معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۱

در ادامه معرفی سری جدید سایت و سرویس های جالب و کاربردی دنیای اینترنت، سرویس هایی برای یادگیری سرگرم کننده ۲۰۰ زبان زنده دنیا،ساخت عکس های محرمانه،شناسایی تیپ شخصیتی شما و.. را بررسی میکنیم.

دوره های رایگان آموزش آنلاین یادگیری ۲۰۰ زبان زنده دنیا

ما در سری های قبل معرفی سایت های جالب و کاربردی سایت های آموزش زبان متعددی را معرفی کردیم اما بی شک memrise یکی از بهترین آنهاست،این وبسایت دارای بیش از ۳۰۰،۰۰۰ دوره آموزشی برای یادگیری ۲۰۰ زبان زنده دنیا میباشد . روش های آموزشی این سایت بسیار سرگرم کننده و متفاوت هستند و شما یمتواننید برای یادگیری با دوستان خود رقابت کنید،گروه ایجاد کنید،با ایجاد فلش کارت ها برای خود کورس آموزشی تعیین کنید یا بر روی گوشی و تبلت خود از اپ وبسایت برای یادگیری زبان خارجه جدید استفاده نمایید.این سرویس بی شک یکی از متنوع ترین و بهترین سایت های یادگیری زبان مخصوصا انگلیسی و.. است.

دوره های رایگان آموزش آنلاین یادگیری 200 زبان زنده دنیا

مجموعه اسم های ایرانی زیبا  به همراه معنی و ریشه دقیق

قبلا وبسایت و صفحات تایپوگرافی اسامی فارسی و انگلیسی را بررسی کردیم اما اینبار شما میتوانید در وبسایت یا صفحه اینستاگرام نام فارسی مجموعه بسیار متنوع از اسامی فارسی افراد به همراه معانی دقیق و ریشه آنها را مشاهده کنید.این مجموعه میتواند بسیار برای انتخاب یا آشنایی با نام فرزند دختر و پسر شما مفید باشد.

مجموعه اسم های ایرانی زیبا  به همراه معنی و ریشه دقیق

 عکس هایی با متن مخفی با دوستان خود رد و بدل کنید

وب سایت mozaiq دارای یک سرویس رمز گذاری (encrypt) بسیار جالب برای مخفی کردن متن در داخل عکس میباشد که شیوه جالب و خوب برای ارسال پیغام محرمانه به دیگران است.تنها کافیست وارد سایت شوید متن،عکس (به صورت دلخواه و در صورت انتخاب نکردن برای افزایش سرعت کار،وب سایت یک عکس تصادفی انتخاب میکند) مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت لزوم بر روی آن رمز بگذارید و سپس عکس مخصوص خود را تحویل بگیرید! برای رمزگشایی یا decrypt عکس باید وارد بخش decrypt وبسایت شوید و عکس را از روی سیستم خود انتخاب و بر روی Decrypt Selected File کلیک کنید.

با دوستان خود عکس هایی با متن مخفی رد و بدل کنید

تیپ شخصیتی خود را بشناسید

سایت ایران ذهن تست شخصیت شناسی (آزمون روانشناسی MBTI) آنلاینی طراحی کرده است که شما پس از گذارندن این تست میتوانید تیپ یا نوع شخصیت خود را بشناسید و با فهمیدن تیپ شخصیتی خود دلیل و علت بسیاری از رفتار ها و عادت های غیر قابل توجیح و آزار دهنده خود را شناسایی کنید و با خود و دیگران راحت تر کنار بیاید.پیشنهاد میکنیم پس از شناسایی تیپ شخصیتی خود تحقیقاتی در مورد رفتار و خلق و خوی تیپ مورد نظر در اینترنت انجام دهید تا اطلاعات کامل تری بدست آورید.

