودبعد از وارد کردن کد که همیشه تطبیقه عکس میاد این ارور اومد
    No verification methods are currently available. Please come back later
    یه متنم واسه ایمیلم اومده

    Your Facebook account was recently logged into from a computer, mobile device or other location you’ve never used before. For your protection, we’ve temporarily locked your account until you can review this activity and make sure no one is using your account without your permission.

    آیا از دستگاهی تازه یا جایی ناآشنا به فیس‌بوک وارد شدید؟

    – If this was not you, please log into Facebook from your computer and follow the instructions provided to help you control your account information.

    – If this was you, there’s no need to worry. Simply log into Facebook again to get back into your account.

    برای اطلاعات بیشتر ، به مرکز پشتیبانی ما در اینچا رجوع کنید:
    http://www.facebook.com/help/?topic=account_recovery

    با سپاس،
    Facebook Security Team

    حالا چی کنم
    ممنونم ازتون
    ببخشید متنو اینجا دوباره کپی کردم

    • Mohsen says:

      مهندس چون از فیلترشکن استفاده مینکی این جوری میشه گاهی مردی نداره برو بگو من نیستم و پسوردتو ریست کن.