ماشین های پرنده

تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور

طرح مفهومی خودروهای بدون سرنشین پرنده کمپانی terrafugia آینده نه چندان دور خودرهای تولید شده در جهان را نمایش میدهد.این کمپانی از سال ۲۰۰۶ بر روی طرح های ماشین های پرنده کار کرده است و بعد از انتشار و اصلاح چند طرح قبلی اکنون یک پیش طراح (طرح مفهومی) جدید و بسیار مهیج از یک ماشین پرنده که دارای بال های هلیکوپتری جمع شونده با سیستم شارژر الکتریکی که به پرواز و حرکت زمینی خودرو کمک میکند منتشر کرده است.

تولید خودروهای پرنده بدون سرنشین

باتری های این ماشین الکتریکی با حرکت بر روی زمین یا با اتصال به برق شارژ میشوند.

تولید خودروهای پرنده بدون سرنشین

نسخه های پیشرفته ای از تکنولوژی های امروزی برای این ماشین در نظر گرفته شده است به عنوان مثال با استفاده از سیستم جی پی اس (GPS) پیشرفته،خودرو قابلیت فرود آمدن خودکار و پیش بینی وضع آب و هوایی برای پرواز امن در میان ساختمان و شرایط اضطراری را دارا میباشد.

ماشین پرنده

این کمپانی با توجه به هزینه ساخت و تهیه مواد خاص و سبک برای تولید بدنه ماشین و توسعه دیگر تکنولوژی های چیزی حدود هشت سال برای تولید و انبوه سازی آن پیش بینی کرده است.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01
نمایش علائم رانندگی در پشت دوچرخه سواران توسط پروژکتور Cyclee

نظرات