بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

پس از آموزش روش و نکاتی برای دسترسی مجدد به اکانت های هک و قفل شده فیس بوک،جیمیل و یاهو به علت درخواست و نیاز کاربران در این زمینه تصمیم گرفتیم که بحث های آموزشی در زمینه هک اکانت های شبکه های اجتماعی ادامه دهیم و در این قسمت روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را بررسی میکنیم.

اگر هکر دسترسی به ایمیلی که به اکانت ایستاگرام خود متصل گرده اید را از کنترل شما خارج کرده است پیشنهاد میکنیم آموزش هایی که برای بازیابی ایمیل هک شده را منتشر کردیم مشاهده کنید.

زمانی که بلافاصله متوجه هک اکانت خود شدید

پس از اینکه متوجه شدید که اکانت از دسترس شما خارج است سریعترین راه برای بازیابی آن این است که به بخش ریست کردن پسورد اینستاگرام بروید

سپس آدرس ایمیل خود که در هنگام ثبت نام وارد نمودید را در قسمت اول یعنی E-mail  or Username (نام کاربری)  و متن امنیتی داخل تصویر را در قسمت دوم  وارد کنید، سپس بر روی Reset password کلیک کنید تا به ایمیلی که به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده بودید ایمیل ریست کردن پسورد فرستاده شود.

بازیابی اکانت اینستاگرام

 

وارد ایمیل شوید و بر روی Confirm Email Address کلیک کنید تا به اینستاگرام ثابت کنید که ایمیل وارد شده صحت دارد و امکان عوض کردن رمز اکانت به شما داده شود.

photo_2015-07-17_12-27-07

با کلیک بر روی ایمیل به صفحه انتخاب پسورد جدید اینستاگرام منتقل میشود.در اینجا باید پسورد جدید (دقت کنید پسوردهای قبلی را اینستاگرام به عنوان پسورد جدید قبول نمیکند) را در کادر اول تایپ و سپس در کادر دوم تایید آن و در نهایت بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بازیابی و ریست کردن پسورد اینستاگرام

پس از کلیک پیغام موفقیت آمیز بودن فرآیند بازیابی و ریست کردن پسورد نمایش داده میشود و حالا شما میتوانید به اکانت خود مجددا دسترسی پیدا کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام


اکانت شما هک شده ولی شما متوجه آن نشدید و  همچنان به آن متصل هستید

در این حالت متوجه میشوید که صفحه شخصی شما توسط یک نفر دیگر نیز کنترل میشود، به طوری که پیج هایی بدون اختیار شما Follow و افراد جدیدی به لیست Followers های شما اضافه میشوند. برای خارج کردن افراد دیگر از اکانت باید پسورد خود را عوض کنید.

برای این کار از منوی More (سه نقطه عمودی بالا صفحه) اینستاگرام به قسمت Options (گزینه ها) پروفایل خود بروید و Change Password را انتخاب کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام

Change Password را از قسمت Account برگزینید

باز یابی اکانت اینستاگرام

در قسمت اول پسورد کنونی که بر روی اینستگرام خود گذاشته اید را تایپ کنید سپس در قسمت دوم و سم نیز کلمه عبور جدیدی که میخواهید بر روی اکانت بگذارید را تایپ کنید.

باز یابی اکانت اینستاگرام

پس از تایپ پسورد بر روی تیک آبی بالا صفحه کلیک کنید تا پسورد تایید نهایی شود.در صورتی که اینکار بدرستی انجام شود شما اتوماتیک از اکانت خارج (Log out) میشوید و با وارد کردن پسورد جدید میتوانید تمام اختیار و کنترل اکانت خود را مجددا بدست بگیرید.


 اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است

در این حالت شما دیر متوجه هک اکانت خود شده اید و هکر ایمیل مرتبط به اکانت شما را با ایمیل دیگری تغییر داده است و استفاده از روش های بالا موثر نیست.برای بازیابی اکانت خود در زمانی که هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ایمیل و پسورد در دسترس نیست باید با ایسنتاگرام مکاتبه کنید و مشکل را با استفاده از فرم گزارش مشکل به آنها اطلاع دهید.

