سرویس-آنلاین-بازی-رنگ-ها

معرفی بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها

اگر چشمان تیزبینی دارید و قدرت تشخیص رنگ شما بالاست،در این پست قصد داریم بازی های آنلاینی را معرفی کنیم که با سبکی ساده و جالب و میتوانند گزینه مناسبی برای سرگرم کردن شما در اوقات استحرات و بیکاری باشند.

در معرفی بازی های آنلاین سبک بازی اکثر سرویس ها رقابت با زمان و ثبت و بهبود رکورد میباشد که میتوان آنها را به صورت دسته جمعی نیز بازی کرد،به طور کلی این نوع بازی های میتوانند کمک خوبی برای هنر طراحی،رنگ شناسی و تمرکز شما باشند.

Odd one out

در این بازی شما باید رنگ متفاوت با بقیه در کمترین زمان ممکن تشخیص دهید، با عبور از هر محله این بازی روند نمایش و تشخیص رنگ سخت از قبل میشود، پس از پایان بازی نمره کلی یا همان رکورد شما نمایش داده میشود.

سرویس-بازی-رنگ-ها

 

Kolor

گیم پلی و گزینه های نمایشی این بازی نسبت به بازی قبلی بهتر است.با شروع بازی، در ۲۰ راند Kolor یک رنگ که به عنوان پس زمینه در نوشته What KOLOR is this است به شما نمایش میدهد که باید در کمترین زمان رنگی که از ۴ گزینه نمایش داده مطابقت بیشتری دارد را انتخاب کنید. همچنین بهترین رکورد و رکورد فعلی شما در نوار بالا بازی مشخص است.

بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده

 

Color Run

با کلیک بر روی دکمه پلی باید بسیار سریع رنگ روشن تر را انتخاب کنید،در صورت انتخاب رنگ اشتباه بلافاصله Game Over میشوید و رکورد و سطح شما نمایش داده میشود.

بازی-تست-تمرکز

 

Color

سبک انجام این بازی با سرویس های قبلی کمی متفاوت است،این بازی در چند مرحله انجام میشود در هر مرحله شما باید نزدیک ترین رنگ یا رنگ های نمایش داده شده در دایره وسط صفحه را از روی پالت رنگ انتخاب کنید،برای انتخاب زمان شما محدود است و نسبت به دقت شما در میزان تطبیق رنگ انتخاب شده بازی به شما امتیاز های ضعیف ،خوب،عالی و بدون نقص را نمایش میدهد. مراحل پایانی این بازی بسیار سخت و به دقت بالا نیاز دارد!

بازی-آنلاین-رنگ

 

 

Online Color Challenge

بر طبق آمار این سرویس ۱ نفر از هر ۲۵۵ زن و ۱ نفر از هر ۱۲ مرد دارای نوعی کمبود در بینایی رنگ هستند.روش بازی به این صورت است که در هر ردیف بلوک اول و آخر تعیین کننده رج رنگ هستند و شما باید بر طبق اصول افزایش تناژ رنگ ها آنها را مرتب کنید.

تست-بینایی-رنگ-ها

پس از اینکه مطمئن شدید رنگ ها به صورت درست مرتب شدند بر روی دکمه Score Test کلیک کنید تا رتبه شما و نمودار ترتیب رنگ ها (هر چه میزان صعود نمودار در هر بخش از رنگ کمتر باشد نمره بهتری برای دقت انتخاب به شما تعلق گرفته است) نمایش داده شود.میتواند در نظر سنجی پایین نمودار هم برای جمع آوری داده آماری سایت شرکت کنید.

اگر شما نیز بازی های آنلاین سرگرم کننده و جالبی در چنین سبک هایی سراغ دارید در بخش نظرات آنرا با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ترکیب و انتخاب رنگ
۱۱ ابزار رایگان برای ست ، ترکیب و انتخاب رنگ مناسب

نظرات