وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

معرفی بهترین سایت های اخبار و نقد فیلم و سریال خارجی و ایرانی

یکی از موضوعاتی که جست وجو های زیادی به دنبال آن در گوگل و موتورهای جست وجو صورت می گیرد پیگیری اخبار،معرفی، نقد و بررسی فیلم و سریال های روز دنیا و ایران قبل از دانلود و دیدن آنها میباشد.در این پست قصد داریم برترین وب سایت های فارسی را که اخبار سینمای ایران و خارج را پوشش می دهند ، معرفی کنیم.تا پایان این مطلب با ما باشید.

وب سایت های برتر اخبار،نقد و بررسی فیلم و سریال ایرانی و خارجی

ما قبلا سرویسی برای دانلود موسیقی فیلم و سریال ها در انزل وب معرفی کردیم اما اینبار در ادامه مجموعه معرفی بهترین سایت های فارسی زبان به صورت مختصر بهترین وب سایت هایی را که در زمینه فیلم و سریال فعالیت دارند را معرفی و بررسی می کنیم.

نقد و بررسی سریال در سینما سنتر

در این فروم به صورت اختصاصی هریک از بخش های نقد و بررسی را می توانید مشاهده کنید.به عنوان مثال برای سینمای  جهان به صورت جداگانه منویی وجود دارد که به بررسی مسائل روز سینمای جهان می پردازد . در کنار آن در بخش سینمای ایران، موضوعات سینمای داخلی ما بررسی می شود. دیگری که در این انجمن می بینید، مربوط به سریال تلویزیونی ، تئاتر ، ابزار و انتشارات مربوط به هنر موسیقی و….می باشد.

در منوی  بالایی وب سایت ، چند بخش جداگانه میبینید که اخبار ، تحلیل و نقد و بررسی را از هم جداکرده است و مجموعا یک منوی کاربردی را ایجاد کرده است .ضمنا در سایدبار وب سایت بخش های کاربردی دیگری جهت دسترسی سریع به نقد های برتر ، فیلم های ستایش شده و ….ایجاد شده است.

وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

مرجع فیلم و سریال سوتکا

در سوتکا علاوه بر این که با جدیدترین سریال و فیلم های ساخته شده آشنا میشوید، از بخش های دیگر نظیر معرفی اشخاصی که به تازگی وارد دنیای سنما یا تلویزیون شدند و یا بیوگرافی هنرمندان، استفاده کنید و ضمنا امکان مشارکت کاربران برای ارسال فیلم و سریال و یا تصاویر مربوط به اخبار نیز فراهم شده است.در سوتکا هرکاربر با ثبت نام در سایت یک صفحه ی شخصی به عنوان دیوار ایجاد می کند که می تواند علایق سینمایی خود را به اشتراک بگذرد و با دیگرکاربران نیز به بحث بپردازد،شاید سکتکا را بتوان یک سرویس ایرانی از جنس وبسایت مشهور IMDB دانست.

وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

تحلیل موشکافانه سینما با نقد فارسی

با نقد فارسی ، اخبار اختصاصی روز را دنبال کنید، پرفروش ترین فیلم های سینمایی را بشناسید، مصاحبه ی های جدید را بخوانید، نقد فیلم های اکران شده ی داخلی،هالیوودی ،و.. را مطالعه کنید و در انجمن وب سایت نقد فارسی عضو شوید و آخرین ارسال ها را دنبال کنید.به طور این سایت یکی از بهترین و فعال ترین سایت نقد و بررسی فیلم سریال است.

دیگر بخش جذاب نقد فارسی ، مصاحبه با بازیگران ایرانی و خارجی است که از پربیننده ترین بخش های این وب سایت به شمار میرود.

تحلیل موشکافانه سینما با نقد فارسی

نقد وبررسی سینما با استفاده از مووی مگ

مووی مگ ، یک وب سایت سینما و فیلم و سریال دیگر است که در انزل وب معرفی می کنیم.در مووی مگ، تمام بخش ها مشابه با دیگر وب سایت ها پوشش داده میشود. قسمت جذابی که در مووی مگ به صورت اختصاصی به آن پرداخته شده است ، موسیقی متن یا تیتراژ  فیلم ها می باشد. قسمت هایی نظیر نقد فیلم و سریال ، دانلود سریال ، اخبار جدید سینمای ایران و جهان و…از منوی وب سایت قابل دسترسی است.

جدول فروش فیلم ها نیز از جمله بخش هایی ست که به صورت ویژه در صفحه ی اصلی به نمایش گذاشته شده است.

وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

اخبار روز دنیای فیلم و سریال با آریا مووی

آریا مووی به صورت کلی اخبار بروز فیلم و سریال هایی را که منتشر میشوند  به صورت منظم در وب سایت اطلاع رسانی می کند ، با این حال دسته بندی حرفه ای نظیر سایر وب سایت های معرفی شده ندارد.کل محتوای وب سایت از جمله اخبار و سریال هایی که برای نقد یا معرفی قرار داده میشوند از صفحه اصلی قابل دسترس می باشد.در قالب ساده ی آریا مووی از منوی سمت راست دسته بندی  دلخواه خود را انتخاب می کنید.

وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

پی گیری اخبار روز سینما با کافه سینما

در آخرین مورد معرفی بهترین سایت های فیلم و سریال در انزل وب به سایت معروف کافه سینما میرسیم، در این سایت علاوه بر پیگیری سینمای ایران و جهان ، میتوانید موسیقی را به صورت جدا نیز دنبال کنید.تلویزیون و سینمای ایران ، سینمای جهان ، نقد و بررسی موشکافانه ، انجمن اختصاصی برای کاربران ، اخبار تکنولوژی و …از بخش هایی است که توسط کافه سینما پوشش داده میشود.

وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

جمع بندی:

در مجموع کافه سینما، سوتکا و سینما سنتر فعالیت بیشتری در زمینه ی سینما دارند و اخبار آن ها با حفظ تنوع زود به زود به روزرسانی میشود.لذا برای استفاده از یک منبع معتبر ، این وب سایت ها مرجع مناسبی هستند.در صورتی که وب سایت های دیگری در این زمینه می شناسید، از قسمت نظرات دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • Mehregan says:

    درود چرا من نمیتونم عضو سایت بشم؟ هیچکدوم از ایمیل هام و قبول نمیکنه؟.

  • سینما مینما says:

    نقد فیلم خارجی یکی از سخت ترین کارها هست که این سایت ها براحتی اون رو انجام میدن. اینکه این نقد فیلم ها یا تحلیلی فیلم ها چقدر بجا است واقعا جای چند ساعت بحث و گفتگو دارد.

  • mahsa says:

    ممنون بابت معرفی این سایت ها

  • Mahyar says:

    Naghdefarsi

  • ali says:

    ممنون از معرفی سایتهایی که ارائه کردین

  • saeed says:

    بسیار عالی سایت ما یک منبع ارزشمند برای علاقمندان به سینماست
    sorenfilm3.in

  • حسین says:

    این دو سایت هم هستند:
    http://cinscreen.com
    http://www.cinemanegar.com/index.php
    هرچند به نظرم بین سایت‌های سینمایی ایرانی، سایت “نقد فارسی” جایگاه برتری داره.

    باوجوداینکه تازه با سایت انزل‌وب آشنا شدم ولی اون رو یه سایت خوب و حرفه‌ای دیدم بطوریکه مدیران سایت سعی می‌کنند مقاله‌ها و مطالبشون رو بخصوص در بخش آی تی جامع و روان و حرفه‌ای بنویسند. بنابراین لازمه همین‌جا که بحث فیلم هست موضوع بسیار داغ و مفیدی پیشنهاد بدم که در بخش فیلم و سینما بسیار ضروریه و در میان سایت‌های ایرانی هم هیچ مطلبی در موردش ندیدم و اون “معرفی سایت‌ها یا موتورهای یابنده و پیشنهاددهنده‌ی فیلم” هست.
    مانند سایت‌های زیر که جزو موارد خوب هستند:
    http://www.imdb.com به‌ویژه نسخه پرو
    https://www.tastekid.com
    https://movielens.org
    http://www.criticker.com
    http://www.rottentomatoes.com
    (قبلاً سایت جینی بسیار معروف بود ولی الآن نوع کاربریش عوض شده)
    سایت‌های زیادی هستند که به نظرم باید یکی که در زمینه‌ی فیلم و سینما حرفه‌ای هست بررسی‌شون کنه و بهترین‌ها رو انتخاب کنه.

  • امیر says:

    وب سایت ۷ فاز ( http://www.7faz.com ) رو فراموش کردید بنویسید …