معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۰

در ادامه معرفی سری جدید سایت و سرویس های جالب و کاربردی دنیای اینترنت، سرویس هایی برای ایجاد لینک های محرمانه یکبار مصرف،نقاب گذاشتن بر روی تب فایرفاکس،w3schools فارسی و.. را بررسی میکنیم.

پاک کردن خودکار اطلاعات محرمانه پس از یکبار خوانده شدن

در سرویس کاربردی و خوب سکرت اینفو شما میتوانید اطلاعات خود را به صورت رمزنگاری شده برای دیگر کاربران ارسال و پس از یکبار از خوانده شدن آنرا پاک کنید.طریقه کار با این سرویس فارسی ساده و آسان است،پس از ورود به سایت اطلاعاتی محرمانه متنی خود را در کادر متنی تایپ کرده (تا ۲۰۰۰ کارکتر) و سپس لینک ایجاد شده توسط این سرویس را در اختیار دوستان خود قرار دهید.

پاک کردن خودکار اطلاعات محرمانه پس از یکبار خوانده شدن

گنجینه ای کامل از نقل و قول های انگلیسی

وبسایت brainyquote یک سرویس بسیار خوب در زمینه جمع آوری نقل و قل (quote) و جملات قصار اشخاص معروف و مشهور سراسر جهان به زبان انگلیسی میباشد.شما میتوانید کلمه کلیدی مد نظر خود را در کار جستجو تایپ کنید تا تمام جملات و نقل و قل های آدم های معروف درباره ی آن واژه را مشاهده کنید.این سرویس همچنین دارای  بخش های دسته بندی اسامی به ترتیب الفبا،نقل و قل امروز،موضوعات داغ،عکس نوشته های جملات قصار و پر معنا انگلیسی است و همچنین میتوانید با عضویت در brainyquote جملات محبوب را گلچین و در پروفایل خود ذخیره کنید.

گنجینه ای کامل از نقل و قول های انگلیسی

w3schools فارسی

w3schools یک وبسایت بسیار معروف در زمینه برگزاری دوره های آموزش اینترنتی ساده و جامع برای زبان های برنامه نویسی و توسعه دهندگان تحت وب (Web Developer) میباشد. حالا  در وب فارسی وبسایت beyamooz شروع به ترجمه و تدریس و کورس های آموزشی این وبسایت کرده است که میتواند یک مرجع بسیار عالی برای توسعه دهنگان و برنامه نویسان ایرانی باشد.

w3schools فارسی

۲۰۴۸ تحت وب

بازی محبوب ۲۰۴۸ موبایل جزو بازی های اعتیاد آور با گیم پلی ساده و در عین حال جذاب است شما در این بازی باید کاشی های یکسان را به هم برسانید تا به عدد ۲۰۴۸ برسید.میتوانید با رفتن به وبسایت فارسی ۲۰۴۸ این بازی جالب و سرگرم کننده را تحت وب بازی کنید.

2048 تحت وب

معرفی،دانلود و نصب آنتی ویروس های رایگان

در گذشته آنتی ویروس های رایگان آنلاین را معرفی کردیم اما اگر نیاز به نصب و دانلود آنتی ویروس های رایگان بر روی کامپیوتر بهمراه توضیحات و ویژگی ها آنها به زبان فارسی دارید پیشنهاد میکنم از مجموع آنتی ویروس های مجانی که در سایت freeantivirus معرفی شده استفاده کنید.

معرفی،دانلود و نصب آنتی ویروس های رایگان

بر روی تب فایرفاکس خود نقاب بگذارید

Incognito This Tab یک افزونه کاربردی فایرفاکس (Firefox addon) میباشد که میتوان قابلیت private browsing (قابلیتی که به شما امکان عدم ذخیره سازی پسورد،کوکی،کش و .. را در هنگام وبگردی با مرورگر فایرفاکس میدهد) بدون فعال کردن حالت کلی آن تنها با یک کلیک فقط بر روی یک تب فایرفاکس فعال کرد.

بر روی تب فایرفاکس خود نقاب بگذارید

در پایان اگر شما هم سایت و سرویس جالب و کاربردی در اینترنت سراغ دارید آن را از طریق بخش نظرات پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات