رپورتاژ : تغییرات جدید تلگرام- نحوه ایجاد نامحدود کانال های تبلیغاتی در تلگرام

این روزها شرکت نرم افزاری تلگرام تغییرات گسترده ای در نوع برنامه نویسی نرم افزار محبوب خود انجام داده است تا بتواند مدیریت و نظارت بیشتری روی نرم افزارهایی که میتوانند پیام های تبلیغاتی در تلگرام ارسال نمایند داشته باشد. به همین سبب خیلی از شرکتهایی که با برنامه های ساده می توانستند تبلیغات انبوه در تلگرام انجام دهند ، متاسفانه دیگر این امکان را ندارند و به نوعی امکان تغییر و آپدیت برنامه برای همه برنامه نویسان وجود ندارد و در این بین خیلی از خریداران این نرم افزارها هم اکنون قدرت ارسال سابق خود را از دست داده اند و به دنبال راه چاره ای برای ادامه ارسال های خود هستند.

telegram-ads

باید پذیرفت رسانه اجتماعی تلگرام با کاربران میلیونی خود و امکانات فوق العاده ای که دارد بستری بسیار مناسب و بصرفه جهت تبلیغات به شمار می آید و همچنین با سختگیری های مکرر خود باعث می شود تبلیغات در این رسانه به زودی اشباع نشود، در هر صورت پشتیبانی و ارائه نرم افزار تبلیغات در این رسانه این روزها در توان همه مجموعه ها نیست، پس لطفا در انتخاب مجموعه هایی که توان برنامه نویسی قابل قبولی دارند بیشتر تحقیق نمایید.

لیستی تغییراتی که تلگرام جهت مدیریت تبلیغات در نرم افزار خود انجام داده است:

  • محدود شدن امکان ارسال : که میتوانید تنها ۳۴ پیام در ۲۴ ساعت ارسال نمایید و بلاک شدن خط ارسالی با ارسال حتی یک عدد بیشتر برای همیشه.
  • بلاک کردن کد ۰۰۸۶ : بالغ بر ۱ میلیون خط مجازی کشور چین وجود داشت که روزانه میتوانستند میلیونها پیام ارسال نمایند، که با بلاک شدن تمامی خطوط و از بین رفتن به یکباره کلیه خطوط ارسالی، افت شدیدی در تعداد ارسال ها بوجود آورد.
  • قراردادن پیغام گزارش اسپم در صفحه مربوط به پیام های ناشناس یا به عبارت دیگر پیام هایی که از سوی مخاطبان شما نیست. با این عمل شما میتوانید به سرور تلگرام گزارش دهید که شماره مثلا ۰۰۸۶۱۳۴۲۵۶۹۹۸۸ پیام تبلیغاتی ارسال مینماید. و در نهایت خط ارسالی توسط تلگرام بلاک می شود.این اقدام بسیار جدی توسط تلگرام انجام می شود و اصلاً شوخی بردار نیست.با این امکان شما اگر یک پیام به فردی بزنید که برای او ناشناس باشید و اگر او گزارش اسپم به تلگرام بفرستد شما بلاک می شوید. اطلاعات بیشتر در این زمینه : ۰۹۱۰۲۲۲۸۰۸۷

در نهایت حتی با وجود نهایت سختگیری های تلگرام می توان به سادگی اقدام به تبلیغات رایگان در تلگرام نمود با این تفاوت که هر شخص یا مجموعه ای نمیتواند کاربران این رسانه را با ارسال های مکرر و بدون هدف آزار دهد. ترفندها و روش های بسیاری برای برنامه نویسی نرم افزارهای بسیار قوی و هوشمندی وجود دارد که بتوان تبلیغات رایگان در تلگرام داشت.

اگر در مسیر دلخواه تلگرام برای تبلیغات گام برداریم و از خط قرمزهای تلگرام عبور نکنیم میتوانیم به سادگی و رایگان مدتها در تلگرام باشیم و به کاربران میلیونی آن پیام تبلیغاتی خود را ارسال نماییم، تنها کافیست شرایط جدید تلگرام را در نظر بگیریم تا تلگرام مجبور به حذف ما نشود و مارا محدود نکند.

لطفاً پیش از وارد شدن به عرصه تبلیغات در تلگرام، تحقیقات لازم را انجام دهید و از صحت برنامه ای که خریداری می نمایید پیش از خرید آگاهی یابید.

مسنجر تلگرام در آخرین آپدیت خود امکان ساختن کانال را ایجاد نموده است و این ابزار یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات انبوه و رایگان در تلگرام توسط کانال می باشد.خصوصا از بهترین ابزارها برای اطلاع رسانی می باشد. این شیوه مزایای بیشماری دارد که در ادامه آنها را کاملاً شرح داده ایم.

 

تسخیر دنیای مجازی با تبلیغات رایگان در شبکه اجتماعی تلگرام

این روزها دیگر روش های تبلیغ کاغذی منسوخ شده است و مدیران کسب و کارها به دنبال توسعه شبکه فروش خود در هر مکان و در هر زمانی هستند، با توجه به رشد شبکه های مجازی در میان مردم، بستر مناسبی برای معرفی کالا و محصولات شما فراهم شده است که بدون ایجاد مزاحمت برای خوانندگان به معرفی خود بپردازید و برند خود را مطرح تر نمایید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر وایبر، اینیستاگرام، لاین، واتساپ ، … و جدیداً تلگرام مدتی است در ایران رواج پیدا کرده است و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کرده است چون هم هزینه بسیار کمتری دارد و هم کیفیت بهتری دارد که این دو در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی براحتی قابل ارزیابی و توجه پذیر می باشند. تبلیغات در تلگرام به عنوان محبوب ترین نرم افزار در حوزه شبکه های اجتماعی این روزها مورد نظر خیلی از برندها و مجموعه های نوین است که علاقه مند تبلیغ در حوزه های مختلف در عصر ارتباطات هستند.

از این رو مجموعه تبلیغاتی آسایش چندین نسخه با خدمات مختلف جهت تبلیغات رایگان در تلگرام برنامه نویسی نموده است.

telegram-ads

برخی از امکانات نرم افزار تبلیغ در تلگرام ( نسخه آسایش کانال ) :

  • عرضه شده در دو نسخه مختلف طلایی و نقره ای.
  • امکان ساخت روزانه یک چنل با هر خط و ارسال پیام با بالاترین سرعت.
  • عدم محدودیت در تعداد کانال ها ( خط بیشتر = کانال بیشتر = تعداد ارسال بیشتر ).
  • امکان ارسال یکباره به تمام کانال های تا کنون ساخته شده در نسخه طلایی.
  • امکان انتخاب نام ، توضیحات و عکس برای هر کانال به انتخاب شما.
  • گزارش دهی کامل و دقیق و آنلاین برای ارسال ها و جزییات کانال ها.
  • و …

برخی از امکانات نرم افزار تبلیغ در تلگرام ( نسخه آسایش تلگرام ) :

  • سرعت بالای ارسال روزانه ۴۰۰۰۰ پیام رایگان در تلگرام.
  • امکان ارسال متن، تصویر، فایل و استیکر به صورت همزمان در یک ثانیه.
  • امکان گزارشگیری با جزئیات و بدون جزئیات به صورت آنلاین و آفلاین.
  • امکان ارسال براساس شهر،کدپستی،اصناف،مشاغل،رنجی و دفترچه تلفن.
  • محیطی فارسی و بسیار ساده و کاربر پسند.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته نرم افزار.
  • و بسیاری از امکانات متنوع دیگر…

دانلود نسخه دمو نرم افزار تبلیغ رایگان در تلگرام

دانلود نسخه آسایش کانال نرم افزار تبلیغات در تلگرام

دانلود نسخه آسایش تلگرام نرم افزار تبلیغات در تلگرام

دانلود فیلم های آموزشی تبلیغات رایگان در تلگرام

جهت آگاهی از قیمت نرم افزار و نحوه خرید وارد اینجا شوید.

اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار و دریافت نرم افزار ۰۹۱۲۴۳۸۲۶۹۰ (مهندس سیف الهی)

سایت خبر: www.tellegram.ir

ایمیل نویسنده : tellegram.ir@gmail.com

نویسنده : محمد حسین سیف الهی

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات