انزل وب

از دست یا سر خود به عنوان موس استفاده کنید

زمانی که موس ها به کامپیوتر ها اضافه شدند به سرعت تبدیل به عضوی جدایی ناپذیر و کاربردی از سیستم شدند،شاید تصور استفاده کامپیوتر بدون موس امروزه برای ما بسیار سخت باشد،اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه رسانه های ورودی خروجی بدون نیاز به سخت افزار (مانند استفاده از فرمانهای صوتی و حرکتی) کم کم به دوران پایان کار موس و کیبورد های سخت افزاری نزدیک میشویم.

انزل وب

در ادامه یک برنامه جالب و کاربردی را معرفی میکنیم که این قابلیت را به شما میدهد در زمانی که دسترسی به موس نداشتید از دست یا سر خود به عنوان موس برای حرکت نشانگر ویندوز استفاده کنید.

NPointer یک نرم افزار کوچک،پرتابل و کاربردی میباشد که با تشخیص حرکات سر یا دست شما از طریق وبکم کامپیوتر آنها را به حرکات نشانگر موس تبدیل میکند.این نرم افزار همچنین یک منو بر روی صفحه ایجاد میکند که به شما قابلیت کلیک،دابل کلیک،اسکرول و .. را میدهد.

پس از دانلود و اجرا نرم افزار،صفحه اصلی برنامه نمایش داده میشود که شما تصویر دریافتی از وبکم و گزینه هاd تنظیماتی مانند انتخاب سرعت موس،شتاب،مدت زمان نمایش و حذف شدن منو و… میباشد.سعی کنید وبکم را بر روی سر یا دست خود طوری تنظیم کنید که سر یا دست شما در وسط تصویر قرار گیرد،با تکان دادن سر یا دست مشاهده میکنید نشانگر موس شروع به حرکت کردن میکند.

انزل وب

اگر قصد دارید بر روی یک پوشه دابل کلیک یا کلیک کید ابتدا با حرکت دست یا سر نشانگر را بر روی پوشه ببرید و سپس چند ثانیه بدون حرکت مکث کنید تا منو انتخاب عملیات ظاهر شود،سپس برای انتخاب هر یک از گزینه ها دوباره با حرکت سر یا دست نشانگر را بر روی گزینه قرار دهید و چند ثانیه مکث کنید.منو عملیاتی شامل دکمه های LD (درگ و دراپ)  R (کلیک راست) L (کلیک چپ)  Off (متوقف کردن موقت برنامه) و … میباشد.

انزل وب

شاید استفاده از این نرم افزار برای بار اول چندان آسان نباشد اما پس از مدتی کار با آن برای شما آسانتر خواهد شد علاوه بر اینکه در بعضی از مواقع که موس در دسترس نیست این نرم افزار کوچک میتواند بسیار کاربردی باشد.

این نرم افزار را رایگان از اینجا برای Windows XP, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه نسخه پروتابل از نرم افزار های بسازیم؟
بهترین نرم افزار های ساخت نسخه پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) از برنامه ها
آموزش اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل تلگرام،اسکایپ و.. نصب دو تلگرام بر روی کامپیوتر
آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل تلگرام،اسکایپ و..
برنامه های ضرروری و لازم ویندوز
برنامه های سبک و کاربردی که پس از نصب ویندوز به کارمان خواهد آمد
محتویات دو پوشه را مقایسه کنید،حتی زمانی که هر دو دارای نام یکسانی هستند

نظرات

  • محمد says:

    پسورد می خواد چنده

  • alijam says:

    سلام.مدتی نمیتونستم به وب سایت وارد شم/پیغام موجود نبودن دامین و سایت رو میداد .آنقدر ناراحت و نگران شدم که حتی قصد داشتم یک مطلب و پستی تو نت بزارم .فکر کردم انزل وب رو بستید خدایی نکرده.ممنون جالب بود و یک جمله همیشگی از من: انزل وب نمونه یک وبلاگ کاملا کاربردی و مفید /انزل وب ،یک وبلاگ کامل
    موفق و پاینده باشید/جمشیدی

  • fatemeh says:

    omad?????????

  • fatemeh says:

    salam shahriar.hkobi.ali bod matalebet sari be novin bezan

  • reza says:

    مرسی مثل همیشه عالی بود … مطالبتان خیلی جالب هست …