ابتدا به صفحه Hacked Accounts اینستاگرام مراجعه کنید (این بخش از راهنما ایسنتاگرام مربوط اکانت های هک شده میباشد)

در این صفحه دو گزینه مشاهده میکنید.اولین گزینه (My account is posting unauthorized content) مربوط به بازگردانی رمز اکانت میباشد که در روش های بالا آموزش داده ایم و گزینه دوم (I think my account has been hacked) مربوط به زمانی میشود که اکانت شما هک شده است . با انتخاب گزینه دوم زیر منوی آن باز میشود که با کلیک بر روی report it to us میتوانید مراحل بازیابی اکانت را طی کنید.

پس گرفتن اکانت هک شده

در قسمت بعد دو گزینه دیگر وجود دارد که به این ترتیب هستند :

– My account (اکانت خودم)

– Another person’s account (اکانت شخصی دیگر)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

با انتخاب گزینه اول زیر منوی آن باز شده و از شما سوالی می پرسد که آیا شما قادر هستید از طریق ایمیل به اکانتتان متصل شوید؟، برای ادامه NO را انتخاب کنید.

در زیر منوی باز شده اینستاگرام میخواهد ایمیل جدیدی برای جایگزین ایمیل قبلی خود وارد کنید،پس ایمیل جدید را در کادر اول، نام کاربری که با آن وارد اکانت خود میشدید را در کادر  دوم و ایمیلی که قبلا آن را به اکانت اتصال داده بوده اید در کادر سوم وارد کنید.

بازیابی اکانت هک شده

در قسمت بعدی سه گزینه وجود دارد، گزینه ها به ترتیب زیر هستند که باید یکی از آن ها را مطابق با محتوای اکانتتان انتخاب کنید :

– این اکانت متعلق به یک کمپانی یا برند است

– این اکانت شامل تصاویری از من میباشد

– این اکانت شامل تصاویر یا محصولاتی است که من تولید کردم، اما خودم در عکس ها وجود ندارم

نکته : در این آموزش گزینه دوم انتخاب شده که مطابق با آن زیر منو های نمایش داده میشود و با انتخاب گزینه دیگر ممکن است گزینه ها کمی متفاوت باشند.

سوالی در مرحله بعد با این عنوان که ” آیا شما این اکانت را ایجاد کرده اید؟ ” پرسیده میشود که در جواب آن Yes را انتخاب کنید تا زیر منوی دیگری باز شود.

بازیابی اکانت هک شده

سوالی از شما در قسمت بعد پرسیده میشود که چه کسی به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است.  برای این سوال چهار جواب وجود دارد که به ترتیب زیر است :

– من اطلاع ندارم.

– شخصی که میشناسمش.

– شخصی که نمیشناسمش.

– اکانت من هک نشده است، من برای ورود به آن مشکل دارم.

با توجه به اتفاقی که برای شما افتاده است یکی از گزینه ها را به دلخواه انتخاب کنید.

در مرحله آخر میتوانید درون کادر متنی برای اینستاگرام مطابق به گزینه ای که انتخاب میکنید به زبان انگلیسی بنویسید که هکر چگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است (یا حداقل شما چه حدسی میزنید) و با کلیک بر روی دکمه Send درخواست بررسی اکانت هک شده خود را  برای اینستاگرام ارسال کنید.

