قاب گوشی هوشمند

قاب هوشمند گوشی با قابلیت چت،سلفی و نجات جان شما !

CLIKI یک قاب هوشمند مناسب گوشی های هوشمند امروزه است که دارای یک دکمه کنترلی و چندین نرم افزار مخصوص خود میباشد که برای پخش موزیک ،گرفتن عکس به ویژه سلفی،فعال سازی جی پی اس و.. کاربرد دارد.

قاب هوشمند گوشی

دکمه پشت قاب قابلیت جدا شدن و اتصال مجدد از قاب را داراست و همچنین قابل برنامه ریزی برای یک عمل خاص مثل عکس گرفتن یا پخش آهنگ میباشد به علاوه اینکه از طریق سیستم فرمان صوتی این دستگاه میتوانید کارهایی مثل چک کردن ایمیل ها ،فیس بوک ،توتیر و.. را انجام دهید.

قاب هوشمند گوشی

جدا شدن دکمه این امکان را به شما میدهد که از راه دور گوشی خود را کنترل کنید.کاور محافظ محصول جانبی CLIKI است که به بازوی شما در حین فعالیت هایی مثل دویدن و راه رفتن متصل میشود و حمل و دسترسی به گوشی  را بسیار آسانتر خواهد کرد.

قاب هوشمند گوشی

قابلیت های جالب این قاب تنها به همین جا ختم نمیشود شما میتوانید با دیگر دوستانی که این محصول را دارند با حالت واکی تاکی چت گروهی کنید یا اینکه دکمه را روی حالت SOS تنظیم کنید تا با زدن آن بلافاصله موقعیت شما برای ارسال درخواست کمک،به دیگران ارسال شود.

طراح: Wayne Phang

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

۱۴ ایده خلاقانه برای استفاده مجدد از قطعات کامپیوتر های قدیمی
انزل وب
۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهر عجیب
انزل وب
وقتی که هنر دست با تکنولوژی ادغام میشود

نظرات