تیپ شخصیتی خود را بشناسید

به صورت تصویری موارد و کارهای موجود در ذهن خود را سازماندهی و مدیریت کنید

در طول مدت روز در ذهن ما عبارات و جمله هایی از کارها و مواردی که بایدانجام دهیم شکل میگیرید اما ممکن است با توجه به مشغله کاری و زندگی بعضی از آنها را فراموش کنیم.trello یک سرویس بسیار خوب و معروف برای سازماندهی افکار شما به صورت فردی یا گروهی است.شما میتوانید در این سرویس کارهایی که باید انجام دهید و جملاتی که در ذهن شما هستند و احتمال فراموش کردن آنها وجود دارد را به صورت تصویر و متن وارد کنید.همچنین میتوانید اینکار را برای گروه کاری خود نیز انجام دهید و برای سازماندهی کارهای گروه بر روی بورد لیست کارهای انجام شده و نشده افراد را اضافه،مشاهده و ویرایش کنید.امکانات این سرویس بسیار زیاد و متنوع است و بی شک یکی از بهترین سرویس های سازماندهی (organize) هر کاری با هر شخصی است.

به شیوه تصویری موارد و کارهای موجود در ذهن خود را سازماندهی کنید

مراقب نقطه های قرمز باشید!

sinuous یک بازی آنلاین و تحت مرورگر بسیار جالب و معتاد کننده است که شما باید در آن نقطه دنباله دار سفید را از بین انبوه ای از نقطه های قرمز رنگ که در فضا پخش میشوند عبور دهید و در این بین نقاط امتیازی و امکاناتی (مثل سپر و..) که در بین آنها قرار دارد را نیز بخوردید (مثل بازی قدیمی Snake)،گیم پلی بازی بسیار ساده و جذاب است و sinuous دارای سطح های متفاوتی است.همچنین این بازی دارای اپ اندروید و آی او اس نیز هست.

بازی مراقب نقطه های قرمز باشید!

در پایان اگر شما هم سایت و سرویس جالب و کاربردی در اینترنت سراغ دارید آن را از طریق بخش نظرات پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • سندباد says:

    با سلام ممنون مطالبتان مفید بود.

  • داربستان says:

    با سلام و عرض خسته نباشید

    سایت داربستان با هدف مرجعیت تخصصی داربست در ایران فعالیت خودشو آغاز کرده ما میخوایم تمامی شرکت های داربستی در یک جا متمرکز بشن تا مشتری بتواند از بین آنها بهترین رو از بین شهر و استانش انتخاب کنه ما برای بالابردن سطح ایمنی این مشاغل برای شرکت هایی که بیمه و اقدامات Hse رو رعایت می کنند به صورت ویژه تبلیغات میکنیم. هدف دیگه حمکایت از کارگران زحمتکش این شغل هستند که زمانی که بیکار شدن بتوانند خودشون رو آماده به کار معرفی کنند تا شرکت های داربستی در بین استان و شهر از بین آنها انتخاب کنند و کلی کار و ایده دیگه…

    ایمنی کارگران HSE

    ارائه خدمات به سراسر کشور از میان برترین ها – نصب داربست (شرکت های داربستی)

    استخدام کارگران

    تولیدکنندگان داربست

    کلایمر یا بالابر

    اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی

    برای ثبت نام کافیه از این لینک استفاده کنید.

    کانال تلگرام داربستان

  • کشتزار says:

    با تشکر از زحمات و مطالب خوب شما

    “کشتزار” جامعترین پایگاه اینترنتی آموزشهای کشاورزی در ایران

    http://www.keshtzar.com

  • AmirF says:

    جهت برگشت به عقب و مشاهده تاریخ ایجاد یک وب سایت و نمودار میزان تغییرات و مشاهده اینکه شکل ظاهری آن در یک تاریخ خاص به چه صورت بوده و تغییرات ظاهری که در تاریخ های گذشته تا به امروز داشته طبق تقویمی که امکان انتخاب دارد https://archive.org/web/ و در یک جمله آرشیو وب سایت.