توجه کنید که ارسال درخواست در این روش به منزله بازگشت ۱۰۰% اکانت شما نمیباشد و اطلاعات ارسالی شما باید توسط اینستاگرام تایید شود

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • hadi says:

    سلام.من در مرحله ی آخر که send رو میزنم برام یک صفحه جدید باز میشه که به ترتیب اینها تیترهاش هستن که بعد پایینشون نوشته هایی رو داره:
    What’s New:

    Improvements to Instagram Direct
    Support for Landscape and Portrait Formats
    New and Improved Search & Explore
    Introducing 3 New Filters: Lark, Reyes and Juno
    Manage Your Filters

    Known Issues:

    Can’t download Instagram on iPhones using iOS6
    Bug with Follower counts
    Does Instagram use background information?
    Applying filter results in black image on Android phones

    Frequently Asked Questions:

    Sign Up for an Account
    Learn How to Set Your Posts to Private
    Change Your Language Settings
    Login Troubleshooting
    Privacy on Instagram
    Tips for Parents
    Information for Law Enforcement
    Press Inquiries
    بعد الان من باید چیکار کنم؟(پیجم هک شده)تمام مراحل رو هم درست رفتم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پیغامی بهتون نشون نمیده؟
      توی همه ی مرورگرها اینطوریه؟

  • bbb says:

    سلام..خب منم از رو پاسخ مشابهی ک ب یکی از دوستان داده بودین..همین کاری ک گفتین رو کردم ک این ایمیل قبلی ک فرستادم براتون اومد برام..لطفا دوباره مطالعش کنین..چیکارش کنم؟!!..یعنی دوباره اون چیزایی ک خواسته بودن رو بایدبفرستم؟!!!..لطفا راهنماییم کنین.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اطلاعات شما ناقص بوده مخصوصا عکس شما
      عکس رو تجریحا بدون فیلتر کراپ از روی یک مدرک معتبر مثل شناسنامه براشون بفرستید
      ایمیل اصلی هنگام ثبت نام که معرفی میکنید هم حتما باید درست باشه
      عکس و ایمیل رو بررسی میکنند جوابتون رو میدن مجددا
      موفق باشید

  • bbb says:

    سلام، من طبق گفته های شما تو نظرات جواب رو فرستادم ، این ایمیل برام اومد..میشه بگین چیکارکنم وچی شده لطفا؟؟
    Hi,

    At this time, we can’t give you access to this account or take any further action on it. 

    Protecting the privacy of the people who use Instagram is very important to us. That’s why we ask that you provide the signup email and an uncropped and unfiltered image from the account. Please note that we can only use photos that you’ve taken, not images copied from the internet, to verify your account. If possible, please send us the most recent uncropped photo you took and then shared to your Instagram account.

    Without receiving the signup email and an original image that matches one that’s been uploaded to the account, we can’t verify that the account belongs to you. Once you provide an original photo and the correct signup email, we can continue to assist you.

    Thanks,

    Francis
    Instagram

  • bbb says:

    سلام،‌‌..خسته نباشین،..شما گفتین احتمالا من با بدافزار یا فیشینگ هک شدم،از همین پست استفاده کنم..اقدام کردم..این ایمیل برام اومد..میشه دقیق بگین الان چیکار کنم لطفا؟؟..خیلی مچکرم ازتون..این ایمیل:
    Hi,

    Thanks for contacting Instagram. In order to help you get back into your account, we need a little more information. Please reply to this email with the following:

    ۱. A brief description of the issue you’re experiencing, including the date you last had access to your account and how you lost access
    ۲. The email address you used to sign up for your account
    ۳. An original (uncropped and unfiltered) version of a photo that you’ve uploaded to your Instagram account

    Please keep in mind that we won’t be able to help you until you email us the information we requested above. To review our tips for logging in, visit the Help Center:

    https://help.instagram.com/374546259294234/?ref=cr
    Thanks,
    The Instagram Team

    • شهریار مهاجر says:

      باسلام
      ایسنتگرام اطلاعات زیر رو ازتون درخواست کرده:
      ۱ توضیح مختصر درباره مشکل پیش اومده آخرین تاریخ دسترسی و اینکه چطور دسترسیتون قطع شد

      ۲ ایمیل آدرسی که از طریق اون ثبت نام کردید

      ۳ یک عکس بدون فیلتر و کراپ از خودتون که در اینستاگرام هم پستش کردید یا مشابه اون عکس در پروفایلتون وجود داره

