بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

پس از آموزش روش و نکاتی برای دسترسی مجدد به اکانت های هک و قفل شده فیس بوک،جیمیل و یاهو به علت درخواست و نیاز کاربران در این زمینه تصمیم گرفتیم که بحث های آموزشی در زمینه هک اکانت های شبکه های اجتماعی ادامه دهیم و در این قسمت روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را بررسی میکنیم.

اگر هکر دسترسی به ایمیلی که به اکانت ایستاگرام خود متصل گرده اید را از کنترل شما خارج کرده است پیشنهاد میکنیم آموزش هایی که برای بازیابی ایمیل هک شده را منتشر کردیم مشاهده کنید.

زمانی که بلافاصله متوجه هک اکانت خود شدید

پس از اینکه متوجه شدید که اکانت از دسترس شما خارج است سریعترین راه برای بازیابی آن این است که به بخش ریست کردن پسورد اینستاگرام بروید

سپس آدرس ایمیل خود که در هنگام ثبت نام وارد نمودید را در قسمت اول یعنی E-mail  or Username (نام کاربری)  و متن امنیتی داخل تصویر را در قسمت دوم  وارد کنید، سپس بر روی Reset password کلیک کنید تا به ایمیلی که به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده بودید ایمیل ریست کردن پسورد فرستاده شود.

بازیابی اکانت اینستاگرام

 

وارد ایمیل شوید و بر روی Confirm Email Address کلیک کنید تا به اینستاگرام ثابت کنید که ایمیل وارد شده صحت دارد و امکان عوض کردن رمز اکانت به شما داده شود.

photo_2015-07-17_12-27-07

با کلیک بر روی ایمیل به صفحه انتخاب پسورد جدید اینستاگرام منتقل میشود.در اینجا باید پسورد جدید (دقت کنید پسوردهای قبلی را اینستاگرام به عنوان پسورد جدید قبول نمیکند) را در کادر اول تایپ و سپس در کادر دوم تایید آن و در نهایت بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بازیابی و ریست کردن پسورد اینستاگرام

پس از کلیک پیغام موفقیت آمیز بودن فرآیند بازیابی و ریست کردن پسورد نمایش داده میشود و حالا شما میتوانید به اکانت خود مجددا دسترسی پیدا کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام


اکانت شما هک شده ولی شما متوجه آن نشدید و  همچنان به آن متصل هستید

در این حالت متوجه میشوید که صفحه شخصی شما توسط یک نفر دیگر نیز کنترل میشود، به طوری که پیج هایی بدون اختیار شما Follow و افراد جدیدی به لیست Followers های شما اضافه میشوند. برای خارج کردن افراد دیگر از اکانت باید پسورد خود را عوض کنید.

برای این کار از منوی More (سه نقطه عمودی بالا صفحه) اینستاگرام به قسمت Options (گزینه ها) پروفایل خود بروید و Change Password را انتخاب کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام

Change Password را از قسمت Account برگزینید

باز یابی اکانت اینستاگرام

در قسمت اول پسورد کنونی که بر روی اینستگرام خود گذاشته اید را تایپ کنید سپس در قسمت دوم و سم نیز کلمه عبور جدیدی که میخواهید بر روی اکانت بگذارید را تایپ کنید.

باز یابی اکانت اینستاگرام

پس از تایپ پسورد بر روی تیک آبی بالا صفحه کلیک کنید تا پسورد تایید نهایی شود.در صورتی که اینکار بدرستی انجام شود شما اتوماتیک از اکانت خارج (Log out) میشوید و با وارد کردن پسورد جدید میتوانید تمام اختیار و کنترل اکانت خود را مجددا بدست بگیرید.


 اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است

در این حالت شما دیر متوجه هک اکانت خود شده اید و هکر ایمیل مرتبط به اکانت شما را با ایمیل دیگری تغییر داده است و استفاده از روش های بالا موثر نیست.برای بازیابی اکانت خود در زمانی که هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ایمیل و پسورد در دسترس نیست باید با ایسنتاگرام مکاتبه کنید و مشکل را با استفاده از فرم گزارش مشکل به آنها اطلاع دهید.

