بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

بهترین وب سایت های فارسی رزرو آنلاین هتل

در ادامه ی مطالبی که پیرامون معرفی بهترین وب سایت های کاربردی فارسی در انزل وب معرفی شده است ، قصد داریم بهترین وب سایت های فارسی زبان برای پیدا کردن هتل مناسب و  رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف ایران را معرفی کنیم.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل و پیدا کردن هتل مناسب

(Best Persian Websites for Hotel Reservations and Finding Perfect Hotel)

پیش از این بهترین وب سایت های گردشگری ایران را که دارای نماد تجارت الکترونیک هستند را معرفی کردیم که با استفاده از آن ها می توانید اماکن و جاذبه های گردشگری ایران را بشناسید. اما برای اقامت بهتر در مقصد ، شناسایی و مقایسه ی بهترین هتل ها مهم و ضروری است.در ادامه برترین وب سایت های فارسی زبان فعال در این زمینه را معرفی می کنیم.

وب سایت هایی که معرفی می کنیم، علاوه بر این که یک سیستم کامل برای بررسی هتل ها از نظر کیفیت و سپس موجود بودن آنها دارند ،برای آشنایی با جاذبه ها نیز از امکاناتی برخوردار هستند و در واقع در زمینه ی معرفی اماکن گردشگری کاربردی میباشند. ضمنا هدف ما از معرفی این سایت ها ، صرفا افزایش آگاهی کاربران می باشد و این پست جنبه ی تبلیغاتی ندارد.

رزرو هتل های ایرانی و خارجی با سامانه ی رزرواسیون مهر

با استفاده از این سامانه ، به صورت آنی شهر مبدا و مقصد را انتخاب کنید و با مشخص کردن مدت زمان اقامت ، هتل ها را جست وجو کنید.

با انتخاب هر شهر ، پیشنهاداتی از سمت سایت به شما داده میشود که اغلب به صورت آفر و با تخفیفات ویژه ای ارائه شده اند. با کلیک روی هر قسمت ، انواع اتاق های موجود و امکانات موجود در هر هتل نمایش داده میشوند.

با طراحی ریسپانسیو و چشمگیر این وب سایت ، رزرو آنلاین هتل ها را به صورت آنی انجام دهید و سپس اطلاعات خود را در سایت ثبت کنید.

اغلب جاذبه های ایرانی در این وب سایت معرفی شده اند و لذا قبل از رزرو هتل ، می توانید با اماکن گردشگری مقصد خود آشنا شوید. در مجموع این سامانه یک سرویس کامل و آنلاین برای مشتریانی است که می خواهند در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنند.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

رزرو اماکن اقامتی با اقامت ۲۴

این وب سایت نظیر سامانه ی مهر ، امکانات رزرو را به سادگی فراهم کرده است.جست وجوی جاذبه های گردشگری و البته ارائه ی تخفیف های متعدد برای رزرو هتل ها در قالب پیشنهاد شگفت انگیز ، از امکانات خوب این وب سایت می باشد.

پشتیبانی مشتریان که برای پیگیری تلفنی رزرواسیون می باشد و همچنین اپلیکیشن همراه برای رزرو در هر مکان ، از قابلیت های دیگر این وب سایت است.ضمنا امکان خرید بلیت هواپیما ، بخش دیگری است که این وب سایت را به یک سامانه ی جامع گردشگری و رزرواسیون تبدیل کرده است.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل در ایران هتل

رزو آنلاین ، امکانات رایج گردشگری و هتل یابی را مشابه وب سایت های دیگر، در اختیار کاربران قرار داده است.  در این وب سایت می توانید هتل های مختلف را در سراسر ایران جست وجو کنید.هرچند که این وب سایت به صورت اختصاصی به معرفی هتل ها می پردازد و امکاناتی مثل معرفی جاذبه های گردشگری را ندارد ، اما پیشنهادات و تخفیف های متنوع این وب سایت برای کاربران ، به همراه جشنواره هایی که به صورت فصلی برگزار میشود ، تنوع هتل هایی که در این وب سایت معرفی شده است بیشتر است و شاید از نظر ارائه تخفیف و قیمت ، منطقی تر باشد.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

رزرواسیون آنلاین با وب سایت هتل آسان

در این وب سایت بیش از ۷۰۰ هتل در سطح کشور معرفی شده است. به صورت کلی امکانات رزرواسیون در این هتل قابل قبول است.اما توضیحاتی که در ارتباط با هر هتل و امکانات هر یک از طبقه بندی های مربوط به اتاق ها ارائه شده است ، مختصر است و شاید اطلاعات کامل را به مشتریان ارائه نکند.ضمنا پیشنهاد (offer) و تخفیف های فصلی و مناسبتی در این وب سایت وجود ندارد و قیمت ها مصوب هستند.در هر صورت امکان رزرو هتل به خوبی فراهم شده است و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با شماره های مرکز پشتیبانی این وب سایت تماس بگیرید.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

رزرو آسان هتل با هتل یار

وب سایتی دیگری که در پست امروز انزل وب معرفی می کنیم ، هتل یار می باشد. با استفاده از این وب سایت ، می توانید بین هتل های موجود جست وجوی مختصری داشته باشید، کیفیت هتل ها و خدمات آن ها را بررسی کنید، از تخفیفات ویژه ی گروهی و همچنین فصلی استفاده کنید و همچنین به صورت همزمان بلیت هواپیما خریداری کنید.

از ویژگی های قابل توجه این وب سایت ، امکان مقایسه ی هتل ها با یکدیگر است. مثلا برای هتل هایی که قیمت های مشابهی دارند ، می توانید یک مقایسه ی جامع داشته باشید و امکانات را مقایسه کنید.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

رزرو هتل با وب سایت همیار هتل

در این وب سایت بخش های مشابهی نظیر سایت هایی که معرفی شد دیده میشود.رزرو اینرتنتی هتل و سامانه ی پشتیبانی و… اما تخفیف هایی که برای هتل ها دیده میشود ، چشم گیر تر هستند. بهتر است قبل از انتخاب هر یک ، به دلیل تخفیف های بالای این وب سایت ، جست وجویی در رابطه به قیمت های معمول داشته باشید و سپس اقدام به رزرو کنید.

بهترین وب سایت های فارسی زبان برای رزرو هتل

سخن آخر:

به صورت کلی تمام وب سایت های رزرواسیون ، اساس کار ثابت و مشترکی دارند که تنها در امکانات متفرقه با هم متفاوت هستند. در این بین وب سایت eghamat24 ، امکانات جامع تری را در اختیار کاربران قرار میدهد و هتل یار با امکان مقایسه ی هتل ها ، سامانه ی رزرو ساده تری را برای مشتریان ایجاد کرده است.

پیروز باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات