انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۴

در ادامه سری ۳۴ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

آثار سخنسرایان پارسی‌ گو

گنجور یکی از مراجع بسیار خوب در زمینه جمع آوری آثار شاعران و سخن سریان پارسی گو است که شما میتوانید با انتخاب شاعر مورد نظر خود بیوگرافی،آثار،گزیده اشعار و.. وی را مشاهده کنید.همچنین یکی از قابلیت های کاربردی دیگر وبسایت امکان مشاهده معنی کلماتی که شما در هنگام خواندن اشعار با آنها مواجه میشوید است که این ویژگی میتواند به درک بهتر معنای شعر بسیار کمک کند.

انزل وب

دختر ترسناک

بازی آنلاین ScaryGirl یک بازی ماجراجویی جالب با گرافیک کارتونی زیبا میباشد که شما در این بازی در نقش دختری (با ظاهر ترسناک) رها شده در یک جزیره متروکه هستید که باید با گشت در این جزیره و ملاقات با اشخاص مختلف و گرفتن راهنمایی از آنها مردی که رویاهایتان را از شما گرفته است پیدا کنید!

انزل وب

به اشتراک گذاری عکس در چند ثانیه

اگر به دنبال سرویس بسیار سریع و بدون دردسر برای به اشتراک گذاری عکس میباشد، Yes pix.me یک سرویس با قابلیت کشیدن و رها کردن (drag and drop) فایل میباشد که تنها در عرض چند ثانیه شما میتوانید عکس ها خود در سرور های ابرای آن آپلود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

انزل وب

ارسال رایگان فکس

Hellofax یک سرویس ارسال و دریافت فکس آنلاین میاشد که میتوانید از طریق آن تا ۲۰ صفحه را به صورت رایگان برای دوستان خود فکس کنید،همچنین با دعوت هر دوست ۵ عدد صفحه به صورت رایگان هدیه می گیرید.یکی از قابلیت های خوب این سرویس امکان اضافه کردن امضا به فکس ها است.

انزل وب

سرعت تایپ انگلیسی خود را بالا ببرید

اگر به دنبال محیطی برای تمرین و بالا بردن مهارت خود در تایپ انگلیسی میباشید،Keybr یک سرویس بسیار خوب برای افزایش سرعت و دقت تایپ شماست.برای شروع فقط کافیست یکی از متن ههایی که keybr نمایش میدهد را تایپ کنید تا در حین تایپ این سرویس مشکلات،خطا ها،سرعت تایپ و نحوه صحیح تایپ را به شما نمایش دهد.

انزل وب

ساختن collage photo از تصاویر شبکه های اجتماعی

collage photo یکی از افکت های محبوب تصاویر میباشد،شما میتوانید از طریق سرویس Getloupe از تصاویر خود در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک،تویتر،اینستاگرام و.. collage photo با شکل های مختلف و جالب ایجاد کنید.پس از ورود به سرویس شکل مورد نظر خود را انتخاب و اجازه دسترسی سرویس به پروفایل خود را بدهید تا پس از آپلود عکس ها یک collage photo بسیار زیبا از عکس ها خود در اختیار داشته باشید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات