بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

پس از آموزش روش و نکاتی برای دسترسی مجدد به اکانت های هک و قفل شده فیس بوک،جیمیل و یاهو به علت درخواست و نیاز کاربران در این زمینه تصمیم گرفتیم که بحث های آموزشی در زمینه هک اکانت های شبکه های اجتماعی ادامه دهیم و در این قسمت روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را بررسی میکنیم.

اگر هکر دسترسی به ایمیلی که به اکانت ایستاگرام خود متصل گرده اید را از کنترل شما خارج کرده است پیشنهاد میکنیم آموزش هایی که برای بازیابی ایمیل هک شده را منتشر کردیم مشاهده کنید.

زمانی که بلافاصله متوجه هک اکانت خود شدید

پس از اینکه متوجه شدید که اکانت از دسترس شما خارج است سریعترین راه برای بازیابی آن این است که به بخش ریست کردن پسورد اینستاگرام بروید

سپس آدرس ایمیل خود که در هنگام ثبت نام وارد نمودید را در قسمت اول یعنی E-mail  or Username (نام کاربری)  و متن امنیتی داخل تصویر را در قسمت دوم  وارد کنید، سپس بر روی Reset password کلیک کنید تا به ایمیلی که به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده بودید ایمیل ریست کردن پسورد فرستاده شود.

بازیابی اکانت اینستاگرام

 

وارد ایمیل شوید و بر روی Confirm Email Address کلیک کنید تا به اینستاگرام ثابت کنید که ایمیل وارد شده صحت دارد و امکان عوض کردن رمز اکانت به شما داده شود.

photo_2015-07-17_12-27-07

با کلیک بر روی ایمیل به صفحه انتخاب پسورد جدید اینستاگرام منتقل میشود.در اینجا باید پسورد جدید (دقت کنید پسوردهای قبلی را اینستاگرام به عنوان پسورد جدید قبول نمیکند) را در کادر اول تایپ و سپس در کادر دوم تایید آن و در نهایت بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بازیابی و ریست کردن پسورد اینستاگرام

پس از کلیک پیغام موفقیت آمیز بودن فرآیند بازیابی و ریست کردن پسورد نمایش داده میشود و حالا شما میتوانید به اکانت خود مجددا دسترسی پیدا کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام


اکانت شما هک شده ولی شما متوجه آن نشدید و  همچنان به آن متصل هستید

در این حالت متوجه میشوید که صفحه شخصی شما توسط یک نفر دیگر نیز کنترل میشود، به طوری که پیج هایی بدون اختیار شما Follow و افراد جدیدی به لیست Followers های شما اضافه میشوند. برای خارج کردن افراد دیگر از اکانت باید پسورد خود را عوض کنید.

برای این کار از منوی More (سه نقطه عمودی بالا صفحه) اینستاگرام به قسمت Options (گزینه ها) پروفایل خود بروید و Change Password را انتخاب کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام

Change Password را از قسمت Account برگزینید

باز یابی اکانت اینستاگرام

در قسمت اول پسورد کنونی که بر روی اینستگرام خود گذاشته اید را تایپ کنید سپس در قسمت دوم و سم نیز کلمه عبور جدیدی که میخواهید بر روی اکانت بگذارید را تایپ کنید.

باز یابی اکانت اینستاگرام

پس از تایپ پسورد بر روی تیک آبی بالا صفحه کلیک کنید تا پسورد تایید نهایی شود.در صورتی که اینکار بدرستی انجام شود شما اتوماتیک از اکانت خارج (Log out) میشوید و با وارد کردن پسورد جدید میتوانید تمام اختیار و کنترل اکانت خود را مجددا بدست بگیرید.


 اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است

در این حالت شما دیر متوجه هک اکانت خود شده اید و هکر ایمیل مرتبط به اکانت شما را با ایمیل دیگری تغییر داده است و استفاده از روش های بالا موثر نیست.برای بازیابی اکانت خود در زمانی که هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ایمیل و پسورد در دسترس نیست باید با ایسنتاگرام مکاتبه کنید و مشکل را با استفاده از فرم گزارش مشکل به آنها اطلاع دهید.

ابتدا به صفحه Hacked Accounts اینستاگرام مراجعه کنید (این بخش از راهنما ایسنتاگرام مربوط اکانت های هک شده میباشد)

در این صفحه دو گزینه مشاهده میکنید.اولین گزینه (My account is posting unauthorized content) مربوط به بازگردانی رمز اکانت میباشد که در روش های بالا آموزش داده ایم و گزینه دوم (I think my account has been hacked) مربوط به زمانی میشود که اکانت شما هک شده است . با انتخاب گزینه دوم زیر منوی آن باز میشود که با کلیک بر روی report it to us میتوانید مراحل بازیابی اکانت را طی کنید.

پس گرفتن اکانت هک شده

در قسمت بعد دو گزینه دیگر وجود دارد که به این ترتیب هستند :

– My account (اکانت خودم)

– Another person’s account (اکانت شخصی دیگر)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

با انتخاب گزینه اول زیر منوی آن باز شده و از شما سوالی می پرسد که آیا شما قادر هستید از طریق ایمیل به اکانتتان متصل شوید؟، برای ادامه NO را انتخاب کنید.

در زیر منوی باز شده اینستاگرام میخواهد ایمیل جدیدی برای جایگزین ایمیل قبلی خود وارد کنید،پس ایمیل جدید را در کادر اول، نام کاربری که با آن وارد اکانت خود میشدید را در کادر  دوم و ایمیلی که قبلا آن را به اکانت اتصال داده بوده اید در کادر سوم وارد کنید.

بازیابی اکانت هک شده

در قسمت بعدی سه گزینه وجود دارد، گزینه ها به ترتیب زیر هستند که باید یکی از آن ها را مطابق با محتوای اکانتتان انتخاب کنید :

– این اکانت متعلق به یک کمپانی یا برند است

– این اکانت شامل تصاویری از من میباشد

– این اکانت شامل تصاویر یا محصولاتی است که من تولید کردم، اما خودم در عکس ها وجود ندارم

نکته : در این آموزش گزینه دوم انتخاب شده که مطابق با آن زیر منو های نمایش داده میشود و با انتخاب گزینه دیگر ممکن است گزینه ها کمی متفاوت باشند.

سوالی در مرحله بعد با این عنوان که ” آیا شما این اکانت را ایجاد کرده اید؟ ” پرسیده میشود که در جواب آن Yes را انتخاب کنید تا زیر منوی دیگری باز شود.

بازیابی اکانت هک شده

سوالی از شما در قسمت بعد پرسیده میشود که چه کسی به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است.  برای این سوال چهار جواب وجود دارد که به ترتیب زیر است :

– من اطلاع ندارم.

– شخصی که میشناسمش.

– شخصی که نمیشناسمش.

– اکانت من هک نشده است، من برای ورود به آن مشکل دارم.

با توجه به اتفاقی که برای شما افتاده است یکی از گزینه ها را به دلخواه انتخاب کنید.

در مرحله آخر میتوانید درون کادر متنی برای اینستاگرام مطابق به گزینه ای که انتخاب میکنید به زبان انگلیسی بنویسید که هکر چگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است (یا حداقل شما چه حدسی میزنید) و با کلیک بر روی دکمه Send درخواست بررسی اکانت هک شده خود را  برای اینستاگرام ارسال کنید.

توجه کنید که ارسال درخواست در این روش به منزله بازگشت ۱۰۰% اکانت شما نمیباشد و اطلاعات ارسالی شما باید توسط اینستاگرام تایید شود

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • shiliharkii says:

    نه میگه که به دلیل امنیت اکانتتون پسوردتونو تازه کردیم از طرف اینستا خودش برام پیغام میاد

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمالا هک شید یا شخصی دیگری که اطلاعات اکانت رو داشته پسورد رو ریست کرده،تنها راه حلی که به ذهنم میرسه مکاتبه و شرح دادن موضوع برای پشتیبانی اینستا هست

  • shiliharkii says:

    سلام،
    اینستا خود به خود پسوردمو عوض کرده ولی ایمیلو شمارمو هنگام ثبت نام اشتباهی دادم توروخدا بم بگین چجوری میتونم پسوردمو دریافت کنم، میخوام به این ایمیلم بفرسته پسوردمو ولی نمیدونم چجوری میشه…خیلی به کمکتون احتیاج دارم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اینستا خود به خود پسوردی رو عوض نمیکنه دوست عزیز،احتمال داره هک شده باشید ،اگر اطلاعات اشتباهی باشه احتمال بازیابی خیلی کمه از طریق همین فرم اقدام کنید و با مطابقت تصاویر شناسنامه یا گذرنامه با عکس های پروفایل اقدام کنید و تا میتونید اطلاعات معتبر دیگه مثل زمان ثبت نام و.. رو در قسمت توضیحات ارائه بدید
      موفق باشید