ابتدا به صفحه Hacked Accounts اینستاگرام مراجعه کنید (این بخش از راهنما ایسنتاگرام مربوط اکانت های هک شده میباشد)

در این صفحه دو گزینه مشاهده میکنید.اولین گزینه (My account is posting unauthorized content) مربوط به بازگردانی رمز اکانت میباشد که در روش های بالا آموزش داده ایم و گزینه دوم (I think my account has been hacked) مربوط به زمانی میشود که اکانت شما هک شده است . با انتخاب گزینه دوم زیر منوی آن باز میشود که با کلیک بر روی report it to us میتوانید مراحل بازیابی اکانت را طی کنید.

پس گرفتن اکانت هک شده

در قسمت بعد دو گزینه دیگر وجود دارد که به این ترتیب هستند :

– My account (اکانت خودم)

– Another person’s account (اکانت شخصی دیگر)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

با انتخاب گزینه اول زیر منوی آن باز شده و از شما سوالی می پرسد که آیا شما قادر هستید از طریق ایمیل به اکانتتان متصل شوید؟، برای ادامه NO را انتخاب کنید.

در زیر منوی باز شده اینستاگرام میخواهد ایمیل جدیدی برای جایگزین ایمیل قبلی خود وارد کنید،پس ایمیل جدید را در کادر اول، نام کاربری که با آن وارد اکانت خود میشدید را در کادر  دوم و ایمیلی که قبلا آن را به اکانت اتصال داده بوده اید در کادر سوم وارد کنید.

بازیابی اکانت هک شده

در قسمت بعدی سه گزینه وجود دارد، گزینه ها به ترتیب زیر هستند که باید یکی از آن ها را مطابق با محتوای اکانتتان انتخاب کنید :

– این اکانت متعلق به یک کمپانی یا برند است

– این اکانت شامل تصاویری از من میباشد

– این اکانت شامل تصاویر یا محصولاتی است که من تولید کردم، اما خودم در عکس ها وجود ندارم

نکته : در این آموزش گزینه دوم انتخاب شده که مطابق با آن زیر منو های نمایش داده میشود و با انتخاب گزینه دیگر ممکن است گزینه ها کمی متفاوت باشند.

سوالی در مرحله بعد با این عنوان که ” آیا شما این اکانت را ایجاد کرده اید؟ ” پرسیده میشود که در جواب آن Yes را انتخاب کنید تا زیر منوی دیگری باز شود.

بازیابی اکانت هک شده

سوالی از شما در قسمت بعد پرسیده میشود که چه کسی به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است.  برای این سوال چهار جواب وجود دارد که به ترتیب زیر است :

– من اطلاع ندارم.

– شخصی که میشناسمش.

– شخصی که نمیشناسمش.

– اکانت من هک نشده است، من برای ورود به آن مشکل دارم.

با توجه به اتفاقی که برای شما افتاده است یکی از گزینه ها را به دلخواه انتخاب کنید.

در مرحله آخر میتوانید درون کادر متنی برای اینستاگرام مطابق به گزینه ای که انتخاب میکنید به زبان انگلیسی بنویسید که هکر چگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است (یا حداقل شما چه حدسی میزنید) و با کلیک بر روی دکمه Send درخواست بررسی اکانت هک شده خود را  برای اینستاگرام ارسال کنید.