      تمامی اطلاعات رو به همین ایمیلی که براوت اومده فوروارد کنید

      موفق باشید

  • mehdi says:

    بعدش اگر باید هر سوالی که پرسیدند رو جواب بدم به انگلیسی
    لطف میکنید واسم متن پاسخ انگلیسی شو ایمیل کنید واسم ممنون میشم

    • شهریار مهاجر says:

      بله باید جواب ها انگلیسی باشه،برای جواب دادن از یک شخص مسلط به انگلیسی کمک بگیرید

  • mehdi says:

    ببخشیداین ایمیل برای من اومده الان باید چیکار کنم
    ———- Forwarded message ———-From: “The Instagram Team” Date: Sep 16, 2015 9:53 PM Subject: Re: Report a Hacked Account To:

    Hi,

    Thanks for your response. Unfortunately, we weren’t able to verify that you own this account based on the photo provided. At this time, we can’t give you access to this account or take any further action on it.

    Protecting the privacy of the people who use Instagram is very important to us. That’s why we ask that you provide a photo of yourself holding a hand-written code or a photo ID that matches the account.

    Without receiving a photo or an ID that matches the account, we can’t verify that the account belongs to you. If you send us an acceptable image, we’ll continue to assist you.

    Thanks,

    Francis Community Operations Instagram

    Did you receive this email in error? Please let us know: https://fb.me/1WDNkMgELvbQ6I6

    —–Original Message—-From: malekimohamadmahdi@gmail.com To: Subject: Report a Hacked Account

    Whose account is hacked?: my_account Can you log into the email account listed on your Instagram account?: no Email address where we can reach you (and that only you have access to): malekimohamadmahdi@gmail.com The username currently on the account you’re reporting: mohamadmahdi_maleki The email address you used to sign up for your account: mohamadmahdi_maleki29@yahoo. com What kind of account is this?: Personal Did you create this account?: Yes Who accessed your account?: I don’t know How did they access your account?: My account hacked

    —–End Original Message—–
    ممنون میشم دقیق و روشن پاسخ بدید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      میگه که نمیونند با توجه به عکسی که شما فرستادید اکانت رو تایید هویت کنند
      شما باید اون کدی که ارسال کردند رو بنویسید و براشون ارسال کنید یا یک عکس معتبر از خودتون که با عکس های پروفایلتون همخونی داشته باشه مجددا براشون ارسال کنید
      موفق باشید

      • کیمیا says:

        ببخشید اگه یکی از همون عکسایی که روی پروفایل گذاشته بودمو بفرستم تایید میکنن؟؟البته من عکسمو رو پروفایلم گذاشته بودم یعنی جز پست هام نبوده

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          بهتره عکس از مدرک معتبر مثل شناسنامه،گواهی نامه یا گذرنامه باشه
          موفق باشید

  • mehdi says:

    سلام من کد رو که برام فرستادند رو کاغذ نوشتم و عکس گرفتم و براشون ارسال کردم میشه بپرسم مرحله بعد باید چیکار کنم ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید منتظر پاسخ اینستاگرام باشید
      موفق باشید

      • mohammad says:

        من چون هیچ پستی نداشتم از خودم هیچ عکسی نگرفتم … فقط کد رو روی یک برگه سفید نوشتم و عکس انداختمو فرستادم …با این حال مشکل من حل میشه ؟ مورد دار نیست که فقط از برگه عکس انداختم . چون هیچ پستی هم ندارم

  • bbb says:

    سلام، من نمیتونم وارد اینستاگرامم بشم..توی اینستا روی یک لینک توی بیو پروفایل یه نفر کلیک کردم برای امکانات نسخه جدیده اینستا بودش..این لینک:
    yofollowers.co.nf/instagram.com/
    بعد چندبار ک ارور داد اومدم بیرون دوباره واردشم ک دیده پسوردو قبول نمیکرد..بعد برای بازیابی پسورد ک زدم، اینستا برام ایمیل فرستاده بود ک توش ایمیل یه شخصه دیگه رو زده بود، بعنوان ایمیل جدید شما..الان هرچی دوباره میزنم برای تغییر پسوردی ایمیلی برام نمیاد، و ریست پسوردم ک میزنم، ایمیلمو میگه اشتباست فک کنم..و قبول نمیشه..ولی فک کنم اگه اون ایمیل ناشناسو بزنم قبول کنه..!!..توروخدا راهنمایی کنین..هک شده اینستام؟!!..چیکارکنم؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتملا شما با بد افزار یا روش فیشینگ هک شدید،از آموزش همین پست برای بازیابی اکانتتون استفاده کنید
      موفق باشید

  • با سلام.
    من موقع ساخت اکانتم یک اشتبا هی کردم.ایمیل رو اشتباه دادم.حالا پسوردم یادم رفته و نمی تونم بازیابی کنم.
    چیکار می تونم بکنم؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      داشتن ایمیل الزامی هست،بعید میدونم اما با ارائه اطلاعات اضافی دیگه شانش خودتون رو امتحان کنید
      موفق باشید

  • mehrdrd says:

    سلام برای این مورد (۳. An original (uncropped and unfiltered) version of a photo that you’ve uploaded to your Instagram account
    ) باید حتما عکس خودمون باشه؟؟ اگه عکس خودمونو داخل پیج نذاشته باشیم چی؟؟؟ میشه عکسی که پروفایلم بوده رو بفرستم؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله باید عکس خودتون باشه،اون موقع باید اطلاعات بیشتر برای اثبات کردن اینکه اکانت مال شماست ارائه بدید مثلا زمان ثبت نام،آخرین باری که خودتون کانکت کردید و.. عکس پروفایل هم بد نیست اما بهتره عکس از روی مدرک معتبر باشه
      موفق باشید

  • Armin says:

    سلام من متن زیر را دریافت کردم میخواستم ببینم فقط باید کد را به صورت تنها روی برگه کاغذ بنویسم و عکس بگیرم و ارسال کنم ؟
    Hi,

    Before we can help, we need you to verify that you own this account. Otherwise, we can’t be sure that we’re helping the right person.

    Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below:

    **************

    The photo you send must:

    – Include the above code written on a clean sheet of paper, followed by your full name
    – Clearly show both the code and your face
    – Be saved and attached to your reply as a JPEG file

    Please note that we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

    Thanks,
    The Instagram Team

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله باید در این مرحله فقط همین کار رو انجام بدید
      موفق باشید

  • mobin says:

    سلام.من همه ی کارارو کردم در مورد اینکه پیجم با ایمیل دیگه ای هک شده بود.
    این ایمیل برام اومد
    Hi,

    Before we can help, we need you to verify that you own this account. Otherwise, we can’t be sure that we’re helping the right person.

    Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below:

    ۲۶۴۴۰۰۲۵۳

    The photo you send must:

    – Include the above code written on a clean sheet of paper, followed by your full name
    – Clearly show both the code and your face
    – Be saved and attached to your reply as a JPEG file

    Please note that we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

    Thanks,
    The Instagram Team
    .
    من کد رو برای همون میل فرستادم.
    خواستم بدونم مراحل تموم شده یا باز باید ادامه بدم؟
    ممنون میشم پاسخگو باشین

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله فعات تموم شده و باید منتظر پاسخ باشید
      موفق باشید

  • عاطفه says:

    سلام من گوشیمو دزدیدن . حالا inccorect pass mizane. و این help centerکه شما معرفی کردین اصلا بالا نمیاد . من جی کار کنم ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      مرورگرتون مشکل https داره احتمالا با پروکسی یا یک مرورگر بروز این سایت رو باز کنید
      موفق باشید

  • alireza says:

    سلام ببخشید من از کامپیوتر داشتم میرفتم اینیستا گرامم یهو نام کاربری یه شخص دیگه با رمزش تو اونجا بود زود رفتم از گوشیم برم دیدم از اکانتم منو انداخت بیرون و بعد رمزمو قبول نکرد بعد اومدم از کامپیوتر برم دیدم بازم نام کاربری و رمز اون اکانت ناشناس هنوز اونجاس پس زدم رفتم تو اکانت اون بنده خدا حالا از ایمیل هم نمیشه رمز اکانتمو عوض کنم و رمز اون اکانت ی نفر دیگه دستمه خواهشا راهنمایی کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ۱- ایمیل www ندارد!
      ۲- یکم پیچیده توضیح دادید
      ۳- رمز اکانت که عوض کردید رو باید از طریق دیگری به غیر اینستا به فرد مورد نظر بروسنید
      ۴- در مورد اکانت خودتون هم از همین روش بازیابی با ایسنتا مکاتبه کنید تا لینک ریست پسورد رو براتون ارسال کنه
      موفق باشید

  • nilo says:

    سلام ببخشیدالان بیشترازیک هفتس ولی هیچ کدی برای من نیامده چی کارکنم

  • دیبا says:

    سلام من این ایمیل از اینستاگرام برام اومده.لطفا بگید چیکار کنم.

    Hi,

    Thanks for contacting Instagram. In order to help you get back into your account, we need a little more information. Please reply to this email with the following:

    ۱. A brief description of the issue you’re experiencing, including the date you last had access to your account and how you lost access
    ۲. The email address you used to sign up for your account
    ۳. An original (uncropped and unfiltered) version of a photo that you’ve uploaded to your Instagram account

    Please keep in mind that we won’t be able to help you until you email us the information we requested above. To review our tips for logging in, visit the Help Center:

    https://help.instagram.com/374546259294234/?ref=cr

    Thanks,
    The Instagram Team

    • شهریار مهاجر says:

      باسلام
      ایسنتگرام اطلاعات زیر رو ازتون درخواست کرده:
      ۱ توضیح مختصر درباره مشکل پیش اومده آخرین تاریخ دسترسی و اینکه چطور دسترسیتون قطع شد
      ۲ ایمیل آدرسی که از طریق اون ثبت نام کردید
      ۳ یک عکس بدون فیلتر و کراپ از خودتون که در اینستاگرام هم پستش کردید یا مشابه اون عکس در پروفایلتون وجود داره

      تمامی اطلاعات رو به همین ایمیلی که براوت اومده فوروارد کنید

      موفق باشید

  • amir says:

    salam mn ramze insta ma emaliamo faramosh karadam ba face bookam nemishe pass instaro reset konm chikar konm

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با اینستا از مکاتبه کنید و اطلاعات دیگه ای که به خاطر دارید رو با همراه تصاویر معتبر از شناسنامه و .. براشون ارسال کنید
      موفق باشید

  • nilo says:

    سلام ببخشید من تمام مراحل راانجام دادم میشه بهم بگین چه زمانی طول میکشه تاکدرابرام بفرسته؟ ممنون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      زمانش متغییر هست اما معمولا در یکی دو روز جواب میدن
      موفق باشید

  • رویا says:

    سلام گوشیم رو فلش کردم بعد از اون اینستاگرام رو که نصب کردم اصلا وارد نمیشه این پیام رو میده The password you entered is incorrect. Please try again. Dismiss پسوورد رو هم درست وارد میکنم قبل از فلش هم هیچ مشکلی نداشتم .خواهش میکنم جوابم را بدید

  • saeed says:

    سلام
    آقا من ۲تا اکانت اینستا دارم
    از دیروز با هکدوم میخوام وترد شم این ارور میده
    your account has been disabled for violating our terms
    اما هم از کامپیوتر ، هم از گوشی های دیگه میتونم وارد شم
    اما با گوشی خودم نمیشه 😐
    چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهشا کمک کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما به دلیل نقص قوانین اینستا (اسپ،کامنت بالا و..) غیر فعال شده ،باید با ایسنتا مکاتبه کنید و مشکل رو توضیح بدید
      موفق باشید

  • hamid says:

    salam man in karo anjam dadam va email ziro daryaft kardam hala bayad chika konam?
    Hi,

    Before we can help, we need you to verify that you own this account. Otherwise, we can’t be sure that we’re helping the right person.

    Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below:

    ۲۵۹۳۴۰۸۲۷

    The photo you send must:

    – Include the above code written on a clean sheet of paper, followed by your full name
    – Clearly show both the code and your face
    – Be saved and attached to your reply as a JPEG file

    Please note that we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

    Thanks,

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      این کد رو بر روی یک کاغذ بنویسید (به انگلیسی) و عکس بگیرید ازش و برای همین ایمیل دوباره ارسال کنید
      اینستاگرام میخواد مطمئن شه اکانت متعلق به شخص حقیقی است
      موفق باشید

  • sadaf says:

    سلام من یک هفته نت نداشتم دو هفته هم مسافرت بودم ینی س هفته اصلا اینستاگراممو چک نکردم.امروز ک رفتم دیدم هرچی رمزمو میزنم میگه غلطه.
    رفتم ی اکانت دیگه ساختم و پیجمو دیدم.ی نفر با اکانت من زیر تمام پستام ادرس ی پیج رو زده و براش تبلیغ کرده بود.
    ینی منو هک کرده بعد رفته پسورد رو عوض کرده ک من نتونم برم بعدم داره از اکانتم سو استفاده میکنه.چیکار کنم؟؟ لطفا جوابو برام ایمیل کنید مرسی

  • sadaf says:

    سلام من ی

  • کیامهر says:

    درود. من همه این مراحل و انجام دادم. از اینستاگرام برای من ی کد اومده چکار باید کنم؟

  • یگانه says:

    سلام خسته نباشین…چطوری میتونم عکسامو ک با عکس پروفایل همخوانی داره رو بفرستم برای اینیستاگرام؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      تصویری از شناسنامه یا گذرنامه یا حتی گواهی نامه که عکس و مشخصات شما رو باشه کفایت میکنه
      موفق باشید

  • Omid says:

    ببخشید من ایمیلم هم یادم نیست باید چکار کنم؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با اینسنتاگرام مکاتبه کنید و تصاویر معتبر از شناسنامه یا گذرنامه که با عکس پروفایل همخوانی دارد رو براشون ارسال کنید به همراه زمان تقریبی ثبت نام و.. تا اکانتتون رو بررسی کنند

  • zahra says:

    سلام من همه این مراحل رو انجام دادم
    برام ایمیل اومد بعد یک لینک داده بود لینک و که باز کردم صفحه فیسبوکم باز شد بعد یک پیغام اومد ایمیل ب خواست ما ارسال پیام به این ادرس متوقف شد این یعنی چی
    اگه لطف کنین به ایمیلم جواب و بفرساین ممنون میشم

  • saman says:

    من این کار هایی رو که گفتین انجام دادم.مورد اخر بودم.
    کی معلوم میشه پیجم برمیگرده یا نه؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      معمولا زمان ثابتی نداره اما طی یکی دو روز اگر خوش شانس باشید باهتون تماس میگیرند
      موفق باشید

  • Amitis says:

    سلام خسته نباشید ببخشید من تو اطلاعاتی که لازم بود واسه اینکه بفرستم واسه اینستاگرام رو پرکردم ولی وقتی میخوام بفرستم اصلا نمیشه چیکار باید بکنم ممنون میشم کمک کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      چه پیغامی دریافت میکنید؟ توی چه مرورگری این موضوع رو تست کردید؟ توهی همه مرورگر ها این اتفاق می افته؟

    • کامیاب says:

      ازفیلتر شکن استفاده کن

  • steel tube says:

    بسیار جالب و مفید بود ممنون

صفحات1 2 3 10