  • الهام says:

    سلام امروز یکی صفحه ی منو هک کرد یوزر و پسوردمو عوض کرده میخواستم بیینم میشه کاری کرد؟

    • شهریار مهاجر says:

      سلام
      احتمالش ۵۰ ۵۰ از روشی که در پست توضیح داده شده استفاده کنید
      موفق باشید

  • پریسا says:

    سلام،من امروز صبح که میخواستم اینستا رو چک کنم،با پیغام Unfortunately,insta has been stopped,مواجه شدم،و اصلن صفحه باز نمیمونه فوری بسته میشه.
    میخواستم ببینم هک شدم؟ و چه راه حلی داریدو

    • شهریار مهاجر says:

      سلام
      مشکل از اپ گوشی هست،اپ رو آپدیت کنید ،هک نشدید احتمال داره حافظه گوشیتونم پر شده باشه
      موفق باشید

  • alireza says:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ممنون بابت راهنمایی های مفیدتون من روش سوم انجام دادم ایمیلم از طرف اینستاگرام فرستاده شده ی کد ایمیل آمده اما نمیدونم باید چیکار کنم و چطور وارد اکانت هک شده بشم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      این کد رو بر روی یک کاغذ بنویسید (به انگلیسی) و عکس بگیرید ازش و برای همین ایمیل دوباره ارسال کنید
      اینستاگرام میخواد مطمئن شه اکانت متعلق به شخص حقیقی است
      موفق باشید

  • milad says:

    سلام من همه ی اون کارایی که اشاره کرده بودید انجام دادم ولی اخرش که send میزنم load نمیشه و میگه امکان پذیر نیست چون فکر کنم باید به فیس بوک وصل بشه بخاطر همین فیلتر شکن میخواد درسته؟؟؟

  • a says:

    سلام من نمیتونم وارد صفحه اینستاگرامم بشم. پسورد رو تغییر دادم از طریق کامپیوتر ولی باز هم نمی تونم از طریق موبایل وصل بشم
    موقع وارد کردن یوزر و پسورد این پیام رو میده: an unknown network error has occurred
    با اینترنت همراه اول وصل میشدم قبلا ولی الان نمیشه. فقط ایستاگرام رو وصل نمیکنه در حالیکه تلگرام متصله یا مثلا از طریق اینترنت گوشی، تبلتم به اینترنت متصل میشه ولی فقط صفحه اینستا رو باز نمیکنه
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با پروکسی تست کنید احتمالا درست میشه،بهد پروکسی رو ببندید و دویاره تست کنید اگه بازم مشکل داشتید اینستا رو آپدیت کنید
      موفق باشید

  • محسن says:

    سلام خسته نباشید. من روشی که گفتید رو رفتم و جواب هم گرفتم.دستتون درد نکنه
    اما من دوستم اکانتش هک شده و عکسی از خودش توی اکانتش نبوده ، این باید چیکار کنه؟ میشه بگید؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      خوهاش میکنم،یکم سخته در اون شرایط اما اطلاعات اضافی دیگه ارائه بدید مثل زمان ثبت نام و.. شاید قبول کنند تا تصویر گذرنامه که اسم شما با اسم انگلیسی اکانت یکی باشه
      موفق باشید

  • reza says:

    Thanks for your response. Unfortunately, we weren’t able to verify that you own this account based on the photo provided. At this time, we can’t give you access to this account or take any further action on it.

    Protecting the privacy of the people who use Instagram is very important to us. That’s why we ask that you provide a photo of yourself holding a hand-written code or a photo ID that matches the account.

    Without receiving a photo or an ID that matches the account, we can’t verify that the account belongs to you. If you send us an acceptable image, we’ll continue to assist you.سلام ببخشید این متن رو به من داده معنیش چیه؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در همین بخش نظرات چندین مرتبه توضیح داده شده
      اطلاعات شما ناقص بوده مخصوصا عکس شما
      عکس رو تجریحا بدون فیلتر کراپ از روی یک مدرک معتبر مثل شناسنامه براشون بفرستید
      ایمیل اصلی هنگام ثبت نام که معرفی میکنید هم حتما باید درست باشه
      عکس و ایمیل رو بررسی میکنند جوابتون رو میدن مجددا
      یک کد هم در متن موجوده این کد رو بر روی یک کاغذ بنویسید (به انگلیسی) و عکس بگیرید ازش و برای همین ایمیل دوباره ارسال کنید
      اینستاگرام میخواد مطمئن شه اکانت متعلق به شخص حقیقی است
      موفق باشید

  • reza says:

    سلام از کد عکس گرفتم و فرستادم بعدش چی میشه؟

  • reza says:

    سلام ببخشید از قسمت هک وارد شدم یه کد بهم داد الان چیکار کنم؟

    • شهریار مهاجر says:

      کد رو روی کاغذ بنویسید عکس بگیرید ازش براشون به همون ایمیل بفرستید

  • reza says:

    سلام ببخشید من از قسمت آخر وارد شدم بعد ازاینکه اطلاعات م رو زدم‌و ارسال کردم چه چیزی باید بیاد لطفا جواب بده مرسی

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بعد از مدتی ایمیلی از سمت اینستاگرام با دستور العمل های بعدی براتون فرستاده میشه
      موفق باشید

  • محمد says:

    واسه یکی از دوستان بنده پیج فیک ساخته شده .چطور میشه این پیج رو بست ؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پیج رو ریپورت کنید،البته چندین نفر باید اینکار رو هماهنگ با هم انجام بدن
      موفق باشید

  • مجتبی says:

    سلام اکانتم هک شده بود مراحلی گفتین انجام دادم
    یه کد روی جیمیلم اومده
    چیکارش کنم
    میشه توضیح بدین
    باتشکر

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      این کد رو بر روی یک کاغذ بنویسید (به انگلیسی) و عکس بگیرید ازش و برای همین ایمیل دوباره ارسال کنید
      اینستاگرام میخواد مطمئن شه اکانت متعلق به شخص حقیقی است
      موفق باشید

  • مجتبی says:

    اکانتتم هک شده
    جیمیل با شماره ام فقط تغییر داده
    جایی که توضیح دادین پیدا نمیکنم
    نمیدونم کجای اینستا نوشته Hacked Accounts
    درمورد جای این توضیح میدید؟!

  • کیمیا says:

    سلام ببخشید اگه اون کد و بنویسیم و عکسشو براشون بفرستیم اکانتمون برمیگرده ؟!
    باید عکس خودمونم براش بفرستیم؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در مورد سوال اول باید صبر کنید تا ببینید چه پاسخی میدن در مورد سوال دومم بله به کامنت های قبلی مراجعه کنید کاملا توضیح دادم
      موفق باشید

  • محسن says:

    ممنون

  • محسن says:

    من این مراحل رو انجام دادم.حالا یه پیامی با یه کد برام اومده.
    لطفا کامل توضیح بدین که باید چیکار کنم.
    در ضمن اون شخص عکس اکانتمم عوض کرده..

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در همین بخش نظرات چندین مرتبه توضیح داده شده
      این کد رو بر روی یک کاغذ بنویسید (به انگلیسی) و عکس بگیرید ازش و برای همین ایمیل دوباره ارسال کنید
      اینستاگرام میخواد مطمئن شه اکانت متعلق به شخص حقیقی است
      موفق باشید

  • محسن says:

    سلام

  • آرمان says:

    سلام قسمته آخر که باید یه متن به انگلیسی بنویسیم چی باید بنویسم اگه میشه راهنمایی کنید گزینه اول هم که نوشته اطلاعی ندارم رو انتخاب کردم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از یک فرد مسلط به زبان کمک بگیرد و اطلاعاتتون رو براشون ارسال کنید
      موفق باشید

  • افسانه says:

    من تو اینستا دو تا اکانت دارم اکه یکی هک بشه امکانش هست که از این طریق اکانت دیکر هم هک بشه ؟

  • افسانه says:

    سلام خسته نباشید سوالم اینه که در صورت هک شدن اکانت اینستا آیا هکر به عکس هایی که تو کالری موبایلم وجود داره هم دسترسی پیدا میکنه یا نه؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      خیر به اون عکس ها دسترسی پیدا نمیکنند فقط به عکس هایی که در اکانتتون و دایرکت موجوده دسترسی پیدا میکنند
      موفق باشید

  • ع says:

    سلام من confirm emailرومیزنم erorمیده چکارکنم؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با پرو کسی و با یک مرورگر دیگه امتحان کنید
      موفق باشید

  • وحید says:

    سلام
    بنده همسرم ی پیج خمیرهای چینی داشت با ۲۱۸۰۰ فالور
    اما ی شخصی به نام emamipoorarab هکش کرده
    و تمام عکس هاش رو هم پاک کرده

    تمام این مراحل رو هم رفت
    ولی جواب نگرفت

    اگه راه حلی وجود داره بگید ممنون میشم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از طریق این روش ایمیلی از سمت اینستاگرام دریافت نکردید؟

      • وحید says:

        سلام
        خیر دریافت نشد
        اصلا همه چی را به اسم خود زده

        • شهریار مهاجر says:

          در هر دو صورت باید پیغامی از طرف ایسنتاگرام براتون بیاد وقتی از فرم استفاده میکیند احتمالا یک قسمت رو به درستی وارد نکردید

      • وحید says:

        سلام
        خیر
        تمام آیتم ها رو تغییر داده

  • shery says:

    salam.man instagramam hack shde va emailam ham avaz shode.alan ye email vasam oomade ye code dade va ye seri ax mikhad ama man zabanam khooob nist va nemidoona m chibayad ersal konam vasashooon.khaheshan zoood komakam konid

  • سینا says:

    سلام.من از طریق یکی از برنامه هایی افزایش فالور اقدام کردم و رمز و جیمیل م رو وارد برنامه کردم و بعد از ۳ ساعت که رفتم اینستاگرام، اکانت م دزدیده شده بود، هم جیمیل عوض شده هم شماره م هم پسورد. الان تنها چیزی که دارم از اکانته اسم فعلی شه. ممنونم کمکم کنید چون تعداد فالور هام زیاده نگرانم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید با ایسنتا مکاتبه کنید در پست آموزش دادیم
      موفق باشید

  • تازه وارد says:

    باسلام؛
    حالا وارد اکانت هک شدمون شدیم.
    چطور هکر رو از اکانت مون بیرون کنیم؟
    یعنی چطور فقط خودمون داخل اکانت مون باشیم؟
    چون یک اکانت قابلیت این رو داره که روی چند موبایل باشه.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از طریق بخش تنظیمات رمز و ایمیلتون رو عوض کنید!
      موفق باشید

  • مریم says:

    سلام.اکانت اینستای من خود ب خود لاگ آت شد و بعدش هرچقدر سعی کردم وارد بشم خطا میداد ک این حساب ب طور موقت غیر فعال شده.مشکل چیه و چیکار باید بکنم؟ ازطریق ایمیل و شماره و فیسبوکم خواستم وارد بشم.اما کلا میگه همچین حساب کاربری وجود نداره

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شاید اکاتتون بلاک شده باشه به علت ریپورت و..
      بهتره از طریق فرمی که در بالا معرفی شده با اینستاگرام مکاتبه و مشکل رو توضیح بدید
      موفق باشید

  • bbb says:

    سلام..ببخشید..یعنی از عکس شناسنامم که روش مهر زده شده عکس بگیرم و براشون بفرسم؟!!!..مشکلی برام نداره؟!!!…ضمنا، میخواسم بپرسم این پیج من ک گفتین ممکنه با بدافزار یا فیشینگ هک شده باشه، اگه درست نشه چه اتفاقاتی میتونه بیافته و چه مشکلاتی برام داره؟!!!..هک شده که چی بشه؟!!!..مرسی از پاسخگوییتون..لطف میکنین اگه خیالمو راحت کنین.

    • شهریار مهاجر says:

      خیر مشکلی نداره فقط عکسش طوری باشه که بشه با عکس های تو پروفایل مطابقت داد،اگر به بد افزار و.. آلوده شده باشه ممکنه باز هم اکانتتون دچار مشکل بشه،سیستم یا گوشی رو با یک نرم افزار آنتی ویروس بررسی کنید و از نرم افزارهای مطمئن از به بعد استفاده کنید

  • Ghazal says:

    من اکانتم هک شده برای قسمت پسورد که میاد پسووردمو یادم نیست فورگتو میزنم بعد ریست پسوورد بای سندینگ ایمیلو میزنم ولی هیچ ایمیلی برام نمیاد چیکار ج بدین لطفا

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ایمیلی که موقع ثبت نام ازش استفاده کردید رو وارد میکنید؟

      • afshin says:

        سلام
        ببخشید من در اینیستا کلمه log out رو زدم و از سیستم خارج شدن میخواستم بدونم میتونم دوباره به همون اینیستام برگردم!؟

صفحات 1 2 3 4 10
×