توجه کنید که ارسال درخواست در این روش به منزله بازگشت ۱۰۰% اکانت شما نمیباشد و اطلاعات ارسالی شما باید توسط اینستاگرام تایید شود

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • fatehme022 says:

    خودم پیجمو به یکی دادم رمز پیجمو وایمیل همه چیزو عوض کردن حالا نمی تونم به پیجم دسترسی داشته باشم کمک کنی به پیجم باز گردانده بشه ممنون

  • Peyman says:

    سلام مهندس
    هنگام ورود به اینستاگرام میگه کدی به ایمیل فرستادم اونو وارد کن منتها به اون ایمیل دسترسی ندارم از حلپ اینستا رفتم عکس سلفی خواست گرفتم یه ایمیلی اومد که پسورد رو ریست کن کردم منتها هنگام ورود میگه باز کد به ایمیل فرستادم بازم نمیشه که چیکار کنم

  • 0914083... says:

    لطفا کمکم کنید مشکلمو درست کنم من همین مشکل رو دارم لطفا پیام بدید

  • Nwedmans says:

    عالی

  • محمدرضا says:

    برام از فیس بوک پیامک اومده متنشو مینویسمTOP TO RESET YOUR INSTAGRAM PASSWORD :ASDGKKLLLL یعنی چه:

  • Omid says:

    آقا دمت گرم خدا خیرت بده. شانس آوردم بیناموس هکم کرد سریع پریدم تو اینترنت سرچ کردم چیکار باید بکنم سایت شما اومد بالا به کارایی که گفتی عمل کردم پیجمو گرفتم نهایت ۵ دقیقه دست هکر بود تا اومد ایمیل و… عوض کنه سریع ازش گرفتمش ک. یعنی ممنووووونتم و گنه یتیم میشدم?

  • reza says:

    سلام
    الان دیگه این روش “اکانت شما هک شده ولی شما متوجه آن نشدید و همچنان به آن متصل هستید” جوابگو نیست و تغییر کرده
    لطفا مطلب را بروز کنید.

  • سمانه says:

    سلام خسته نباشین چن ماه پیش اکانت اینستاگرام بی خود پاک شده نه یوزنیممو میاورد و شماره و ایمیلمو که مینوشتم میگفت همچن اکانتی وجود ندارد یا مینوشت مشکل برای اتصال به اکانت دارین منم از طریق فیسبوک تونستم وارد اکانتم بشم فقط که وارد اکانت شدم دیدم همه ی پست هام همه فالو ورهام همه ایستوری هام همه چیم حذف شده عینه اکانتی تازه به اینستا که وارد میشه اینطوری شده اگه راهی هست میشه من همه پست هامو بتونم برگردونم

  • Neda says:

    سلام روز خوش.چند روزیه به کسانی که فالو نکردم نمیتونم دایرکت بفرستم.یعنی وقتی روی آیدیشون میرم گزینه send messageکلا حذف شده .میشه کمکم کنید؟

  • حسین says:

    سلام بنده فقط شماره بازیابی یادم میاد متاسفانه اونم میزنم فقط کد خالی بدون لینک برام ارسال میشه مشکل ازکجاست مرسی راهنمایی کنید

  • haniye says:

    سلام من اینستام هک شده ازطریق لینک ایمیلی که برای اینستام داده بودم و یادم نیست چون تقریبا۲سال پیش نصب کردم

  • شهریار says:

    سلام ببخشیدمن اکانت بازیم یادم رفتع رمزش هم همینطوربایدچطوری پیداش کنم

  • فاطمه says:

    سلام من گوشیم خراب شد الان با گوشی دیگه ای میخوام وارد پیجم بشم رمزه جیمیل و رمز اینستامو ندارم رمزه ایمیلمو باز یابی کردم الان اما ب پیجم دسترسی ندارم شمارمو قبول نمیکنه ایمیلمو میزنم میگه پیچی نداره این ایمیل یوزر نیممو میزنم میگه ب ایمیله این پیج لینک فرستاده شد اما هیچی نمیاد………………………………………خواهش میکنم کمک کنید

  • آرمین حاتمی says:

    سلام، خسته نباشین من اکانت اینستاگرامم دچار مشکل شده پیجم رو با شماره م ساخته بودم الان نمیتونم وارد شم ، میخواستم بدونم تلگرام دارین بیشتر بتونم توضیح بدم؟؟

  • Cr7 says:

    سلام من اینستامو پاک کردم بعد ک خواستم دوباره نصب کنم و همون پیج قبلی ک داشتمو برگردونم هم ایمیلمو میزنم هم رمزی که واسه ساخت پیج قبلی زده بودم رو.ولی متاسفانه نمیاد پیجم کار کنم تروخدا راهنمایی کنید

  • مهتاب says:

    من ریپورت شدم در اینستاگرام و نمیتونم پست بذارم، به محض گذاشتن پست ، پستم محو میشه و پاک میشه، کامنت و لایک و استوری میتونم بذارم فقط تو گذاشتن پست دچار مشکل شدم، چه باید بکنم؟

  • مهتاب says:

    سلام.
    روز بخیر.
    ممنون از اطلاعات مفیدتون.
    ولی متاسفانه با همه ی این راه هایی که شما نوشتین، بازم من نمی تونم وارد اینستاگرامم بشم!
    بنظرتون چکار کنم؟

  • پرویز says:

    سلام من نمیتونم وارد اینستا بشم وقتی درخواست پسورد جدیداز ایمیلم روی Reset password که کلیک میکنم وارد یه صفحه میشه پسورد جدید رو که وارد میکنم این ارور میاد هر کاری میکنم فایده نداره؟
    http://s9.picofile.com/file/8324279392/2018_04_21_222345.png

  • ? SOHRAB — MOHAIDINI ? says:

    سلام

  • سعید . ق says:

    من برای صفحه اینستاگرام گوشی خودم یه الگوی قفل صفحه جهت عدم دسترسی دیگران وباز کردن برنامه بسته بودم ولی حالا نحوه ترسیم اون الگو رو بلد نیستم ویادم رفته ، هر بار هم که به کلی برنامه اینستاگرامم رو هم حذف میکنم و دوباره نصبش میکنم ولی باز اون قفل الگوی صفحه پاک نمیشه .لطفا منو راهنمایی بفرمایید

  • ابی says:

    اکانتما هک کردن ۱۸۰خاهشن رسیدگی کنید رمز شو عوض کردن نمیتونم بهش وصل شم لطفا کمک کنین اگه اکانتم بیاد دستم خیلی خیلی ممنون میشم

  • Asal says:

    Slm mnm instam hack shode rmzm avz krde ba email agr mitonin komak knin behem email bznin lotfan

  • سهیل says:

    دوستان الکی درگیر این روش نشین اینستاگرام ۲۸ اسفند۹۵ جلو اینروشو ۰گرفت چون خودش یه روش عک بود تقریبن روش جدیدیم اطلاع ندارم اما این تمومه

  • amirhosin says:

    سلام من هم شمارم رو با ی اکانت دیگ رفتم هم پسوردم یادم رفته باید چکار کنم

  • farhad says:

    سلام،گزینه هایی که میاد اصلا به این صورت نیست،به هر حال بعد از انجام یکی دوتا مرحله این پیام برام اومدnstagram
    Thanks! Please check (w*******2@yahoo.com) for a link to reset your password. ولی هنوز خبری نیست،هر بار که میخوام وارد شم همین پیام رو نشون میده

  • هات says:

    آدرسی که دادین از بین رفته آدرس جدید نارید واسه گزارش ؟

  • golaz says:

    چرا بعد i think my account has been hacked) مرحله report its to us رو نمیاره ٣ تا گزینه دیگه میاره؟؟؟؟!!!

  • علیرضا says:

    سلام کانت اینستاگرامم دستکاری شده چطوری میشه برش گردونم

  • سلام says:

    تروخدا کمکم کن مسگه،این صفحه موجود نیس هم جیمسل عوض کرده هم رمز رو هم نام کاربری رو تروجون عزیزت کمکم کن?

  • سلام says:

    داداش تروخدا کمک کن هرکاری میکنم نمیتونم وارد اینستام بشم یکی هک کرده تو رو جون مامانت کمکم???

صفحات 1 7 8 9 10
×