چگونه تماس و اس ام اس یک فرد مشخص را از دید دیگران مخفی کنیم؟

سرک کشیدن در گوشی دیگران عادت ناخوشایندی است که این روزها کم و بیش شاهد آن هستیم،به طور مثال اگر در جمع دوستانتان هستید و نمیخواهید آنها شماره تماس یا اس ام اس هایی (SMS) که با دوست جدید خود رد و بدل میکنید در گوشی شما مشاهده نکنند بهتر است این مطلب انزل وب را از دست ندهید چرا که در ادامه یک روش خوب برای انجام اینکار را در دستگاه های اندرویدی و آی او اس آموزش میدهیم.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

در دستگاه های اندرویدی میتوانید با استفاده از نرم افزار Shady Contacts بدون اینکه کسی متوجه اضافه شدن پیغام یا تماسی به لیست تماس های و SMS شما شود اینکار را انجام داد.این برنامه به شما امکان پنهان کردن تماس (Call) یا پیغامی (SMS) از طرف مخاصب خاص از لیست مخاطبین گوشی (Contacts List)،پنهان کردن خود برنامه از لیست برنامه ها (App List) و باز کردن کردن آن تنها با شماره گیری کد مخصوص ***۱۲۳۴۵۶### شماره گیر گوشی،رمز گذاری دستی و اتوماتیک برای باز کردن برنامه و.. را میدهد.

برای پنهان کردن تماس یا میسیج در گوشی های اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول : برنامه را دانلود (گوگل پلی – بازار – ایران اپس ) و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

مرحله دوم : از لیست نرم افزار های گوشی (App List) برنامه را اجرا و بر روی Continue کلیک کنید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله سوم : یک پترن برای قفل و باز کردن برنامه انتخاب و بر روی Continue کنید،مجددا در مرحله بعد نیز پترن را وارد و بر روی Confirm کلیک کنید.

گذاشت رمز و پترن روی اس ام اس sms و تماس یک فرد

گذاشت رمز و پترن روی اس ام اس sms و تماس یک فرد

مرحله چهارم : در این مرحله صفحه اصلی برنامه نمایش داده میشود که برای اضافه کردن شخص مورد نظر باید بر روی Call logs کلیک و از لیست گزینه Contacts را انتخاب کنید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله پنجم : در بخش Contacts با کلیک بر روی آیکن شخص + میتوانید شماره تلفن فرد را از لیست مخاطبین موبایل خود انتخاب کنید و یا اینکه با زدن تیک گزینه Numbers not in phone book و کلیک بر روی آیکن + بالا میتوانید شماره همراه یا تلفن شخصی که در لیست مخاطبین گوشی وجود ندارند را به صورت دستی وارد کنید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله ششم : ما روش اول را انتخاب کردیم،پس باید شخص مورد نظر از لیست Contacts گوشی انتخاب کنیم.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله هفتم : در مرحله بعد،قبل از ذخیره نهایی فرآیند میتوانید نام و شماره وی را ویرایش کنید و همچینین با استفاده از دیگر گزینه های همین بخش مثل Matching Method روش های دیگری برای تطبیق دادن شماره وی مثل مخفی کردن شماره هایی از این فرد در یک رنج خاص،فقط همین شماره و .. را تعیین کرد. پس از انجام تنظیمات بر روی گزینه Save بالای صفحه کلیک کنید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله هشتم : شخص با موفقیت به لیست اضافه شد و شما نام و مشخصات وی را حالا در بخش Contacts برنامه مشاهده میکنید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله نهم : اگر کمی صبر کنید میبیند که تمامی تماس ها و اس ام اس ها فرد مورد نظر از بخش SMS و Call گوشی شما حذف و همگی به بخش Call log و Message برنامه منتقل شده است.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله دهم : در صورتی که دیگر نمیخواهید تماس و اس ام اس این شخص مخفی باشد تنها کافیست به بخش Contacts برنامه رفته بر روی آیکن مداد (Edit) بالا صفحه کلیک و از بین چک باکس های ظاهر شده تیک مخاطب را بزنید و بر روی دکمه X پایین کلیک کنید!

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)

مرحله یازدهم : همچنین با کلیک بر روی دکمه سه نقطه منو بالا و انتخاب گزینه Setting و سپس انتخاب گزینه Privacy Setting میتوانید دیگر تنظیمات امنیتی برنامه مثل مخفی کردن Shady Contacts از لیست برنامه های گوشی و فعال کردن آن به وسیله شماره گیر تلفن (با انتخاب گزینه Call Number to open همین بخش) را انجام دهید.

پنهان کردن تماس و اس ام اس (Call & SMS) از دید دیگران در گوشی و دستگاه اندرویدی (Android Devices)


مخفی کردن تماس و اس ام اس  از دید دیگران در آیفون و دستگاه آی او اس (iOS Devices)

مشابه برنامه Shady Contacts اندورید برای دستگاه های آی او اس اپل (iOS) نرم افزار رایگان CoverMe است،این برنامه که ورژن اندرویدی آن نیز منتشر شده است دارای ویژگی های منحصر به فرد و ابزارهای امنیتی بسیار خوب است.

مخفی کردن تماس و اس ام اس  از دید دیگران در آیفون و دستگاه آی او اس (iOS Devices)

توسط CoverMe میتوانید در یک محیط امن و رمزنگاری شده پیغام های خود را رد و بدل و فایل های ویدیویی و.. را نیز به صورت رمز نگاری شده در سطح پیام های نظامی ارسال کنید همچنین برنامه قابلیت مخفی سازی تماس ها،پیغام ها و حتی عکس و ویدیو ها را نیز به شما میدهد.پاک کردن خودکار پیغام بعد از مشاهده توسط مخاطب (self-destructing messages) ، رمز گذاشتن بر روی برنامه ،پاک کردن خودکار پیغام و تماس ها در هنگامی که گوشی شما دزدیده شد از دیگر قابلیت های بسیار عالی این برنامه است.

مخفی کردن تماس و اس ام اس  از دید دیگران در آیفون و دستگاه آی او اس (iOS Devices)

با توجه به اینکه آی او اس چندان اجازه تغییرات در هسته سیستم عامل و دستکاری بخش ها را به توسعه دهندگان نرم افزار نمیدهد شاید تنها ایراد برنامه نیاز به نصب آن برای گوشی فرستنده و گیرنده پیام باشد.

همچنین توییک (tweak) یا دستکاری غیر قانونی برای دستگاه های جیلبریک شده به اسم SMSOptions Pro در سورس Insanelyi  منتشر شده است که میتواند پیغام های شخص خاص در بخش نرم افزار پیشفرض اس ام اس در آیفون و آی او اس (Message) مخفی کند اما ما استفاده از آن را به شما پیشنهاد نمیکنیم چرا که ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما ایجاد کند.


در صورتی که شما نیز نرم افزار و اپ خوبی برای پنهان کردن تماس ها و اس ام اس افراد در گوشی های اندرویدی و آی دیواس ها سراغ دارید آنرا در بخش نظرات همین پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • فرشاد says:

    من برنامه رو نصب کردم مخاطبم هم اضاف کردم ب برنامه ولی باز تماسش و پیامکش مشخصه که چطوره جریان این؟؟؟

  • Sisi says:

    سلام ببخشد چطور برنامه مخفی میشه؟
    اینکارا رو انجام دادم ولی مخفی نشده

  • حمید says:

    من می خوام گوشی همسرم رو هک کنم .صرفا پیامک و تماساش برام مهمه.واتساپشو هک کردم.کسی میتونه بهم کمک کنه؟گوشیش آیفون۶

  • MONA says:

    سلام وعرض ادب.من نمیخواهم باپنهان کردن پیامک متن های پیام هایم پاک شودبایدچه کارکنم زیرانوشته بودیدخودش پیام هارابعدپاک میکند.

  • مهدی says:

    سلام به همگی من ی روش پیدا کردم با برنامه مخصوص مخفی کردن پیام و تماس تضمینی!ی مبلغ ناچیزی میدید با تضمین بهتون برنامه میدم با روش و اموزش کار!هرمرحله ک ایراد داشت پولتون برگشت داده میشه!شماره تماس۰۹۱۱۵۰۷۲۳۴۱ مهندس مهدی هستم باتشکر

  • الهه says:

    با سلام من تازه این برنامرو دان کردم اما بازم پیامام علاوه بر اونجا توی گوشیمم میاد لطفا راهنماییم کنین خاهش میکنم سریع جوابمو بدین چیکار باید کنم

  • Farnush says:

    سلام خسته نباشید ببخشید یه برنامه واسه اینکه اگه یه شماره بمن مسیج بده یا تماس بگیره بره تو اون برنامه واسه گوشی آیفون
    نمیخوام ک بلاک بشه

  • Yasi says:

    با سلام مدل گوشی من j7prime هستش یه مشکلی هست نرم افزار مخفی نصب میکنم مخفی نمیشه چیکار باید بکنم
    ممنون

  • کیان says:

    سلام چطور میتونم تویی گوشی ساده نوکیا اس ام اس و تماس یک نفر رو مسدود کرد بدونه اینکه بفهمه .ممنون

  • باقر says:

    سلام ممنوم از برنامه خیلی باحاله امن ۵سال بود ک دنبال همین برنامه بودم بلاخره پیدا کرده مرسی

  • ناشناس says:

    ببخشیدمن هربرنامه ای نصب میکنم بازهم پیام هادربرنانه پیام رسان پیشفرض میوفتن توروخداراهنمایی کنین واقعن نیاز دارم

  • رادمان says:

    عرض ادب
    اقا من جلوی یکی از مخاطبام توی پیام های کوتاه علامت سایلنت اومده و وقتی اون شخص پیام بهم میده صدا نمیده دیگ .چجوری این مخاطب و یا پیام کوتاهاش و از سایلنت دربیارم ؟ اگ لطف کنید جواب بدید من خیلی ممنون میشم
    Radmanmt@yahoo.com

  • hamid says:

    سلام گوشیم هاوایی y220 هستش متاسفانه از دیروز میخوام مسیج یا پیامی بفرستم و حتی پیامی برام ارسال میشه نمیتونم بخونم بخاطر اینکه قفل شده لطفن راهنمایی کنید میخوام پیامی ارسال کنم میگه رمز عبورتون تعجب کردم چندتا حرکت انجام دادم اولگوریتم هست چیه متاسفانه اشتباه بعد نوشته رمز عبورتون که میزنی میگه نام پدرتون به فارس و انگلیسی هم میفرستم میگه اشتباهه حتی به وای فای خونه هم وصله هر چند ربطی نداره باز زیرش نوشته ورژن جدید ابدیت کنم میره گوگل پلی و میگه شریت همچنین چیزی بروزرسانی از این چیزا لطفن راهنمایی کنید مثه همون روز اول شه تا میخوام پیامی بفرستم یا پیامی برام میاد براحتی بتونم با کلیک روی پیام رسانی باز شه قفل نباشه با تشکر از اساتید فن منتظر راهنمایی تون هستم گوشی مدل اندرویدی هاوایی وای ۲۲۰ هست ممنون وتشکر بسیار .

  • Mojdeh says:

    چرا رو گوشی من جواب نمیده؟؟!مدل گوشیم samaung j7 prime.اس که بهم میدن تو خود برنامه پیامم میاد تو این برنامه جدید هم میاد

  • سمیرا says:

    با عرض سلام.
    ببخشید من میخوام که فقط اس ام اس ها مخفی بمونند و تماس ها نمایش داده بشن.باید چیکار کنم؟
    میشه راهنماییم کنید؟

  • soheil says:

    سلام
    دستتون درد نکنه،برنامه خوبیه،فقط یه مشکل بزرگ داره:
    اونم اینه که وقتی گوشی داره زنگ میخوره،بازم متاسفانه شماره تماس گیرنده به طور کامل میفته،من یه برنامه ای میخام که مثل گوشی نوکیا های قدیمی ،وقتی یه شماره رو سیو میکنی دیگه زیر اسمی که سیو کردی،شماره طرف نیوفته،ممنون میشم راهنمایی کنید؛

  • یوسف says:

    بهترین نرم افزار بدونه مشکل برای اندرویید واسه مخفی کردن تماس و پیام و عکس وفیلم.نرم افزار vault هست.یعنی ساده و روان و بی مشکل.عالی عالی.تو بازار دانلود کنید.یعنی بعد از خدا ستارالعیوب هست.برید دعاش رو بجونم بکنید.

    • امیر says:

      من این برنامه رو داشتم ولی نمیدونستم که بجز مخفی کردن عکس وفیلم کاربرد دیگه ای هم داشته باشه …..اگه لطف کنید بگید چه جوری میشه برنامه رو تنظیم کنیم که زنگ هم بعد از قطع شدن بالای صفحه نشون نده ممنون میشم من انجام دادم ولی بعد از قطع شدن زنگ وجواب ندادنش بالای صفحه مشخصه

  • میثم says:

    سلام دوستان
    بهترین برنامه ها برای داشتن صندوق خصوصی gosms یا handcent sms هستش

  • s says:

    سلام ببخشید من این نخسه که اینجا گذاشتید و دانلود کردم نصب کردم طبق مراحلی که گفتین شماره هامو سیو کردم اما باز وقتی زنگ میخوره گوشیم یا اس میاد هم توی گوشیم هست هم توی نرم افزار چیکار باید بکنم میشه کمکم کنید من نمیخوام دیگه توی گوشیم مشخص باشه

    • میثم says:

      من نصب کردم اول که میخاد باز شه میره تو تنظیمات بعد که مخاطب دادم بازم هم تو گوشی پیام دیده میشه هم تو این برنامه چکار کنم

  • سمیرا says:

    من هر کاری ک میکنم بازم پیام هایی که میفرستم و میاد تو گوشی هم هست . ولی من میخوام ک فقط توShady Contacts باشه
    میشه لینک نسخه بروزشو بذارید؟؟

  • رسول says:

    سلام عالیترین برنامه GOsms pro برای اندروید می باشد .حرف ندارد ولی متاسفانه برای آیفون ندارد

  • ساغر says:

    سلام برنام وات ساپ ام هست که مخفیش کردم ..واسش رمزگذاشتم امافراموش کردم…نمیخام ببرم تعمیرات موبایل و….مرسی

  • ساغر says:

    سلام….ببخشید چطورمیشه یه برنامه رو که توی گوشی مخفی Hideکردیم رو ببینیم…برنامه قفل داره اما رمزشو فراموش کردم هرکارکردم نشد…گوشیم سامسونگ هست….مرسی خواهش میکنم راهنماییم کنید بصورت ساده

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      تناه راه حلی که به ذهنم میرسه اپ رو در حالت safe mode از گوشی حذف کنید و مجددا نصب کنید
      موفق باشید

  • سمیرا says:

    سلم . چرا وقتی با Shady Contacts پیام میفرستم پیامم تو گوشی هم هست ؟؟؟

  • محسن says:

    سلام
    چندبرنامه پیشنهادمیکنم
    مخاطب مخفی
    تماس حرفه ای
    تماس مخفی
    تو کافه بازار هستش
    نمیشه مسج مخفی کرد ولی خیلی کارا میشه انجام داد

  • محمد مریدی says:

    با سلام
    وقت همه عزیزان بخیر انشاا… که تعطیلات نوروز ۹۵ را به خوبی پشت سر گذاشته اید.
    آیا کسی برنامه ای سراغ داره که کار مخفی کردن مخاطب و پیامک در اندروید ۵ به بالا را انجام بده . این برنامه ها که در بازار و جاههای دیگه هست فقط روی اندروید ۴ به پایین جواب میده لطفا راهنمایی کنید

  • امیر says:

    کسی راه حل این را میداند؟
    وقتی اس ام اس ها را با نزم افزاری(هر نرم افزاری که باشد) مخفی یا با پسورد گذاشتن غیر قابل دسترس برای دیگران میکنیم نصف مشکل حل شده است چون :
    فرض کنید شما گوشی من را به سرقت برده اید و اکنون میخواهید فایل های یا اس ام اس های خصوصی و قفل گذاری شده مرا مشاهده کنید ، کافیست آن نرم افزار را از سیستم گوشی پاک کنید و همه چیز در اختیار شما قرار گیرد !
    دنبال نرم افزاری هستم که با پاک شدنش آنچه را مخفیانه نگه داری میکرد نیز از بین برود
    آیا چنین جیزی سراغ دارید ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در تستی که انجام دادیم پیام ها همچنان بعد از حذف هم مخفی میمونند بر روی خود نرم افزار هم میتونید رمز بزارید
      موفق باشید

    • نرجس says:

      سلام اگر فقط برای اس ام اس میخواهید من برنامه ی GO SMS PRO رو پیشنهاد میکنم اگر برای تماس و پیام لازم دارید برنامه BTERY PLUS

  • سارا says:

    سلام
    shady contact نصب کردم انا بازم اس ام اس و تماس هام تو گوشیم نشون میده .چه کار کنم لطف کنید راهنمایی کنین گوشی سامسونگ اس ۶ هست

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      برنامه رو کرک کردید؟

      • سارا says:

        سلام من هم مشکل ایشون رو دارم. گوشی من هم سامسونگ اس ۶ هست و روی گوشی قبیلیم که هوآوی بود این برنامه خیلی خوب کار میکرد و خیلی راضی بودم. اما تازگی که سامسونگ گرفتم و مجبور شوم رو گوشی سامسونگ برنامه shady contacts رو نصب کنم متاسفانه پیامی که میفرستم یا پیامی که برای من میاد علاوه بر توی برنامه توی اس ام اس خودم هم میاد و اما تو گوشی قبلیم اینطور نبود و به راحتی کار میکرد. تو این گوشی میگه باید launch کنم. منظورش همون هک هست که شما میفرمایید؟؟ من چطور باید هک کنم؟ رو launch میزنم میره تو ستینگ! من چکنم این برنامه خیلی عالی هست منتهاتو این گوشی سامسونگ جواب نمیده میشه سریعتر پاسخ من را بدید. شدیدا به این برنامه نیاز دارم خیلی برام مهمه

        • سارا says:

          از هک منظکرم همون کرک بود… من منتظر پاسخ شما هستم ممنون

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          از آخرین نسخه برنامه استفاده میکنید ؟

          • سارا says:

            سلام از همین نسخه که شما گذاشتین دیگه

          • سارا says:

            یعنی از بازار گرفتم و از گوگل هم دانلود کردم اما هر دو ایرادی رو داشت که گفتم

        • پوریا says:

          منم همین مشکل رو دارم، پیغامی که برنامه مبنی بر لانچ میده کجای تنظیمات گوشی انجام میشه!؟

      • alireza says:

        چه جوری کرک کنم؟

      • نسترن says:

        سلام میخواستم بدونم،بدونه این برنامها نمیشه پامهارو مخفی کرد یا تماسهارو؟ممنون میشم جوابمو بدین

  • آریا says:

    سلام من یک برنامه روتبلتم قبلانصب بوده حالانمیدانم چطوربایدواردبشم یاکجاذخیره شده

  • ناهید says:

    تو گوشی اپل یکی دیدم تو تلگرامش پیام اومده
    name hidden joind telegram
    میخواستم بدونم این مفهومش اینه که اون یه شماره مخفی تو گوشیش داره یا مفهوم دیگه ای داره؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمالا شخص اسم خودش رو به این نام تغییر داده
      موفق باشید

      • ترانه says:

        برنامه .. رو نصب کردم بعد یه مخاطب ر رو در اون جا دادم .. بعد خود برنامه رو مخفی کردم الان چه طوری برگردونمش . برنامه تو گوشی مخفی شده

    • نسترن says:

      این ک تو تلگرام بخوایم پیامهارو مخفی کنیم احتیاجی ب این برنامها نداره اونو از طریق تنظیمات تلگرام انتجام میشه

صفحات1 2